De mijne jankte terugquote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:38 schreef Cee het volgende:
Gekozen voor de versie uit de film? Dus in de film wordt het gezongen door een jodelende dove doos met helium in d'r bek?
ja, ik ga ook voor tiffany stemmenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:41 schreef thaleia het volgende:
Ah, Tiffany is safe: EN slechte kritiek van de jury, waardoor de fans denken dat ze steun nodig heeft, EN de "dingen uit het verleden" uit de hoge hoed getoverd. Ja, Tiffany is er volgende week gegarandeerd nog bij.
Ja, inderdaad. Niet misschien. Ze was beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:44 schreef Zhenar het volgende:
Holy shit, dat was prachtig!![]()
Misschien zelfs beter dan Nathalie![]()
![]()
Maar Jennifer was beter natuurlijk...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben nu echt om hoor: Dit is mijn Idol![]()
![]()
![]()
Die had hier ook moeten staan ja.... maar van alle finalisten is zij nu mijn absolute favorietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Jennifer was beter natuurlijk...
Ik ookquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:44 schreef MissJ het volgende:
oeii, nu krijg ik ook tranen in mijn ogen..
Brok in de keel ook hier present. Alleen jammer dat ik de helft van de tijd als een dolle youtube aan het doorspitten was naar Guy's versie.quote:
Toch niet die ene van die twee zussen he. Let it goquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar Jennifer was beter natuurlijk...
Wat een onzin. Zonder Idols had je nooit gehoord van Nikkiquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:46 schreef Saboo het volgende:
hoop niet dat zo iemand wint hmm
(verdient beter dan idols!!)
Helemaal mee eens. Wendy zal het best goed bedoelen, maar het komt allemaal zo godvergeten kleinerend over bij dat mens.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik vind Martijn echt goed, zoals hij met de kandidaten omgaat. Kan Wendy nog heel wat van leren.
Dat zeiden wij ook net. Hij doet het goed maar Wendy haalt hem nogal naar beneden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:48 schreef Karina het volgende:
Ik vind Martijn echt goed, zoals hij met de kandidaten omgaat. Kan Wendy nog heel wat van leren.
Afgezaagd nummerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Charlene gaat Can You Feel The Love Tonight zingen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:48 schreef Brighteyes het volgende:
* Brighteyes haakt even af met het meeschrijven...
Er heeft iemand honger!
ja ik weet niet, mss wel..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zonder Idols had je nooit gehoord van Nikki
Juistquote:
Boris een flop? Hij is goed bezig hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:50 schreef Saboo het volgende:
[..]
ja ik weet niet, mss wel..
Maar ik zou het toch sneu en onterecht vinden als het dalijk net zo'n boris of sharon flop wordt ofzo...
Dit dusquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:50 schreef --Globe-- het volgende:
Krijgen we straks nog Bas en Nigel.
Afknapper..
Joh, daar verheug ik me de hele avond al opquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:50 schreef --Globe-- het volgende:
Krijgen we straks nog Bas en Nigel.
Afknapper..
Ze is weer net zo irritant als bij XFA... en ze begon nog wel zo leuk bij de auditiesquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:56 schreef SpaRood het volgende:
Wendy en haar kaartjes voor Tarzan
hakuna matataquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:55 schreef Jommie het volgende:
Brainstorm-tijd!!
Welk nummer gaat Bas geweld aandoen??
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:57 schreef Wilskracht het volgende:
Ben weer bij lang leve hardiskrecorder
Intro 10
Jurk van Wendy 9
Neil 4,5
Nathalie 8,5
Tiffany 5-
Nikki 9,5
Lekkere sluikreclame weer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:56 schreef SpaRood het volgende:
Wendy en haar kaartjes voor Tarzan
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:57 schreef Zhenar het volgende:
OMG Wendy had net gewoon een Bob Saget moment!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:57 schreef Zhenar het volgende:
OMG Wendy had net gewoon een Bob Saget moment!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:55 schreef Jommie het volgende:
Brainstorm-tijd!!
Welk nummer gaat Bas geweld aandoen??
Of Doe Maar... ''De Bom" als een ode aan al die sms-bommetjes die hem keer op keer in de race houdenquote:
quote:
Dat ze een boodschap had voor haar zoontje thuis, zoals Bob Saget altijd voor zijn vrouw had aan het eind van America's Funniest Home Videosquote:
juist..!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Charlene mist gewoon net dat beetje extra zoals Nikki en Nathalie wel hebben... en dit is niet zo goed gezongen trouwens als dat ik had verwacht
Ze moeten een finale met de grote drie doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef BVO het volgende:
Uitspraak viel me tegen en de start was te laag... maar toch, Nathalie/Nikki/Charlene bij de laatste 3 zou briljant zijn!
Zo gaat het liedje. Duhquote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:59 schreef Jommie het volgende:
waaarom begon ze zo laaag???
Het zou de enige logische uitslag zijn. Iedere andere uitslag is beschamend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef BVO het volgende:
Nathalie/Nikki/Charlene bij de laatste 3 zou briljant zijn!
En dikverdiend, met afstand de 3 besten overall... met Pauline als goeie 4equote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef BVO het volgende:
Uitspraak viel me tegen en de start was te laag... maar toch, Nathalie/Nikki/Charlene bij de laatste 3 zou briljant zijn!
*krijgt flashback naar vorig jaar met serge*quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Of Doe Maar... ''De Bom" als een ode aan al die sms-bommetjes die hem keer op keer in de race houden
Bas kwaliteitsstemmen?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:02 schreef BVO het volgende:
Hm, ik heb een voorgevoel dat Nathalie of Charlene op de kruk gaat. Kwaliteitsstemmen gaan naar Nikki en Bas, Tiffany en Nigel krijgen redstemmen. Bas, Nigel en Charlene zou me niet verbazen.
EENS.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:01 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze moeten een finale met de grote drie doen.
Hetzelfde gevoel zeker als je op straat poep ziet liggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:05 schreef Cee het volgende:
Holy fucking shit kippevel!
Nee ik vond het echt goed!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hetzelfde gevoel zeker als je op straat poep ziet liggen.
Rilling over je spine
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Het was toch een gebeurtenis.
Martijn.
Ik zat ook wel evenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Martijn.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:08 schreef Jommie het volgende:
Jerney: "Ooow Nigel, nu ben ik eindelijk David uit Idols I vergeten! Jij bent het helemaal voor mij. Ik zou je boven m'n bed hangen!"
Overduidelijk atheïstquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Martijn.
eensquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:07 schreef Liquidootje het volgende:
Het begint een beetje bagger te worden al die trillende emotie praatjes.
Indeed.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:07 schreef crazy_ivan het volgende:
Wat is dat toch met al die godsdienstfanatici bij idols?
Martijn is coolquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:09 schreef Karina het volgende:
Martijn is zo te horen geen gelovig persoon
Oh nee, toch nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Bas gaat vast Ciske doen, gezien zijn petje
Ik ook, maar toch vind ik het een hartstikke mooi nummer, ik geloof toch ook niet in Bambi? Vind ik ook een leuke filmquote:
Oh nee, maar Neil en Tiffany en Bas moeten eerst gaan, dat sowieso. Daarna pas wordt het aardig spannend.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:09 schreef BVO het volgende:
Nouja, het was geen grijzemuisoptreden. Dus hij hoeft er niet uit.
Ja, ik zie alles positief in, zo ben ik.
Hij gaat het goede gevoel dat ik over deze uitzending heb vast verpesten!quote:
"We hebben het er nog steeds over, dus het was wel een gebeurtenisje"quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja joh ga op je kop staan. Slechter kan het er niet van worden.
Zolang het niet als het schaamlapje van Tarzan is... LOLquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Nigel was beter dan ooit
En Bas heeft auditie gedaan voor Tarzan? Voor wat in hemelsnaam: Liaan?
Hij heeft in ieder geval gevoel voor typecastingquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:11 schreef Cee het volgende:
Tark is één van de apenvrienden van Tarzan.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Nigel was beter dan ooit
En Bas heeft auditie gedaan voor Tarzan? Voor wat in hemelsnaam: Liaan?
Ach, van een apevriendje kun je niet echt verwachten dattie zuiver zingt...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:11 schreef Cee het volgende:
Tark is één van de apenvrienden van Tarzan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |