Gek he. Ik vond de eerste drie maanden heel langzaam gaan. Er kan dan nog zoveel misgaan, ik leefde echt naar die drie maanden toe zo van "Als ik daar ben, komt het wel goed." en nu ik daar ben gaat het zo enorm super hard!quote:Op zondag 20 januari 2008 10:38 schreef mrien het volgende:
Wat fijn magneet!
Gaat inderdaad echt super hard, op de helft zijn we inderdaad bijna!
Kun je nagaan, eerst kropen de dagen en weken voorbij, nu vliegen ze zo'n beetje voorbij
Fijn weer wat van je te horen!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:04 schreef lcicle het volgende:
Oeh lang niet meer alles gelezen hier.. En nu wil ik niet onbeschoft binnenvallen zonder felicitaties uit te delen, maar ik weet echt niet meer wie er allemaal trotse ouder is geworden en wie het wonder van een zwangerschap mag beleven..
Dus bij deze een heel groot GEFELICITEERD voor iedereen!!
Sorry, toch even speciaal een felicitatie voor Randa_v en Magneet.. Een gezond zusje voor Merlijn! Wat geweldig! De naam Gwen past mooi bij Merlijn, goed gekozen
Nee Sugar, mijn persoonlijke smaak is het niet![]()
Sjak, Rijstebuiltje zei het al, het gaat inderdaad goed met me! Heel erg druk (geweest) met verbouwing, verhuizing en fotografie, maar ik moet nu m'n rust nemenLief dat je me laatst een berichtje stuurde, je had mijn bericht toch wel gehad hoop ik? Hoop dat met jou ook alles onder controle is, ik zal eens wat terug gaan lezen..
Ik wou dat die van mij dat had. Die wordt al boos als ik zeg dat ie iets nog vaster moet schroevenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Kunnen mannen ook nesteldrang hebben??
Manlief is al het hele weekend klusjes aan het doen. Lamp ophangen, lamp repareren, afvoer maken, afvoer ontstoppen, deurkruk repareren....
Iedere keer als ie net gaat zitten, staat ie weer op en gaat ie de gereedschapskoffer halen en begint ie weer aan iets...
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Manlief is al het hele weekend klusjes aan het doen. Lamp ophangen, lamp repareren, afvoer maken, afvoer ontstoppen, deurkruk repareren....
Iedere keer als ie net gaat zitten, staat ie weer op en gaat ie de gereedschapskoffer halen en begint ie weer aan iets...
Zeker weten! Hier was het ook zo erg hoor! En nog steeds eigenlijk welquote:Op zondag 20 januari 2008 15:41 schreef Ticootje het volgende:
Hoi, ik ben blij dat ik niet helemaal alleen in de wereld sta met mijn wens om zo veel mogelijk van alles mee te maken. Foto's en de rest zullen hier nog wel volgenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:31 schreef marlieske het volgende:
GI, (man uit het vorige deeltje) ik begrijp je wel hoor. Mijn man wilde ook overal bij zijn al sprak hij dat niet zo uit en vond hij het af en toe best een beetje eng. Zeker omdat het allemaal zo ontzettend snel ging en vanwege het hele o.k. gebeurenIsa kon het trouwens ook niet laten om eerst de vliezen te breken in ons bed dus tja doorslapen was vrijwel onmogelijk
![]()
Vind het wel "schattig" dat je als man zo meeleeft naar de bevalling toe, dat hoor je wel eens anders.
Laat je wel ff weten wat het geworden is en hoe ze/hij heet en natuurlijk FOTO'S!!
Want dan kan ik ff doorrammelen tot we weer mogen
wat een kl*te laatste loodjes zo zegquote:Op maandag 21 januari 2008 07:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hebbijna de hele nacht continue wakker gelegen van de jeukM`n hele huid is nu rood en gezwollen. Die medicijnen helpen blijkbaar niet echt
Tussendoor nog wel even gedroomd dat ik het ook heel erg in m`n gezicht had. Was blij toen ik net in de spiegel keek en het niet zo bleek te zijn
35 weken vandaag..nog minimaal 2 weken te gaan
4420quote:Op maandag 21 januari 2008 12:26 schreef DaviniaHR het volgende:
Lekkere bolle toet, Vamp! Mooi kindjeHoeveel woog hij?
Hormonen van zijn mamaquote:Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook van die drakenrompers. Ze zijn echt leuk!
Flinke knul heb je eruit gegooit hoor Vamp! (Wat zijn de rode plekjes??)
Die foto doet mij denken aan die baby foto's waar baby's helemaal opgevouwen worden. Die zijn zo lief!quote:
Ienieminiebloeduitstortinkjes van de druk en klemzitten enzoquote:Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook van die drakenrompers. Ze zijn echt leuk!
Flinke knul heb je eruit gegooit hoor Vamp! (Wat zijn de rode plekjes??)
Precies, en ik wil hierop inhaken door te verzoeken hierover niet in discussie te gaan. Een mening geven over deze kwestie mag, maar niet hier en niet in het Tantopic. Dat mag in het mod-topic oke?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik snap wel dat het niet zozeer om t draakjespakje gaat in de opmerking van Tan
Dat snap ik ook wel hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb ook alles wat ik van het draakje kon vinden gekocht, ik heb zelfs een houten muziekdingetje ervan voor aan de muur
ik snap wel dat het niet zozeer om t draakjespakje gaat in de opmerking van Tan
Wat ga je hard!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:36 schreef Macka66 het volgende:
Vandaag telefonische intake gehad van de kraamzorg. Want ik ben al weer 31 weken zwanger.
Doordat ik nog steeds herstellend (en ziekgemeld) ben moet ik verplicht zes weken zwangerschapsverlof nemen. Vanaf elf februari al. Wat gaat de tijd snel!
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:02 schreef Macka66 het volgende:
Auw, E.T.!
BE, sinds de FOT beginners clinic en het zien van de buikfoto's van jou(door Bloemetje) en Maneki
(door Freud) stel ik eisen aan foto's. Eisen die ik zelf niet waar kan maken, dus daar moet ik me nog even overheen zetten
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:03 schreef sjak het volgende:
ik merk dat ik best (erg) angstig word als ik eraan denk.
Kom ik aan met mijn twee kopjes koffie per dag en 3 flessen colaquote:Op maandag 21 januari 2008 21:42 schreef Wurpje het volgende:
Au E.T. Lastig zo onderweg!
Mischien is dit voor de pas zwangeren iets om even naar te kijken? http://www.nu.nl/news/140(...)ns_zwangerschap.html
Zelf lust ik geen koffie en zwarte thee meer sinds de zwangerschap, dat scheelt al!
Koffie lustte ik zowieso al niet, drink alleen kruidenthee en water bijv op m'n werk. Verder wel cola light met mate voor ik zwanger was, maar sinds ik zwanger ben laat ik dat ook links liggen, smaakt me niet meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:42 schreef Wurpje het volgende:
Mischien is dit voor de pas zwangeren iets om even naar te kijken? http://www.nu.nl/news/140(...)ns_zwangerschap.html
Zelf lust ik geen koffie en zwarte thee meer sinds de zwangerschap, dat scheelt al!
Naja ik las eerst dat het verstandig is niet meer dan 3 koppen koffie op een dag te drinken, en nu dit...ze trekken het volgens mij steeds meer in t extreme...over een paar jaar mag je niks meerquote:Op maandag 21 januari 2008 21:42 schreef Wurpje het volgende:
Au E.T. Lastig zo onderweg!
Hier ook zo'n caffeine-junkquote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn twee kopjes koffie per dag en 3 flessen cola.
Ik ging tijdens mijn zwangerschap toch aan de schijt van cola (en alle andere ongein met koolzuur erin). Da's nu ook weer over gelukkigquote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn twee kopjes koffie per dag en 3 flessen cola.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:04 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag 37+6... Ik denk dat ik dit weekend maar eens ga bevallen.
Oh, spannend. Van mij mag het hoor.quote:
Ja, dat had ik ook toen ik gestopt was met de pil. Eerst oud bloed en twee dagen daarna werd ik echt ongesteld. Maar je kan altijd een test halenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:04 schreef Reinhilde het volgende:
Hai! Ik kom hier maar even vragen.
Ik heb zondagmiddag (eigenlijk iets te vroeg) een zwangerschapstest gedaan, was negatief.
Vanochtend ongesteld geworden, maar net zag ik dat ik maar een heel klein beetje bloed ben verloren, en het is oud bloed. Heeft iemand hier dat ook gehad? Zal ik vanavond nog een test halen?
Alvast bedankt!
Ik ben al een half jaar niet meer aan de pil... maar we zijn nu net begonnen met klussen. Ik denk dat ik een test haal vanavond, en als ik (want nu bloedt het helemaal niet meer) morgenochtend niet meer bloed heb gehad, dan maar weer testen denk ik. Wat zenuwslopend zeg!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook toen ik gestopt was met de pil. Eerst oud bloed en twee dagen daarna werd ik echt ongesteld. Maar je kan altijd een test halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |