Het zijn zwangere vrouwen, wat verwacht je danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:00 schreef sig000 het volgende:
Wat een een gejankzak hier.
Eigenlijk niets anders.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:24 schreef Knut het volgende:
[..]
Het zijn zwangere vrouwen, wat verwacht je dan
Digitaal aanvullend pakketquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:59 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind het tijd worden voor een nachtvullend tvprogramma voor mensen die niet kunnen slapen..en dan niet op 4 kanalen de herhalingen van Hart van Nederland, en op de andere kanalen geile sletjes die zichzelf willen verkopen..
Ben je het al zat..?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:55 schreef Ticootje het volgende:
hier nog niets...
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze ging dit weekend bevallen toch?
dan wees maar blij dat je prowl niet bent, die heeft deze zwangerschap wat te doen met mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 08:00 schreef sig000 het volgende:
Wat een een gejankzak hier.
Ik heb laatst nog wat foto's gepost in het kamertopic, maar het is nog niet af. Ik "mis" watquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:18 schreef sjak het volgende:
Webkim ben je zo opgezwollen, balen zeg. Succes met alle klussen die je nog met doen.
K_i_m is je kamertje al af? Ben zo benieuwd hoe het geworden is (FOTO'S wil ik zien)
In de zomer van 2006quote:Op zondag 27 januari 2008 11:32 schreef Webkim het volgende:
Wat is het hier stil. Ligt iedereen stiekem een kind te baren ofzo?![]()
Ik wil onderhand ook wel. Voor het eerst gisteren krampen gehad, die de hele nacht hebben doorgezet. Heb lekker lopen rondspoken dus. Maar ik ga maar uit van een 42 weken dracht, dan kan het alleen maar meevallen.
Het ligt voor geen meter trouwens, op zo'n matrasbeschermer. Ik heb -em onder mijn laken en de molton gedaan, maar dat ding gaat hoe dan ook aan de schuif en het is vreselijk zweterig ook nog.
Ze weet dat deze zwangerschap niet geheel van een leien dakje gaat, en staat me bij met raad en daad. Ze had het er over om bloed te prikken bij de volgende controle, en dan eventueel de koe bij de horens te vatten..dus ik hoop dat ze het begrijpt en het wil doen. En anders heb ik vriendlief al voorbereid dat hij aan zijn plicht zal moeten voldoen. En van willen is dan geen sprake meerquote:Op zondag 27 januari 2008 13:57 schreef Webkim het volgende:
Jeetje Maneki, kan me voorstellen dat je er intussen ook figuurlijk wel je buik vol van hebt ja...![]()
Heb je dat van die 37 weken al eerder geopperd bij je vk? Al enig idee hoe ze daar tegenover zal staan?
quote:Op zondag 27 januari 2008 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de matrasbeschermer met duct-tape aan mijn matras vastgeplakt en toen op het laken nog een dikke handdoek waar ik op lag, toen had ik geen last meer van het zweterige gebeuren.
Een l i t e r ?quote:Op zondag 27 januari 2008 14:16 schreef sjak het volgende:
Precies, zo hebben wij het toen ook gedaan. Ik vond het nog steeds af en toe wat schuiverig mar veel beter dan daarvoor. Alleen heb ik het niet nodig gehad, ik voelde wat knappen, sprong mijn bed uit, rende naar de badkamer (met knieen tegen elkaar aan) en stond net op tijd onder de douche om een liter vruchtwater kwijt te raken
Tot de 31e toch?? Dan wilden ze gaan inleiden, was het niet??quote:
Nú alweer?quote:Op maandag 28 januari 2008 10:34 schreef Brighteyes het volgende:
Maneki, ik ga je viooltjesthee-tip wel onthouden hoor!
Oh wat leuk om te horen dat je hem hebt zien hangen!quote:Op maandag 28 januari 2008 10:39 schreef Mibos het volgende:
BE ik was trouwens voor deze echo bij Sifra en je kaartje in het echt is ook echt heel mooi. Hij hing er nog en wat een aparte naam heb je trouwens. Vond die fotocollage aan de wand van elke week dezelfde foto van een jongetje ook erg leuk om te zien trouwens.
Ja ik hoop het eerlijk gezegd ook wel heel erg maar het is ook wel even afwachten dat snap ik ook wel en ik blijf positief omdat ik geen weefsel of stolsels gezien heb.
Ah ok, ik snap het.quote:Op maandag 28 januari 2008 12:46 schreef Mibos het volgende:
BE ik zit weer op de peperstraat maar daar doen ze nog geen echo's die doet mevr. Sevat en die zit de ene keer in het Jozef en de andere keer bij Sifra vandaar dat ik bij Sifra was en jullie kaartje zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |