Het is laf achteraf te vertellen, maar 10 euro op NEC van vandaag heeft me 76 euro opgeleverdquote:Op zondag 24 februari 2008 13:56 schreef -J-D- het volgende:
Ik heb wat geld ingezet op Heerenveen winst met meer dan 1 goal verschil.
Ik heb er vertrouwen in. Zo maar eens Tele2 inschakelen.
Feliquote:Op maandag 25 februari 2008 02:34 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Het is laf achteraf te vertellen, maar 10 euro op NEC van vandaag heeft me 76 euro opgeleverd
Wat heeft die dan strakke pants aan?quote:
Dat is nou een slidingbroek.quote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heeft die dan strakke pants aan?
Jij bent niet bekend met voetbal?quote:Op maandag 25 februari 2008 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat heeft die dan strakke pants aan?
Je had dus Heerenveen hc?quote:Op maandag 25 februari 2008 17:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Feli
Ik ben er ook niet rouwig om hoor
Was wel rouwig geweest als we 2-1 verloren of zo.
-1.5 zelfsquote:
Ik vond NEC tweede helft toch wel beter dan Feyenoord hoor. Feyenoord probeerde alleen maar kansloze lange ballen, terwijl wij Wisgerhof en Olsson centraal achterin hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:23 schreef -J-D- het volgende:
Heerlijk onverdiend, maar wel top.
als als als...als El-Ak tegen Heerenveen en De Graafschap niet twee keer raak schiet in de laatste minuut hadden we vier punten minder gehad.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:29 schreef Greetings het volgende:
3 uitduels op rij gewonnen![]()
En nu 15 uit de laatste 6 duels..... ALS we van Excelsior hadden gewonnen deden we gewoon echt nog mee om UEFA playoffs ook
Wat was er onverdiend aan?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:23 schreef -J-D- het volgende:
Heerlijk onverdiend, maar wel top.
Weliswaar de 3-1 uit buitenspel.
HEEEEEEERLIJK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |