quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef borisz het volgende:
bier
ari waar zit jequote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:56 schreef dronkeykong het volgende:
Waar is Ari eigenlijk
Equote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
ik verheug me al op de persconferentie met louis
Poll: Louis van Gaal moet de schuld ergens aan geven. Maar waaraan vandaag?
A: het veld
B: de scheidsrechter
C: blessures/schorsingen/incomplete selectie
D: jeugdige, onervaren selectie
E: een combinatie van meerdere bovengenoemde factoren
Volgens v. Gaal heeft AZ de wedstrijd gedomineerd.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:06 schreef tha_dark het volgende:
Dirkie van AZ, van AZ, van AZ
Dirkie van AZ, die wil een prijs boven zijn bed.
Geld heeft ie, geld heeft ie, hij heeft een hele hoop,
Maar Dirkie, maar Dirkie, een prijs is niet te koop....
Geen van allen. Hij geeft gewoon weer wat er gebeurd en wat er gebeurd is. Hij is geen meeloper of meeprater maar heeft een uitgesproken mening. Dat waardeer ik in hem ondanks dat die soms te snel boos wordt of geirriteerd raakt. Ieder zo zijn eigen karakter. Top kerel!!!!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
Mee eens. Als van Gaal trainer van Ajax was en hij gaf de schuld aan de scheids of het veld, dan had iedereen hem hier gelijk gegeven. Nu is elke reden die hij geeft (waar of niet) onzin omdat ie trainer van AZ is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:08 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Geen van allen. Hij geeft gewoon weer wat er gebeurd en wat er gebeurd is. Hij is geen meeloper of meeprater maar heeft een uitgesproken mening. Dat waardeer ik in hem ondanks dat die soms te snel boos wordt of geirriteerd raakt. Ieder zo zijn eigen karakter. Top kerel!!!!!!
F: aan zichzelfquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
dat staat natuurlijk als een paal boven waterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:07 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Volgens v. Gaal heeft AZ de wedstrijd gedomineerd.
De punten komen op een gegeven moment vanzelf.
En hij heeft altijd gelijk, want 15x3=45 +26=71, en daarmee worden zij kampioen.
Aangepast aan het spel van AZ, net zo rot.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:10 schreef dronkeykong het volgende:
Het veld ziet er wel verrot uit zeg
Binnenkort gaan ze gewoon weer 2-3x op hun bek en staan ze gewoon weer 7e ofzow. Niets meer dan voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:11 schreef De.Kromme het volgende:
Een wave. Afschieten dat H'veen-publiek
.
Wel een schwalbe gelukkigquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:11 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft Agustien eigenlijk wél een bal goed geraakt vanavond?
Nog even lekker 3 minuten voor tijd bij 4-0 achterstand op zo'n manier geel pakken. 30 rondjes straftraining zou ik zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef the_undertaker het volgende:
Hazelip Agustien![]()
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-sc-heerenveen-az.html
Maar zou Louis SCH ook nog een (klein) compliment geven...?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:04 schreef Whiteguy het volgende:
Jezusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef the_undertaker het volgende:
Hazelip Agustien![]()
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-sc-heerenveen-az.html
Ik heb dan misschien een zeer kleine brein maar volgens mij blaast AZ toch echt zelf redelijk hoog van de toren, en is dát de reden waarom iedereen het nu mooi vindt dat ze zo voor lul staan..........................................................!!!!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:17 schreef Eduard37 het volgende:
Dit is even niet leuk voor AZ maar heb zeer veel respect voor de fans en de club. Ze zijn nog geen topclub ook al zeggen sommige meelopers dat ze dat wel zijn. Die luisteren niet goed naar wat AZ zegt of hebben geen objectieve kijk op het voetbal. Ze zijn nu drie jaar bezig en hebben twee seizoenen perfect gepresteerd. Dit seizoen kende veel verwachtingen maar is helaas door verschillende aanwijsbare redenen in het water gevallen kwa kampioenschap en europees voetbal. De club AZ vindt dat natuurlijk jammer maar er is geen man overboord.
Denk dat ze zelf wel zo realistisch zijn dat ze dit seizoen europees voetbal proberen te halen. Indien dat ook niet lukt zullen ze echt niet met de pakken neer gaan zitten maar gaan ze verder in het proces om AZ een topclub te maken. Mensen met teveel verwachtingen en die de boel afkraken zijn geen objectieve liefhebbers van voetbal in mijn ogen. Of hebben een zeer kleine brein. Kom op. Normaal gesproken hadden ze nu een titel op zak gehad sinds 1980. Europees hebben ze het ook goed gedaan de afgelopen jaren. Nu het slecht gaat is het wel heel makkelijk inkoppen en afkraken......................!!!
Zou hem wel sieren, want ik vond ondanks onze afstraffing dit compleet verdient voor SCH. Veel beter spel en mega veel bezieling.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar zou Louis SCH ook nog een (klein) compliment geven...?
Dat doen ze helemaal niet. Waar haal je die onzin vandaan? Mag je geen ambities hebben? Of weet je niet wat dat woord betekend?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb dan misschien een zeer kleine brein maar volgens mij blaast AZ toch echt zelf redelijk hoog van de toren, en is dát de reden waarom iedereen het nu mooi vindt dat ze zo voor lul staan..........................................................!!!!!!
Koenderzzquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, ook verloren met een Koenders'je?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:22 schreef Damzkieee het volgende:
Kutzooi, kutopstelling, kutinstelling, kut.
Ohja,
KUT
Komt dus ook mede door Van Gaal en zijn belachelijke opmerkingen dat je nog kampioen kan worden. Natuurlijk zou dit in theorie zomaar kunnen, maar ik heb liever dat hij gewoon zegt dat AZ belabberd presteert. Dan weet ik, andere supporters en de buitenwereld, dat AZ zelf ook wel doorheeft dat ze dit seizoen ver onder hun niveau zitten en derhalve Groningen en zo het beter doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb dan misschien een zeer kleine brein maar volgens mij blaast AZ toch echt zelf redelijk hoog van de toren, en is dát de reden waarom iedereen het nu mooi vindt dat ze zo voor lul staan..........................................................!!!!!!
Lees de interviews met Dirk Scheringa maar eens, waarin staat dat AZ de komende jaren de maatstaf wordt en bijv. verschillende topspelers van Ajax en PSV hebben gevraagd of ze alsjeblieft bij AZ mogen voetballen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Dat doen ze helemaal niet. Waar haal je die onzin vandaan? Mag je geen ambities hebben? Of weet je niet wat dat woord betekend?
schoten op doel 2quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:21 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, nog niet, het kan nogquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey, ook verloren met een Koenders'je?
Wat een dom gelul weer. Dus omdat jij dat vindt moet van Gaal dat ook vinden. Ik vind het vrij logisch dat die de moed erin houdt. En hij heeft gelijk als er nog een theoretische kans is moet je jezelf nooit uitschakelen. Lekker gemotiveerd ben je dan als je dat zou doen..............quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Komt dus ook mede door Van Gaal en zijn belachelijke opmerkingen dat je nog kampioen kan worden. Natuurlijk zou dit in theorie zomaar kunnen, maar ik heb liever dat hij gewoon zegt dat AZ belabberd presteert. Dan weet ik, andere supporters en de buitenwereld, dat AZ zelf ook wel doorheeft dat ze dit seizoen ver onder hun niveau zitten en derhalve Groningen en zo het beter doen.
Maar ja, Van Gaal wijt alles aan pech en allerlei andere externe factoren (nog geen Alves blabla). De arbitrage hebben we inderdaad niet echt mee dit jaar, maar dit verbloemt niet dat we gewoonweg klote spelen.
Als je de komende jaren de maatstaf wil worden, dan heb je ambitie. En als spelers bij AZ hebben geïnformeerd, en die spelers spelen bij AZ en PSV, dan blaast Scheringa toch niet hoog van de toren?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lees de interviews met Dirk Scheringa maar eens, waarin staat dat AZ de komende jaren de maatstaf wordt en bijv. verschillende topspelers van Ajax en PSV hebben gevraagd of ze alsjeblieft bij AZ mogen voetballen.
Ambitieus en arrogant zijn is een verschil.
En 'betekend' schrijf je met een 't', mafkees....................................!!!
Sorry, ben niet zo goed in d en t....................mafkees................!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Lees de interviews met Dirk Scheringa maar eens, waarin staat dat AZ de komende jaren de maatstaf wordt en bijv. verschillende topspelers van Ajax en PSV hebben gevraagd of ze alsjeblieft bij AZ mogen voetballen.
Ambitieus en arrogant zijn is een verschil.
En 'betekend' schrijf je met een 't', mafkees....................................!!!
Precies, denk dat van Gaal de uiting is van onze ambitieuze cultuur. Maar weinig mensen die het snappen helaas.....!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je de komende jaren de maatstaf wil worden, dan heb je ambitie. En als spelers bij AZ hebben geïnformeerd, en die spelers spelen bij AZ en PSV, dan blaast Scheringa toch niet hoog van de toren?
Maargoed, in Nederland is ambitie een vies woord, met name voor fans van 'gevestigde' clubs die niet van hun Ivoren Toren gestoten wensen te worden natuurlijk.
AZ op plek 10 en Heerenveen op 5 ..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:28 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo goed in d en t....................mafkees................!!!
Hou meer van ambitieuze en arrogante mensen dan van dromers en meelopers.................!!!
Wat Scheringa vergeet, is dat hij niet met een zak geld van AZ zomaar even de nr. 1 topclub van Nederland kan maken. Tien jaar geleden speelde AZ nog eerste divisie, en vier jaar geleden speelden ze nog voor 3 man en een paardenkop in een houten prutstadion.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je de komende jaren de maatstaf wil worden, dan heb je ambitie. En als spelers bij AZ hebben geïnformeerd, en die spelers spelen bij AZ en PSV, dan blaast Scheringa toch niet hoog van de toren?
Maargoed, in Nederland is ambitie een vies woord, met name voor fans van 'gevestigde' clubs die niet van hun Ivoren Toren gestoten wensen te worden natuurlijk.
AZ zakt nog verder als de standen zo blijven. Ben objectief genieter van voetbal en zover staan ze niet achter op nummer 5. Als ze drie keer winnen achter elkaar staan ze er weer bij. Zo is onze jojo competitie dit jaar...........quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
AZ op plek 10 en Heerenveen op 5 ..
Vraag dan ook niet aan mij of ik weet wat het woord ambitie betekent als je zelf op basisschoolniveau schrijft. (en denkt.)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:28 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo goed in d en t....................mafkees................!!!
Hou meer van ambitieuze en arrogante mensen dan van dromers en meelopers.................!!!
amenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat Scheringa vergeet, is dat hij niet met een zak geld van AZ zomaar even de nr. 1 topclub van Nederland kan maken. Tien jaar geleden speelde AZ nog eerste divisie, en vier jaar geleden speelden ze nog voor 3 man en een paardenkop in een houten prutstadion.
Hij kan bij zichzelf te rade gaan waarom iedereen AZ vier jaar geleden nog een hele sympathieke club vond en waarom iedereen AZ nu het liefst ziet verliezen. Puur door dat geblaat dat Ajaxsupporters maar beter in Alkmaar kunnen zitten voor goed voetbal, dat AZ hogeschoolvoetbal speelt en dat iedereen het liefst voor AZ zou spelen. (Wie dan? Namen zijn er nooit genoemd.)
Hier in het westen ook hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
Maar mijn god, hoe komt dat veld zo slecht trouwens? Heeft het echt in het noorden veel geregend?
Geniaalquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:16 schreef the_undertaker het volgende:
Hazelip Agustien![]()
[ afbeelding ]
Hou eens op met dat "iedereen" er zijn ook mensen die een eigen mening hebben en niet zo negatief in het leven staan! Onder anderen van Gaal en Scheringa. Je beoordeeld deze mensen totaal verkeerd en het komt allemaal uit je eigen brein omdat je zo negatief denkt. Niet doen. Je mist daardoor veel in je leven!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat Scheringa vergeet, is dat hij niet met een zak geld van AZ zomaar even de nr. 1 topclub van Nederland kan maken. Tien jaar geleden speelde AZ nog eerste divisie, en vier jaar geleden speelden ze nog voor 3 man en een paardenkop in een houten prutstadion.
Hij kan bij zichzelf te rade gaan waarom iedereen AZ vier jaar geleden nog een hele sympathieke club vond en waarom iedereen AZ nu het liefst ziet verliezen. Puur door dat geblaat dat Ajaxsupporters maar beter in Alkmaar kunnen zitten voor goed voetbal, dat AZ hogeschoolvoetbal speelt en dat iedereen het liefst voor AZ zou spelen. (Wie dan? Namen zijn er nooit genoemd.)
Ok, sorry wist niet dat je zo snel op de kast ging zitten. Kom op discussie man in plaats van aan te vallen of te corrigeren. Zo komen we niet verder.......!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vraag dan ook niet aan mij of ik weet wat het woord ambitie betekent als je zelf op basisschoolniveau schrijft. (en denkt.)
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:34 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat "iedereen" er zijn ook mensen die een eigen mening hebben en niet zo negatief in het leven staan! Onder anderen van Gaal en Scheringa. Je beoordeeld deze mensen totaal verkeerd en het komt allemaal uit je eigen brein omdat je zo negatief denkt. Niet doen. Je mist daardoor veel in je leven!
De moed in houden vind ik prima. Dat moedig ik zelfs aan. Maar een beetje realistisch zijn mag ook wel eens. De kans is een stuk groter dat we zakken dan dat we een keer gaan stijgen, wat toch wel een vereiste is als je nog kampioen wil worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:26 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Wat een dom gelul weer. Dus omdat jij dat vindt moet van Gaal dat ook vinden. Ik vind het vrij logisch dat die de moed erin houdt. En hij heeft gelijk als er nog een theoretische kans is moet je jezelf nooit uitschakelen. Lekker gemotiveerd ben je dan als je dat zou doen..............
Haha, mijn god.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:34 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Hou eens op met dat "iedereen" er zijn ook mensen die een eigen mening hebben en niet zo negatief in het leven staan! Onder anderen van Gaal en Scheringa. Je beoordeeld deze mensen totaal verkeerd en het komt allemaal uit je eigen brein omdat je zo negatief denkt. Niet doen. Je mist daardoor veel in je leven!
De meeste mensen die andere mensen liever dingen misgunnen denken dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef alvarez het volgende:
Godver, Van Gaal is best redelijk. Ik had t wel weer komisch gevonden als ie weer rood aangelopen voor de camera stond.
Zekers, helemaal mee eens! Ze hebben niet het alleenrecht op de titel hoor. Het is een competitie! Arrogant zijn is ook een spelletje dat niet zo serieus genomen moet worden. Hoort er allemaal bij! Ik begrijp wel dat sommigen daar niet tegen kunnen maar laat de mensen in de waarde en doe niet net alsof het iets is dat niet mag!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De moed in houden vind ik prima. Dat moedig ik zelfs aan. Maar een beetje realistisch zijn mag ook wel eens. De kans is een stuk groter dat we zakken dan dat we een keer gaan stijgen, wat toch wel een vereiste is als je nog kampioen wil worden.
De ambitie vind ik een top iets. Dat er topclubs zijn wil niet zeggen dat zij het alleenrecht op de titel hebben, dus zie zelfs graag dat meer clubs meedingen om die titel.
V. Gaal: "Hey, Milano, als je me ff komt helpen die stekker uit te trekken tijdens m'n interview, hou ik je in m'n team!"quote:
Uiteraard mag dat, en een beetje arrogantie mag er ook wel bij, alleen is het moment waarop hij dit soort dingen zegt nogal slecht gekozen. Heb je nou net een reeks van 5 overwinningen gehad, tja, dan stijg je snel en kan je het zien als een aanval op de top. Echter zijn we daar nog ver van verwijderd. Dus in die zin vind ik het niet slim van hem om te zeggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Zekers, helemaal mee eens! Ze hebben niet het alleenrecht op de titel hoor. Het is een competitie! Arrogant zijn is ook een spelletje dat niet zo serieus genomen moet worden. Hoort er allemaal bij! Ik begrijp wel dat sommigen daar niet tegen kunnen maar laat de mensen in de waarde en doe niet net alsof het iets is dat niet mag!
Je hebt gelijk. Ben te vel.................quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, mijn god.![]()
In groep 5 heb je bij 'begrijpend lezen' misschien ooit geleerd dat iemand met 'iedereen' niet alle 16.372.715 inwoners bedoelt. Met iedereen bedoel ik dus de algemeen geldende opinie in voetbalminnend Nederland, en een mooie afspiegeling hiervan is VBL.
Scheringa heeft een bord voor z'n kop.
Maar toch bedankt voor je levenslessen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De meeste mensen die andere mensen liever dingen misgunnen denken dat.
Mensen die anderen niets goeds gunnen, denken/dachten dat Van Gaal weer helemaal boos zou worden etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:44 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
??????, beetje rare opmerking, wat bedoel je nu precies?
Ooo, ok.........................quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die anderen niets goeds gunnen, denken/dachten dat Van Gaal weer helemaal boos zou worden etc.
Maar dat doet hij dus niet.
Right.. Mooi stukje amateurpsychologie dit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die anderen niets goeds gunnen, denken/dachten dat Van Gaal weer helemaal boos zou worden etc.
Maar dat doet hij dus niet.
Ha ha ha, tja daar kunnen we ook over gaan discussieren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:49 schreef Damzkieee het volgende:
Eduard, niet zo slap lullen. Deed je bij de Tour ook al
Nou van dat spel van Heracles vandaag krijg ik een slappe. Dat is slap.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:52 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ha ha ha, tja daar kunnen we ook over gaan discussieren.
Wat is slap?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou van dat spel van Heracles vandaag krijg ik een slappe. Dat is slap.
Jammer. Hoop dat ze erin blijven maar het wordt moeilijk dit seizoen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:55 schreef Damzkieee het volgende:
Vandaag was het kut met peren.
We blijven er wel inquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:56 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Jammer. Hoop dat ze erin blijven maar het wordt moeilijk dit seizoen.
Ik verheug me trouwens alweer op de Tour jij?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Netjes hoor van Van Gaal.
Truus: "Louis, als jij je nog een keer laat naaien door de media, mag je mij een half jaar niet meer naaien."
Gelijk heb je! Dat je mij herinnert ongelofelijk! Zo lang geleden........quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We blijven er wel in
Mbt tot Tour: Misschien is dit niet het juiste topic hiervoor
Maar ja, inderdaad.
Qua spel is het armoed troef (zo nu en dan, ze hebben natuurlijk ook gewoon goede wedstrijden gespeeld) maar qua punten valt het inderdaad wel mee. Echter als PSV morgen wint gaat dat gat wel groot worden. Echter als men nog op tijd de ommekeer weet te bewerkstelligen is Europees gewoon nog goed mogelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef Eduard37 het volgende:
36 - 28 is 8 punten verschil met plek drie. Nog niets aan het handje voor AZ.
Kampioenschap moet je niet aan denken. Dat is ook de reden dat van Gaal tegen de pers zegt dat ze daarmee moeten omhouden. Ieder zelfdenkend mensen kan nagaan dat dit niet meer de prioriteit is voor dit seizoen. Europees moet lukken maar zonder Alves wordt dat moeilijk. Ook de reden dat ze zon spits erbij willen hebben. Niet voor het kampioenschap maar om europees voetbal veilig te stellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Qua spel is het armoed troef (zo nu en dan, ze hebben natuurlijk ook gewoon goede wedstrijden gespeeld) maar qua punten valt het inderdaad wel mee. Echter als PSV morgen wint gaat dat gat wel groot worden. Echter als men nog op tijd de ommekeer weet te bewerkstelligen is Europees gewoon nog goed mogelijk.
jah 11 verlies punten meerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef Eduard37 het volgende:
36 - 28 is 8 punten verschil met plek drie. Nog niets aan het handje voor AZ.
quote:
Helaas Tong maar zelfs daar staan ze 2e op dit moment.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:05 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal is koploper....
...van het rechter rijtje.
Groningen wint niet, maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Als Groningen wint dan staan ze 11 punten achter met een wedstrijd meer gespeeld.
Slimme taktiek, jezelf als de underdog manouvrerenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen wint niet, maak je maar geen zorgen.
Groningen mist de complete achterhoede op Kruiswijk na.
Kom op man, Meerdink moet uit nood rechtsback spelen om maar eens wat te noemen. Dat is nog erger dan Koendersquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slimme taktiek, jezelf als de underdog manouvreren
psv toch nietquote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef Dos37 het volgende:
Hup NEC, PSV, Twente en maakt gin hol uit
Tuulk wa Ajax mut joa gin kampioen wordenquote:
Is het al begonnen dan ?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
help, op tele 2 kanaal 2 kwam ajax toch live ?
klopt weer niks van
Dat bedoel ik..quote:Op zondag 20 januari 2008 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zie dat kanaal 2 nu wel nec-ajax heeft al
Ajaxquote:Opstelling
Gábor Babos (Hon)
Muslu Nalbantoglu
Peter Wisgerhof (C)
Patrick Pothuizen
Jeroen Drost
Bas Sibum
Krisztián Vadócz (Hon)
Youssef El-Akchaoui
Brett Holman (Aus)
Jeremain Lens
Kevin Bobson
Wissels
Dominique Kivuvu
Rutger Worm
Jhonny van Beukering
Tim Janssen
Naïm Aarab (Mar)
Rein Baart
Saidi Ntibazonkiza (Bdi)
quote:Opstelling
Maarten Stekelenburg
George Ogararu (Roe)
Jurgen Colin
Jan Vertonghen (Bel)
Urby Emanuelson
Gabri (Spa)
Kenneth Perez (Den)
Edgar Davids (C)
Kennedy Bakircioglu (Zwe)
Klaas-Jan Huntelaar
Luis Suárez (Uru)
Wissels
Dennis Gentenaar
Albert Luque (Spa)
Leonardo (Bra)
Dennis Rommedahl (Den)
Jan-Arie van der Heijden
Siem de Jong
Vito Wormgoor
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
Als Ajax verliest hebben we in ieder geval een goede reden waarom; het veld is bagger.
niet erg verrassend met dit weerquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:32 schreef venomsnake het volgende:
Colin, Ogararu, Urby.. Ben benieuwd..
Anders scoort een rechtsback wel ofzoquote:Op zondag 20 januari 2008 12:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Holman - Lens - Bobson
Dat wordt dus voor het eerst 0 goals tegen voor Ajax in een lange tijd.
Ja want juichen voor VVV heeft niks te maken met voordeel voor Ajax.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is nu VVV je nieuwe favoriete club?
hollaa gelijk gestrest!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is nu VVV je nieuwe favoriete club?
ben je ajax kijkenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:40 schreef Leso_Varen het volgende:
Iemand ergens trouwens een gifje van die goal?
Via het Ajax kanaal?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:41 schreef Noshiba het volgende:
Hoe kan je op tele2 ajax kijken? (psv word uitgezonden)
mijn hemel...quote:Op zondag 20 januari 2008 12:40 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-nec-ajax.html
tele2 kanaal 2 is ajaxquote:Op zondag 20 januari 2008 12:41 schreef Noshiba het volgende:
Hoe kan je op tele2 ajax kijken? (psv word uitgezonden)
Goed bezig collinnnnnquote:Op zondag 20 januari 2008 12:40 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2008/01/live-nec-ajax.html
Bij Clubpagina'squote:Op zondag 20 januari 2008 12:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en hoe werkt dat? ik heb geen ene kanker verstand van tele2
Kijk je via je decoder?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en hoe werkt dat? ik heb geen ene kanker verstand van tele2
Complimenten wat een mooie beelden maak je steeds!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:40 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij wat heeft met de dochter van Adrie.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:45 schreef Chadi het volgende:
Wat doet Kennedy er eigenlijk in die heeft al weken niet goed gespeeld.
zn geld tellen.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:45 schreef Chadi het volgende:
Wat doet Kennedy er eigenlijk in die heeft al weken niet goed gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |