Misschien dat het daarom nog een te-wennen radio programma is voor mij. Ik hoop natuurlijk voor D en A dat het groeit... Persoonlijk zal ik het niet gaan missen...quote:
Ja, en zo interessant klinkt dat ook allemaal niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
In het reclameblok: Op 3FM reclame maken voor Radio 6... [afbeelding] [afbeelding]
Beetje zinloos gok ik zo. [afbeelding]
Ieder zo zijn ding natuurlijk. Ik heb een brede smaak qua muziek (rock,folk,dans, etc etc) en vond het altijd prettig om voor het uitgaan en op weg weer naar huis een beetje dans muziek te horen. Ook als ik thuis blijf op de zaterdag kan ik het waarderen. En op dit moment wordt ik nog niet (echt) vermaakt door het vervangende programma..... (imo)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of het een aanwinst is of niet en of het nog moet groeien of niet... ik vind dit heel wat prettiger dan dancemuziek de hele zaterdagavond.
Misschien kan iemand mij uitleggen wat uberhaupt het nut is om de hele nacht dancemuziek uit te zenden. Het zit al in de naam: dansmuziek. Mensen die graag willen dansen op de zaterdagavond kunnen dan toch beter naar de discotheek gaan voor dancemuziek? Of vinden veel mensen het leuker om thuis uit hun plaat te gaan?
In het vorige reclameblok werd ook al reclame gemaakt voor een LLINK programma wat 10 minuten later op TV van start zou gaan. Ook best slecht als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
In het reclameblok: Op 3FM reclame maken voor Radio 6...![]()
Beetje zinloos gok ik zo.
Radio niet meer voor nieuwe muziek? Waar moet ik dan nieuwe nummers vandaan halen? Youtube? Elders op internet? iTunes?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, Florent zegt dus dat radio niet meer voor nieuwe muziek is. Nu vraag ik me toch best wel af van welke kant die vraag is gekomen, of dat de radiozenders zelf het aanbod hebben aangepast...?
Kan een herinnering zijn. Als het nou 10 minuten eerder al was begonnen dan was het wel een beetje zinloos. Dat hoor je volgens mij ook wel eens.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
In het vorige reclameblok werd ook al reclame gemaakt voor een LLINK programma wat 10 minuten later op TV van start zou gaan. Ook best slecht als je het mij vraagt.
Exact. Sowieso, radio waarbij je aan één stuk door muziek hoort (zoals eerst dat 3voor12 hiphop zooitje ook, en straks Dave Clarke), en dan af en toe een DJ die zijn naam en het radiostation roept...dan kun je toch net zo goed een (veel betere) buitenlandse podcast opzetten?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:56 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit of het een aanwinst is of niet en of het nog moet groeien of niet... ik vind dit heel wat prettiger dan dancemuziek de hele zaterdagavond.
Misschien kan iemand mij uitleggen wat uberhaupt het nut is om de hele nacht dancemuziek uit te zenden. Het zit al in de naam: dansmuziek. Mensen die graag willen dansen op de zaterdagavond kunnen dan toch beter naar de discotheek gaan voor dancemuziek? Of vinden veel mensen het leuker om thuis uit hun plaat te gaan?
Ze hebben in het vorige uur nog I'll Kill Her van haar gedraait.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had vandaag nog een mooi moment op de website van Annemieke, die enthousiast was over een Franse zangeres (weet niet of ze 't daarover al in de uitzending heeft gehad). Check http://annemiekeschollaar(...)73/Soookoooooo%21%21 .
Diergaarde had best een aardig programma met ook wel leuke dance muziek, maar wat allemaal na de show van Edwin kwam vond ik weinig boeiend. Dit is voor mij de eerste keer dat ik de Weekend DNA show hoor, maar qua muziek heeft het mij nog niet weten te boeien. Heb veel platen gehoord die je ook overdag hoort en qua up-tempo platen vond ik het ook weinig spectaculair. Persoonlijk zou ik liever zien dat ze kiezen voor een playlist zoals MoveYourAss en 3voor12 heeft en stop daar dan wat lekkere up-tempo platen tussen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik mis de dance muziek van de 3fm zaterdag wel een beetje. En zeker als ik dit hoor
Jupquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Helemaal mee eens. Sowieso die reactie van Luyckx is nogal kortzichtig. "We vinden hiphop zo belangrijk dat we het helemaal van 3FM afgooien" - waarbij hij het hele punt dat die actie-gozer maakt, negeert. En: "We kunnen het internet niet bijhouden qua nieuwe muziek, dus is het onze taak niet nieuwe muziek te draaien". Zo komt het iig op mij over.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Radio niet meer voor nieuwe muziek? Waar moet ik dan nieuwe nummers vandaan halen? Youtube? Elders op internet? iTunes?
En op de radio horen dan maar steeds hetzelfde en vooral datgene wat commercieel het interessantste is?
Zie pagina 1 van dit topic, Domien was er ook enthousiast over. Dus nu ook Domienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:Had vandaag nog een mooi moment op de website van Annemieke, die enthousiast was over een Franse zangeres (weet niet of ze 't daarover al in de uitzending heeft gehad). Check http://annemiekeschollaar(...)73/Soookoooooo%21%21 . Zo hoort een dj dus te zijn. Nieuwe muziek ontdekken en de luisteraar daarmee ook kennis laten maken! En niet simpelweg plaatjes draaien die je door de platenmaatschappij worden aangedragen en daar vervolgens zogenaamd enthousiast over zijn (hè Coen
).
Volgens mij een of andere modeontwerper. Hadden ze de vorige keer ook aan de lijn voor de modetips voor het uitgaan. Tenminste... het gaat over mode en ze vroegen de vorige keer of ze hem wekelijks/vaker terug mochten bellen voor tips.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
Armin nu aan de lijn ?
Heb je daar bewijs van? Ik geloof daar nl. niet zo in. Het payola-principe lijkt me niet echt te werken voor Nederland, lijkt me een te kleine markt. Al helemaal voor toch redelijk gearriveerde acts als Raccoon, Kane en Anouk, hun nieuwe werk wordt toch wel gedraaid, want "men" wil het horen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]...En niet simpelweg plaatjes draaien die je door de platenmaatschappij worden aangedragen en daar vervolgens zogenaamd enthousiast over zijn (hè Coen).
ik viel later binnen en mijn radio is niet helemaal 100%.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij een of andere modeontwerper. Hadden ze de vorige keer ook aan de lijn voor de modetips voor het uitgaan. Tenminste... het gaat over mode en ze vroegen de vorige keer of ze hem wekelijks/vaker terug mochten bellen voor tips.
Is gewoon een smoesje om hun eigen keuzes te rechtvaardigen..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Mja, Florent zegt dus dat radio niet meer voor nieuwe muziek is. Nu vraag ik me toch best wel af van welke kant die vraag is gekomen, of dat de radiozenders zelf het aanbod hebben aangepast...?
Mij hoor je iig niet klagen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai!
Dank voor al jullie commentaar, complimenten en kritieken! We lezen alles. Qua muziek zoeken we nog een goede weg.. Het is nu al wat harder dan twee weken terug!
Viel me onlangs ook al op..het gemiddelde 3FM publiek zit niet op radio6 te wachten denk ik..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:00 schreef Sirolf het volgende:
D&Aquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai!
Dank voor al jullie commentaar, complimenten en kritieken! We lezen alles. Qua muziek zoeken we nog een goede weg.. Het is nu al wat harder dan twee weken terug!
Totaal met je eensquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:58 schreef borisz het volgende:
Ik ben blij dat er iets anders is dan alleen maar dancemuziek en saairadio. Daarom is het wel leuk. Programma moet nog groeien
Ik behoor volgens mij ook zeker niet tot het gemiddelde. Radio 6,1,2, bnr en 4 staan bijna net zo vaak op als 3.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:21 schreef Glacier het volgende:
[..]
Viel me onlangs ook al op..het gemiddelde 3FM publiek zit niet op radio6 te wachten denk ik..
Ik ben geen gemiddelde 3FM luisteraar, ik mag graag naar de Jazz programma's op radio 6 luisteren
Het hoeft van mij niet per se harder, maar wel meer uptempo. Vorige plaat (Missy Elliot) was wel lekker, maar dan haal je de zaterdagavond-mood er weer een beetje eruit door de plaat van Lenny Kravitz.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai!
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:09 schreef Litton-Lane het volgende:
De megahiten hij verveelt nog niet. Dat is ook wel prettig.
En hoewel het nu bijna standaard wordt, ben ik het wel weer eens met Hans...
Daarvoor wonen we iets te ver uit elkaar, dacht ik zo...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
En nee, Litton-Lane is geen kloon van -Hans- en vice versa
Maandag tot en met vrijdag om 00:45 uurquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:26 schreef borisz het volgende:
radio 1 heb ik de laatste tijd ook wel meer opstaan ja.
wBz.quote:
ik haal iedere week de podcasts binnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maandag tot en met vrijdag om 00:45 uur![]()
Komt wel goed met jullie! potentie is aanwezig, maar het tempo mag - wat mij betreft - wel wat hoger. En Leaf bijv. hoor je al de hele dag op 3FM. Dat soort platen mogen van mij geskipped worden, maar het is natuurlijk jullie show dus jullie bepalen de lijst.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai!
Zoals iemand anders ook al zegt: harder hoeft niet. Maar de zaterdagavond-vrolijkheid mag er wel vanaf spatten wat mij betreftquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:19 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Haai!
Dit programma is gecreëerd omdat er een nieuw programma moest komen op zaterdagavond dat draaide met de 3FM-playlist. We zullen dus nooit iets anders gaan doen dan het draaien van de typische muziek van 3FM. Daar hoort Leaf ook bij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Komt wel goed met jullie! potentie is aanwezig, maar het tempo mag - wat mij betreft - wel wat hoger. En Leaf bijv. hoor je al de hele dag op 3FM. Dat soort platen mogen van mij geskipped worden, maar het is natuurlijk jullie show dus jullie bepalen de lijst.![]()
Fresh 40 is volgens mij wel een aardig lijstje om potentiële dance plaatjes/up-tempo platen uit te halen
Wytske Kenemansquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fresh 40 is volgens mij wel een aardig lijstje om potentiële dance plaatjes/up-tempo platen uit te halen
Jup!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daarvoor wonen we iets te ver uit elkaar, dacht ik zo...![]()
Koffie
En daar ben ik wel blij om, hele avond trance is ook niksquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dit programma is gecreëerd omdat er een nieuw programma moest komen op zaterdagavond dat draaide met de 3FM-playlist. We zullen dus nooit iets anders gaan doen dan het draaien van de typische muziek van 3FM. Daar hoort Leaf ook bij.
Zijn nog herhalingen denk ik:quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
Blik op de weg tegenwoordig op zaterdag
quote:http://www.blikopdeweg.nl/Intro/intro.shtml
De nieuwe serie Blik begint weer op 22 januari 2008 en is te zien op op Nederland 1.
Het uitzendschema wordt binnenkort bekend gemaakt.
Dan vooral de 3FM uptempo dingetjes voor de zaterdagquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dit programma is gecreëerd omdat er een nieuw programma moest komen op zaterdagavond dat draaide met de 3FM-playlist. We zullen dus nooit iets anders gaan doen dan het draaien van de typische muziek van 3FM. Daar hoort Leaf ook bij.
Me too! Which reminds me....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
ik haal iedere week de podcasts binnen
Je hoeft toch niet alles te draaien wat er op de playlist staat? Ik zou gewoon de platen uitkiezen waarvan je zin krijgt om uit te gaan. Of dat nou een discotheek, een kroeg of een ouwe-meuk-feestje is, dat maakt me niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Mwah, ze liepen een beetje gelijk met de andere jongerenzender 538. Ik denk dat luisteraars die zin hebben in een lekkere beat nu van 3FM switchen naar 538quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En daar ben ik wel blij om, hele avond trance is ook niks
Goed bezig meneer Verschuren en Co!![]()
Leuk programma![]()
Ben nu wel nieuwsgierig, wat is hetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maandag tot en met vrijdag om 00:45 uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |