Had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef LeBeau het volgende:
Ik verwacht een mix van beiden. Heb het volste vertrouwen in Nathalie, Charlene, Pauline en Nikki, maar de rest...![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:56 schreef BVO het volgende:
Voor ons allerliefste Charlene:
I feel pretty,
Oh, so pretty,
I feel pretty and witty and bright!
And I pity
Any girl who isn't me tonight.
I feel charming,
Oh, so charming
It's alarming how charming I feel!
And so pretty
That I hardly can believe I'm real.
See the pretty girl in that mirror there:
Who can that attractive girl be?
Such a pretty face,
Such a pretty dress,
Such a pretty smile,
Such a pretty me!
I feel stunning
And entrancing,
Feel like running and dancing for joy,
For I'm loved
By a pretty wonderful boyBVO!
Ja, daarom had ik die post om 12:35 al gequotequote:
Ik denk weer een grote deceptiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:48 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat het een hele leuke aflevering wordt
Qua zingen wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik denk weer een grote deceptie.
Ik was al bang dat ik de enige was.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb niet zoveel met musicals. Zeg maar gerust niks. Ik verwacht er dan ook niet veel van.
We zijn niet anders gewend joh.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb niet zoveel met musicals. Zeg maar gerust niks. Ik verwacht er dan ook niet veel van.
Oke leuk! Als ze 't niet te snel na Idols 4 doen! Dan kijkt er niemand meer naar!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:16 schreef BVO het volgende:
RTL meldt vandaag dat er een grote kans is op Idols 5 / X-Factor.
Of deze natuurlijk: http://nl.youtube.com/watch?v=-BQMgCy-n6U&feature=relatedquote:Op zaterdag 19 januari 2008 12:33 schreef Svensational het volgende:
Charlene moet gewoon dit zingen en dan komt alles goed: http://www.youtube.com/watch?v=L7BQRGXFLJs&feature=related
Zoals in dat linkje staat, willen ze het gewoon in 2008-2009 doenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 14:19 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Oke leuk! Als ze 't niet te snel na Idols 4 doen! Dan kijkt er niemand meer naar!
Of Brigitte ...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik wou dat PiaDouwes kwam zingen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |