Van deze houden we geen lijstje bij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:11 schreef Pruk het volgende:
Nouja, nou blijft tenminste de topictitel wel 1 keer intact
Hij's leuk
Moet je eens googlen op zijn naamquote:Op dinsdag 25 december 2007 11:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
Gezinus Bonkestoter schrikt zich half dood als hij dit topic ineens tegenkomt
Vooral toen Keano geboren was en Kenji t ging uitspreken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
wat ik ook een hele aparte naam vond, en na even wennen best mooi , Akkemay.
en wat vinden we van de namen van enkele van de koters uit de Pfaffs , Keano, Kenji, Shania
oh wat ik een leuke jongensnaam vind ook, Sam, uitgesproken als Sam, niet als Sem bedoel ik dus.
Micha (als in Miega, niet Miesja , ook leuk, hoor, maar Mieja vind ik mooier ) ook
Hee... buurvrouw.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot geleefd, maar who the f*k is Story Elfman?
Ze speelde oa Dharma, in Dharma & Greg....quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:38 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb waarschijnlijk in een grot geleefd, maar who the f*k is Story Elfman?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:21 schreef milagro het volgende:
oh wat ik een leuke jongensnaam vind ook,
Micha (als in Miega, niet Miesja , ook leuk, hoor, maar Mieja vind ik mooier ) ook
Tja, hoe zou jij kijken als je 'Verhaaltje' heet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Ze speelde oa Dharma, in Dharma & Greg....
Scientology vriendjes, samen met haar man dus, van fam. Cruise...
Story is hun permanent boos kijkende zoontje
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Vooral toen Keano geboren was en Kenji t ging uitspreken.
Hoe heet je neefke?
Piano
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop