Daarom vind ik 3voor12 zo'n goed programmaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:24 schreef borisz het volgende:
[..]
kortom tijd om daar verandering in te brengen.
Behoorlijk... Dat wordt weer lachen maandag op 't werkquote:
ga naar de 102fm danquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik mis de dance muziek van de 3fm zaterdag wel een beetje. En zeker als ik dit hoor
Ik vind em vetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:32 schreef Marc63 het volgende:
Kom thuis, zet de radio aan... Guus en Meeuwis [afbeelding]
en geleuter overquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Nog iets gemist in de eerste anderhalf uur? Of alleen maar het crowdsurfen van Domien?
De eerste keer alquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:40 schreef Marc63 het volgende:
Soko vind ik nog best te verdragen, maar dat "I Kiel her" wordt steeds irritanter.
Mja, Florent zegt dus dat radio niet meer voor nieuwe muziek is. Nu vraag ik me toch best wel af van welke kant die vraag is gekomen, of dat de radiozenders zelf het aanbod hebben aangepast...?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:24 schreef borisz het volgende:
Racoon vind ik wel aardig, Live zijn ze
alleen het wordt te veel gedraaid op de radio, dat is vooral het probleem denk ik.
[..]
kortom tijd om daar verandering in te brengen.
Annemieke moet komende week proberen om in een landelijke soap (GTST / ONM) te gaan figureren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Nog iets gemist in de eerste anderhalf uur? Of alleen maar het crowdsurfen van Domien?
Die worden volgens mij altijd al een paar weken van tevoren opgenomen. Zal dus wel ff duren voordat we haar te zien krijgen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Annemieke moet komende week proberen om in een landelijke soap (GTST / ONM) te gaan figureren.
't moet nog groeien hè. Beetje wat items proberen, kijken wat wel werkt en wat niet enzo...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik vind het niet echt een aanwinst dat weekend dna... Wat ik tot nu toe allemaal gehoord heb...
Misschien wordt het nog iets.
Hmm, nieuw programma dus? Vind 't opzich wel wat hebbenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
't moet nog groeien hè. Beetje wat items proberen, kijken wat wel werkt en wat niet enzo...
Dit is pas de tweede uitzending.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, nieuw programma dus? Vind 't opzich wel wat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |