quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De meeste mensen die andere mensen liever dingen misgunnen denken dat.
Mensen die anderen niets goeds gunnen, denken/dachten dat Van Gaal weer helemaal boos zou worden etc.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:44 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
??????, beetje rare opmerking, wat bedoel je nu precies?
Ooo, ok.........................quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die anderen niets goeds gunnen, denken/dachten dat Van Gaal weer helemaal boos zou worden etc.
Maar dat doet hij dus niet.
Right.. Mooi stukje amateurpsychologie dit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die anderen niets goeds gunnen, denken/dachten dat Van Gaal weer helemaal boos zou worden etc.
Maar dat doet hij dus niet.
Ha ha ha, tja daar kunnen we ook over gaan discussieren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:49 schreef Damzkieee het volgende:
Eduard, niet zo slap lullen. Deed je bij de Tour ook al
Nou van dat spel van Heracles vandaag krijg ik een slappe. Dat is slap.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:52 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ha ha ha, tja daar kunnen we ook over gaan discussieren.
Wat is slap?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nou van dat spel van Heracles vandaag krijg ik een slappe. Dat is slap.
Jammer. Hoop dat ze erin blijven maar het wordt moeilijk dit seizoen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:55 schreef Damzkieee het volgende:
Vandaag was het kut met peren.
We blijven er wel inquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:56 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Jammer. Hoop dat ze erin blijven maar het wordt moeilijk dit seizoen.
Ik verheug me trouwens alweer op de Tour jij?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
Netjes hoor van Van Gaal.
Truus: "Louis, als jij je nog een keer laat naaien door de media, mag je mij een half jaar niet meer naaien."
Gelijk heb je! Dat je mij herinnert ongelofelijk! Zo lang geleden........quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
We blijven er wel in
Mbt tot Tour: Misschien is dit niet het juiste topic hiervoor
Maar ja, inderdaad.
Qua spel is het armoed troef (zo nu en dan, ze hebben natuurlijk ook gewoon goede wedstrijden gespeeld) maar qua punten valt het inderdaad wel mee. Echter als PSV morgen wint gaat dat gat wel groot worden. Echter als men nog op tijd de ommekeer weet te bewerkstelligen is Europees gewoon nog goed mogelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef Eduard37 het volgende:
36 - 28 is 8 punten verschil met plek drie. Nog niets aan het handje voor AZ.
Kampioenschap moet je niet aan denken. Dat is ook de reden dat van Gaal tegen de pers zegt dat ze daarmee moeten omhouden. Ieder zelfdenkend mensen kan nagaan dat dit niet meer de prioriteit is voor dit seizoen. Europees moet lukken maar zonder Alves wordt dat moeilijk. Ook de reden dat ze zon spits erbij willen hebben. Niet voor het kampioenschap maar om europees voetbal veilig te stellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Qua spel is het armoed troef (zo nu en dan, ze hebben natuurlijk ook gewoon goede wedstrijden gespeeld) maar qua punten valt het inderdaad wel mee. Echter als PSV morgen wint gaat dat gat wel groot worden. Echter als men nog op tijd de ommekeer weet te bewerkstelligen is Europees gewoon nog goed mogelijk.
jah 11 verlies punten meerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:08 schreef Eduard37 het volgende:
36 - 28 is 8 punten verschil met plek drie. Nog niets aan het handje voor AZ.
quote:
Helaas Tong maar zelfs daar staan ze 2e op dit moment.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:05 schreef tong80 het volgende:
Van Gaal is koploper....
...van het rechter rijtje.
Groningen wint niet, maak je maar geen zorgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Als Groningen wint dan staan ze 11 punten achter met een wedstrijd meer gespeeld.
Slimme taktiek, jezelf als de underdog manouvrerenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Groningen wint niet, maak je maar geen zorgen.
Groningen mist de complete achterhoede op Kruiswijk na.
Kom op man, Meerdink moet uit nood rechtsback spelen om maar eens wat te noemen. Dat is nog erger dan Koendersquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Slimme taktiek, jezelf als de underdog manouvreren
psv toch nietquote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef Dos37 het volgende:
Hup NEC, PSV, Twente en maakt gin hol uit
Tuulk wa Ajax mut joa gin kampioen wordenquote:
Is het al begonnen dan ?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:24 schreef jorienvdherik het volgende:
help, op tele 2 kanaal 2 kwam ajax toch live ?
klopt weer niks van
Dat bedoel ik..quote:Op zondag 20 januari 2008 12:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik zie dat kanaal 2 nu wel nec-ajax heeft al
Ajaxquote:Opstelling
Gábor Babos (Hon)
Muslu Nalbantoglu
Peter Wisgerhof (C)
Patrick Pothuizen
Jeroen Drost
Bas Sibum
Krisztián Vadócz (Hon)
Youssef El-Akchaoui
Brett Holman (Aus)
Jeremain Lens
Kevin Bobson
Wissels
Dominique Kivuvu
Rutger Worm
Jhonny van Beukering
Tim Janssen
Naïm Aarab (Mar)
Rein Baart
Saidi Ntibazonkiza (Bdi)
quote:Opstelling
Maarten Stekelenburg
George Ogararu (Roe)
Jurgen Colin
Jan Vertonghen (Bel)
Urby Emanuelson
Gabri (Spa)
Kenneth Perez (Den)
Edgar Davids (C)
Kennedy Bakircioglu (Zwe)
Klaas-Jan Huntelaar
Luis Suárez (Uru)
Wissels
Dennis Gentenaar
Albert Luque (Spa)
Leonardo (Bra)
Dennis Rommedahl (Den)
Jan-Arie van der Heijden
Siem de Jong
Vito Wormgoor
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef RayMania het volgende:
Als Ajax verliest hebben we in ieder geval een goede reden waarom; het veld is bagger.
niet erg verrassend met dit weerquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:32 schreef venomsnake het volgende:
Colin, Ogararu, Urby.. Ben benieuwd..
Anders scoort een rechtsback wel ofzoquote:Op zondag 20 januari 2008 12:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Holman - Lens - Bobson
Dat wordt dus voor het eerst 0 goals tegen voor Ajax in een lange tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |