Jij begrijpt mequote:Op maandag 21 januari 2008 14:55 schreef miss_sly het volgende:
Tank voor een jongetje en Uzi voor een meisje. Erg stoer
http://www.behindthename.com/nmc/dut.phpquote:Op maandag 21 januari 2008 16:20 schreef miss_sly het volgende:
Twins?
Dat is de grootste angst van mijn lief, dat er dadelijk niet 1 maar 2 komen
En die kans is aanwezig: ik ben niet meer jong, ik gebruik hormonen en er zit minstens een 2-eiige tweeling aan mijn vaders kant in de familie
Wel een leuke site inderdaad
Met leuke namen, maar ook weer veel te moeilijk voor de gemiddelde Nederlander
Ik moet de naam mooi vinden, ik houd van aparte namen... dat jij het triest zou vinden doet me echt geen flikker.quote:Op maandag 21 januari 2008 10:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja, denk er eens bij na dat je kind z'n hele leven met zo'n naam moet doen. Rubella of Siouxie zou ik echt enorm triest vinden voor zo'n kind, vooral omdat het zogenaamd moet kloppen met een liedje!
Wat is nou belangrijker, dat liedje of je kind?
Dat je geen rekening houdt met wat anderen ervan vinden, is intussen al gebleken.quote:Op maandag 21 januari 2008 17:32 schreef Wynter het volgende:
[..]
Ik moet de naam mooi vinden, ik houd van aparte namen... dat jij het triest zou vinden doet me echt geen flikker.
Smaken verschillen nou eenmaal, zet je er overheen.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat je geen rekening houdt met wat anderen ervan vinden, is intussen al gebleken.
Nogmaals, ik vernoem haar niet naar een ziekte, ik vernoem haar naar een band (Rubella Ballet) en een nummer... dat het nou ook de naam van een ziekte is kan ik ook niks aan doen, en niet alleen ik, mijn vriend is het er ook mee eens.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:24 schreef Burdie het volgende:
Smaken, okee. Maar je kind willens en wetens naar een ziekte vernoemen, vind ik zachtgezegd niet helemaal gezond.
Gelukkig kan je er nog vijf jaar over nadenken!
Nounou, wees er maar trots op kindquote:Op maandag 21 januari 2008 18:14 schreef Burdie het volgende:
Whehe, ik maak OUD-mensen boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |