jullie ookquote:Op zondag 2 maart 2008 17:38 schreef Blawh het volgende:
Gefeliciteerd.
ik heb gelijkquote:
Nogal ja!quote:Op zondag 2 maart 2008 19:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Enorm verschil zeg, NEC voor en na de winterstop.
Lens is zelfs goed gaan spelendoet het goed de laatste tijd
Die speelde gisteren bijna als enige waardeloos, vind het sowieso een retevoetballer.quote:
Muslu is gewoon de zwakste schakel in het elftal. Raar dat hij wel genomineerd wordt, en Vadocz (die wekelijks een 8 scoort, wat een voetballer) en Been (uitstekende tactische ingrepen tegen Heerenveen en Feyenoord) niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:53 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Die speelde gisteren bijna als enige waardeloos, vind het sowieso een retevoetballer.
In de winterstop heeft Jan Smit al gevraagd wat hij zou moeten kosten, was destijds 2 miljoen dacht ik. Dat zou nu hij zo goed presteert echt niet minder zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:20 schreef endr0me het volgende:
Maar als NEC heel slim is leggen ze NU Gonzalo Garcia-Garcia vast.. die wil niet terug naar heerenveen en NEC is toch wat beter dan Heracles.. dat is een prima speler..
quote:Been: "Ik ben trouw aan mijn contract"
NEC-coach Mario Been laat weten dat hij van plan is om zijn contract bij de Nijmegenaren uit te dienen. De afgelopen tijd werd de oefenmeester veelvuldig in verband gebracht met Feyenoord.
"Het is heel simpel", zegt Been tegenover Omroep Gelderland. "Ik mocht bijtekenen toen we onderaan stonden. Het ging om de manier van werken, niet om de resultaten. Dat doet me wel wat. Ik ben trouw aan mijn contract."
NEC zal het thuisduel met De Graafschap niet onderschatten, weet Been. " We zijn gewaarschuwd door de wedstrijd tegen Excelsior. Zij vechten tegen degradatie. En wij zitten op dit moment in dezelfde problemen."
dat hij een topclub aankan ben ik met je eens, maar topclubs willen hem (nog) niet en daarom is het voor subtoppers een bijzonder interessante spelerquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:31 schreef Blawh het volgende:
[..]
In de winterstop heeft Jan Smit al gevraagd wat hij zou moeten kosten, was destijds 2 miljoen dacht ik. Dat zou nu hij zo goed presteert echt niet minder zijn.
En met alle respect voor NEC, Garcia Garcia is veel te goed voor Heracles en ook te goed voor NEC. Hij zou dom zijn om voor een club te gaan spelen die niet ieder jaar meespeelt bij de 1e 5/6. Sterker nog, technisch gezien kan hij een topclub aan.
Idd, wat dat betreft houd ik mijn hart vast, maar Davids komt er speciaal in om Schone het leven zuur te maken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef EKterror het volgende:
Tsja, dat hele spelen met 3 verdedigers is mij dit seizoen nog niet bijster goed bevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |