Had liever gezien dat Excelsior en Sparta gelijk speelden.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:14 schreef De_Hypotheker het volgende:
Gunstige uitslagen dit weekend. Eindelijk een overwinning waar we echt mee uitlopen. Volgende week Excelsior pakken en dan ziet het er allemaal wel heel goed uit.
Ik niet, want de doelstelling moet zijn het ontlopen van de nacompetitie.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:15 schreef Strooper het volgende:
[..]
Had liever gezien dat Excelsior en Sparta gelijk speelden.
Idd, verzin wat beters.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:10 schreef hoM3r het volgende:
Flauwe TT-change, waarom moet een trainer van AZ nou weer in onze topictitel. Altijd van eigen kracht uitgaan vind ik.
Ja? Gebaseerd op de ranglijst zeker... Dacht 't niet. Iedereen kan toch zien wat de uitslagen zijn? Excelsior wint uit bij Sparta en staat 5 punten onder NEC. Laat NEC nou eerst maar eens Excelsior verslaan, overtuigend, dan kunnen we daarna misschien voorzichtig een beetje optimistisch gaan worden.quote:Op zondag 10 februari 2008 17:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Haha, TT change
NEC is nu toch wel redelijk veilig denk en hoop ik.
quote:Op zondag 10 februari 2008 17:04 schreef De_Hypotheker het volgende:
Goede TT.
Toen ik die reactie plaatste was de TT nog "Zware tijden." Het was cynisch bedoeldquote:Op zondag 10 februari 2008 21:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Waan van de dag: eerst zaterdag maar eens die 6-puntenwedstrijd winnen
Doe dan.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:38 schreef Mark het volgende:
Wie heeft hem eigenlijk veranderd? Kunnen we in feedback niet vragen om het terug te draaien?
Accoordquote:Op zondag 10 februari 2008 22:07 schreef -J-D- het volgende:
Heb de TT weer voor je veranderd in "Zware tijden."
Accoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |