Jammer inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2008 14:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Sjongejonge, na de 1-0 moet NEC gewoon een pingel krijgen.
rot op man.. winst voor NEC is puntenverlies voor Heerenveen is dus een concurrent minder voor Ajaxquote:
Ik welquote:Op zondag 24 februari 2008 16:10 schreef BonJovi het volgende:
Ajax komt toch wel in de top 5 voor de play offs, en Heerenveen is gewoon een leuke ploeg en ik heb niks met NEC.
Neuhquote:
Hmm béétje overdreven he.quote:Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef De_Hypotheker het volgende:
Fantastisch dit, de meest onverwachte punten van het seizoen.
Enne... who the fuck is Amrabat, Lens is de man van dit seizoen!
quote:Op zondag 24 februari 2008 16:42 schreef De_Hypotheker het volgende:
Fantastisch dit, de meest onverwachte punten van het seizoen.
Enne... who the fuck is Amrabat, Lens is de man van dit seizoen!
Het is laf achteraf te vertellen, maar 10 euro op NEC van vandaag heeft me 76 euro opgeleverdquote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb wat geld ingezet op Heerenveen winst met meer dan 1 goal verschil.
Ik heb er vertrouwen in. Zo maar eens Tele2 inschakelen.
Feliquote:Op maandag 25 februari 2008 02:34 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het is laf achteraf te vertellen, maar 10 euro op NEC van vandaag heeft me 76 euro opgeleverd
Wat heeft die dan strakke pants aan?quote:
Dat is nou een slidingbroek.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heeft die dan strakke pants aan?
Jij bent niet bekend met voetbal?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heeft die dan strakke pants aan?
Je had dus Heerenveen hc?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Feli
Ik ben er ook niet rouwig om hoor
Was wel rouwig geweest als we 2-1 verloren of zo.
-1.5 zelfsquote:
Ik vond NEC tweede helft toch wel beter dan Feyenoord hoor. Feyenoord probeerde alleen maar kansloze lange ballen, terwijl wij Wisgerhof en Olsson centraal achterin hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:23 schreef -J-D- het volgende:
Heerlijk onverdiend, maar wel top.
als als als...als El-Ak tegen Heerenveen en De Graafschap niet twee keer raak schiet in de laatste minuut hadden we vier punten minder gehad.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:29 schreef Greetings het volgende:
3 uitduels op rij gewonnen![]()
En nu 15 uit de laatste 6 duels..... ALS we van Excelsior hadden gewonnen deden we gewoon echt nog mee om UEFA playoffs ook
Wat was er onverdiend aan?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:23 schreef -J-D- het volgende:
Heerlijk onverdiend, maar wel top.
Weliswaar de 3-1 uit buitenspel.
HEEEEEEERLIJK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |