Die foto doet mij denken aan die baby foto's waar baby's helemaal opgevouwen worden. Die zijn zo lief!quote:
Ienieminiebloeduitstortinkjes van de druk en klemzitten enzoquote:Op maandag 21 januari 2008 13:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb ook van die drakenrompers. Ze zijn echt leuk!
Flinke knul heb je eruit gegooit hoor Vamp! (Wat zijn de rode plekjes??)
Precies, en ik wil hierop inhaken door te verzoeken hierover niet in discussie te gaan. Een mening geven over deze kwestie mag, maar niet hier en niet in het Tantopic. Dat mag in het mod-topic oke?quote:Op maandag 21 januari 2008 15:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik snap wel dat het niet zozeer om t draakjespakje gaat in de opmerking van Tan
Dat snap ik ook wel hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ik heb ook alles wat ik van het draakje kon vinden gekocht, ik heb zelfs een houten muziekdingetje ervan voor aan de muur
ik snap wel dat het niet zozeer om t draakjespakje gaat in de opmerking van Tan
Wat ga je hard!quote:Op maandag 21 januari 2008 15:36 schreef Macka66 het volgende:
Vandaag telefonische intake gehad van de kraamzorg. Want ik ben al weer 31 weken zwanger.
Doordat ik nog steeds herstellend (en ziekgemeld) ben moet ik verplicht zes weken zwangerschapsverlof nemen. Vanaf elf februari al. Wat gaat de tijd snel!
quote:Op maandag 21 januari 2008 17:02 schreef Macka66 het volgende:
Auw, E.T.!
BE, sinds de FOT beginners clinic en het zien van de buikfoto's van jou(door Bloemetje) en Maneki
(door Freud) stel ik eisen aan foto's. Eisen die ik zelf niet waar kan maken, dus daar moet ik me nog even overheen zetten
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:03 schreef sjak het volgende:
ik merk dat ik best (erg) angstig word als ik eraan denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |