Heb je vandaag mooi de tijd voor gezien het weer buiten.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:54 schreef Glacier het volgende:
Calvin Harris
Ik was ff aan het opruimen en stofzuigen
Ik vond 't een best lekker nummer zo te horen. Enkel niet te vaakquote:Op zondag 20 januari 2008 12:57 schreef -Hans- het volgende:
Zo, dus dit is de nieuwe van Ron van Velzen.. Leuk SkyRadio <gaap> liedje.
Niets mis met de stem van die gast, maar de muziek is oersaai en de melodietjes huppelen van het ene cliché naar het andere.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:57 schreef -Hans- het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 12:54 schreef Glacier het volgende:
Calvin Harris
Ik was ff aan het opruimen en stofzuigen
Ik heb niet geluisterd zojuist, maar bedoel je niet Roel van Velzen. (ipv Ron)quote:Op zondag 20 januari 2008 12:57 schreef -Hans- het volgende:
Klopt ! ik heb vermoedelijk iets te vaak naar de Ron Brandsteder imitaties geluisterd tijdens het Ek-stra weekend.quote:[b]Op zondag 20 januari 2008 15:19 schreef Litton
Ik heb niet geluisterd zojuist, maar bedoel je niet Roel van Velzen. (ipv Ron)
Vaker dan 1x hoef ik het in elk geval niet te horen.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:00 schreef Sjowhan het volgende:
Ik vond 't een best lekker nummer zo te horen. Enkel niet te vaak
^^ Dat dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:12 schreef cosmick het volgende:
Niets mis met de stem van die gast, maar de muziek is oersaai en de melodietjes huppelen van het ene cliché naar het andere.
Hier sprong vandaag de kat over de sloot naast m'n huis, waarbij hij met z'n achterkant in het water terecht kwam.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:19 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik droomde dat mijn (oude) kat van het balkon sprong. Bizar.
Inderdaad. Ik kende hem nog niet trouwenmsquote:Op zondag 20 januari 2008 20:41 schreef Piles het volgende:
En zo kwam ik ook deze nog tegen, mss kent iedereen hem. Maar ik vind m briljant: Ekstra Weekend Cocktailparty
Ekdom in de Nacht heeft officieel nooit op Uitzendinggemist gestaan, die 2x in december waren waarschijnlijk foutjes.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:04 schreef jmac het volgende:
Komt ekdom in de nacht nooit meer op uitzendinggemist? laatste is van december en @ digitale tv staat ook alleen maar nachtegiel.
Mooie avatarquote:Op zondag 20 januari 2008 19:19 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik droomde dat mijn (oude) kat van het balkon sprong. Bizar.
quote:Op zondag 20 januari 2008 22:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ekdom in de Nacht heeft officieel nooit op Uitzendinggemist gestaan, die 2x in december waren waarschijnlijk foutjes.
De AVRO is heel erg irritant als het gaat om uitzendinggemist...
Gelukkig nog nét droog op kantoor gekomen... begon net te regenenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:52 schreef cosmick het volgende:
Wat een kolere weer zeg. Ongelukken all over the place.
Heb er gelukkig weinig last van gehad, wel moeten omrijden om bij de dealer te komen omdat ze een weg opengebroken haddenquote:Op maandag 21 januari 2008 08:52 schreef cosmick het volgende:
Wat een kolere weer zeg. Ongelukken all over the place [afbeelding].
Hier is het anders droog hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 09:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zeker op regenachtige maandagochtenden.
* Againzender is al 7 uur wakkerquote:Op maandag 21 januari 2008 09:18 schreef MutZ het volgende:
Mogguh
* MutZ is alweer 2 uur aan het werk
quote:Op maandag 21 januari 2008 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender is al 7 uur wakker
Dat dan weer niet, tis wel bewolktquote:Op maandag 21 januari 2008 09:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jaja, en de zon schijnt ook nog zeker?
Uitstekend plan!quote:
Dan doe je ergens iets niet helemaal goed... Ik was om 5:45 wakker, ook veel te vroeg...quote:Op maandag 21 januari 2008 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
* Againzender is al 7 uur wakker
kleine kinderen he, dan heb je dat wel eensquote:Op maandag 21 januari 2008 09:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan doe je ergens iets niet helemaal goed... Ik was om 5:45 wakker, ook veel te vroeg...
Geile clip vooralquote:Op maandag 21 januari 2008 10:07 schreef SilentChaos het volgende:
Chris Isaak
Mooi nummer dit
Lekker seksnummer
Ook een fijn nummer om te spelen op gitaar trouwens, mooie loopjes
Prachtigquote:Op maandag 21 januari 2008 10:20 schreef Sersjee het volgende:
Mogge!
Eendstra Eendstra [afbeelding] [afbeelding]
Heb 3fm hier niet aan staan, wie bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
Hey, de zingende grindtegel!
(met een van de fraaiste vrouwen te wereld)
Je bedoelt toch niet deze Sky Radio bagger van Lisa Loeb?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:54 schreef Damzkieee het volgende:
*zwijmel
Sealquote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heb 3fm hier niet aan staan, wie bedoel je?
Beter Lisa Loeb dan voor de 30e keer Kane, Anouk, Krezip of Nick en Simonquote:Op maandag 21 januari 2008 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet deze Sky Radio bagger van Lisa Loeb?
[..]
Seal
Heej niks tegen krezip hequote:Op maandag 21 januari 2008 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beter Lisa Loeb dan voor de 30e keer Kane, Anouk, Krezip of Nick en Simon
En het is maandagmorgen
Hoorde 't idd. Ook niet verkeerdquote:Op maandag 21 januari 2008 10:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ze draaiden vanochtend ook Sweet Harmony van The Beloved
Inderdaadquote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef EdvandeBerg het volgende:
(Origineel is wél heel goed trouwens)
Jacqueline mag wel een keer hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 11:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oe, alsof je dat zou willen.
Ah, U2. Ik dacht al, waar blijven ze.
Je hebt geen woord teveel gezegd. :-)quote:Op maandag 21 januari 2008 07:37 schreef cosmick het volgende:
Morning!
Ah, dat ge-rerelease de hele tijd. Staan zat andere potentiele singles op dat Interpol-album!
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je hebt geen woord teveel gezegd. :-)
Regent hier in het Noorden ook flink door maar ik ben gelukkig wel droog overgekomen en de terugreis heb ik de wind in de rug. Beter!
Toffe plaat is datquote:Op maandag 21 januari 2008 12:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]Pioneer to the Falls
Mijn favoriet van het album
quote:Op maandag 21 januari 2008 12:46 schreef Deansensitized het volgende:
Wat was dat voor moment met Fictie dan afgelopen donderdag?
Wel een leuke plaat, trouwens. Die mogen ze best vaker draaien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:48 schreef Piles het volgende:
Ik vond het er wel één om in te lijsten (zowel positief als negatief):
Stenders Eetvermaak - Indecent Proposal 17-01-2008
Jij leeft toch van de liefde nu?quote:Op maandag 21 januari 2008 13:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Oja, lunch. Ook maar eens aan beginnen.
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jij leeft toch van de liefde nu?
$$$$. Of in dit geval ¤¤¤¤¤.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom een FILM op een MUZIEKzender gepromoot moet worden. Gaan de FILMmaatschappijen dadelijk ook een filmmegahit kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |