Mwah, ze liepen een beetje gelijk met de andere jongerenzender 538. Ik denk dat luisteraars die zin hebben in een lekkere beat nu van 3FM switchen naar 538quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En daar ben ik wel blij om, hele avond trance is ook niks
Goed bezig meneer Verschuren en Co!![]()
Leuk programma![]()
Ben nu wel nieuwsgierig, wat is hetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Maandag tot en met vrijdag om 00:45 uur![]()
Bommel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig, wat is het
Zou "onze" Pim dan die andere Pim zijn?quote:
je krijgt een lijst en zelf mag je daar per uur 1 nummer aan toevoegen. Met uitzondering van de freaknacht, giel en het request uur bij MM.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles te draaien wat er op de playlist staat? Ik zou gewoon de platen uitkiezen waarvan je zin krijgt om uit te gaan. Of dat nou een discotheek, een kroeg of een ouwe-meuk-feestje is, dat maakt me niet zoveel uit.
Zou trouwens wel leuk zijn... YMCA op zaterdagavond op de radio
Pim? Iemand anders dus...
www.hoorspelbommel.nlquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben nu wel nieuwsgierig, wat is het
Hmmhmm, dat wist ik dus nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
je krijgt een lijst en zelf mag je daar per uur 1 nummer aan toevoegen. Met uitzondering van de freaknacht, giel en het request uur bij MM.
Het lijkt me onzin dat de dj's geen enkele inbreng hebben in de playlist van hun programma. Lijkt me toch dat de lijst enigszins in overleg wordt samengesteld.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
je krijgt een lijst en zelf mag je daar per uur 1 nummer aan toevoegen. Met uitzondering van de freaknacht, giel en het request uur bij MM.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:37 schreef Horloge het volgende:
Trouwens die Noorderslag-recensie van Leaf...precies wat je (ik tenminste) verwacht van zo'n bandje. En Giel maar bitchen op de recensent.
Ik verslikte me in mijn bier nadat ik dit gelezen hadquote:Na drie kwartier Leaf krijg je toch echt zin een gitaar in elkaar te rossen om de antichrist te bevrijden
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:39 schreef borisz het volgende:
Dit is een plaat die hoort bij de zaterdagavondOne more Time
ik denk dat er best faxen naar de muziekafdeling gaan van, zet die ff op de playlist.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het lijkt me onzin dat de dj's geen enkele inbreng hebben in de playlist van hun programma. Lijkt me toch dat de lijst enigszins in overleg wordt samengesteld.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:39 schreef borisz het volgende:
Dit is een plaat die hoort bij de zaterdagavondOne more Time
Helder.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:30 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Dit programma is gecreëerd omdat er een nieuw programma moest komen op zaterdagavond dat draaide met de 3FM-playlist. We zullen dus nooit iets anders gaan doen dan het draaien van de typische muziek van 3FM. Daar hoort Leaf ook bij.
Harder, Better, Faster, Strongerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:39 schreef borisz het volgende:
Dit is een plaat die hoort bij de zaterdagavond [afbeelding]
[afbeelding] One more Time [afbeelding]
Die recensent was denk ik al geen fan van Leaf en zal dat nooit worden. Die hadden ze nooit een recensie van Leaf moeten laten schrijven. Dat is net zoiets als mij een hardstyle-recensie laten schrijven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:37 schreef Horloge het volgende:
Trouwens die Noorderslag-recensie van Leaf...precies wat je (ik tenminste) verwacht van zo'n bandje. En Giel maar bitchen op de recensent.
In het begin was de remix vaak te horen maar nu de plaat in de hitlijst staat hoor je alleen nog maar de originele uitvoering, die ik ook een stuk minder vind.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:43 schreef Broekie het volgende:
Ahh, nee, niet de originele versie
Deze versie vind ik echt niets. De remix is zóóó veel beter!
Vandaar dat ik dacht dat de remix de orginele was en vice versaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
In het begin was de remix vaak te horen maar nu de plaat in de hitlijst staat hoor je alleen nog maar de originele uitvoering, die ik ook een stuk minder vind.
Ik heb een leffe opengemaakt. Die zat gratis bij een andere krat... (in de reclame ook nog eens...)quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:43 schreef borisz het volgende:
Ik ga NU even een biertje uit de koelkast halen
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een leffe opengemaakt. Die zat gratis bij een andere krat... (in de reclame ook nog eens...)
Hij moest 't eruit gooienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Feivel1 het volgende:
Domien, waarom schakelde je die cam eigenlijk weg?
Palm dobbel hierquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb een leffe opengemaakt. Die zat gratis bij een andere krat... (in de reclame ook nog eens...)
Volgens mij omdat ie bang was dat we erachter kwamen dat dit geen live-gesprek is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Feivel1 het volgende:
Domien, waarom schakelde je die cam eigenlijk weg?
Verwarrend inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:46 schreef Piles het volgende:
Vandaar dat ik dacht dat de remix de orginele was en vice versa
Ik ben er geen fan van, maar zo tussendoor is het wel okay voor mijn zaterdagavond gevoel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwarrend inderdaad.
Toffe plaat dit van Armin
Hoort toch een beetje bij de zaterdagavond en deze plaat draaien ze heel vaak heel hard in de Martiniplaza als Groningen weer moet basketballen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:52 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben er geen fan van, maar zo tussendoor is het wel okay voor mijn zaterdagavond gevoel.
hoeveel is het geworden vanavond ?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoort toch een beetje bij de zaterdagavond en deze plaat draaien ze heel vaak heel hard in de Martiniplaza als Groningen weer moet basketballen.
borisz die is zeker tof!
Helaas verloren van Nijmegen.. Capitals stonden bij rust met 33 punten achter en met 5 spelers (waarvan 1 jeugdspeler van 18) hebben ze uiteindelijk met 9 punten verschil verloren.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:55 schreef borisz het volgende:
hoevel is het geworden vanavond ?
Lekker liedjequote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:56 schreef Sersjee het volgende:
Morningwood![]()
Ook noooooit meer wat van gehoord...
das jammer.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas verloren van Nijmegen.. Capitals stonden bij rust met 33 punten achter en met 5 spelers (waarvan 1 jeugdspeler van 18) hebben ze uiteindelijk met 9 punten verschil verloren.
Spannender dan mijn wedstrijd vandaag: 98-38. Het spannendste was nog of we de 100 gingen halen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helaas verloren van Nijmegen.. Capitals stonden met bij rust met 33 punten achter en met 5 spelers (waarvan 1 jeugdspeler van 18) hebben ze uiteindelijk met 9 punten verschil verloren.
Ik ben gewoon eerlijk over datgene wat de ether in geslingerd wordt en ook door wie. Als je m'n posts volgt, zitten daar voor hele pallets platen ook juichposts bij. maar types als C&S waardeer ik nu niet en zal ik ook wel nooit kunnen waarderen. Zo gemaakt grappig, gemaakt enthousiast, zo onecht overkomendquote:Op zaterdag 19 januari 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij Roel_Jewel.
Sowieso zit er hier een groep die het blijkbaar leuk vind om non-stop op alles te lopen bashen, vervelend...
Ik heb soms ook meer het idee dat je naar een toneelstukje zit te luisteren dan naar een radioprogramma. Als Coen in zn eentje een programma doet, dan vind ik em ook heel wat beter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk over datgene wat de ether in geslingerd wordt en ook door wie. Als je m'n posts volgt, zitten daar voor hele pallets platen ook juichposts bij. maar types als C&S waardeer ik nu niet en zal ik ook wel nooit kunnen waarderen. Zo gemaakt grappig, gemaakt enthousiast, zo onecht overkomend. Tenenkrommend.
Congratz, mooie uitslag en altijd pijnlijk als je de tegenstander dubbelt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:00 schreef Marc63 het volgende:
Spannender dan mijn wedstrijd vandaag: 98-38. Het spannendste was nog of we de 100 gingen halen.
Zo, dat is niet verkeerd! zeker iets om trots op te zijn.quote:De hele club is trouwens lekker bezig. Hoorde laatst dat we de best presterende club in rayon oost zijn. 3 van de 4 teams ongeslagen en team nr. 4 staat 2e omdat ie 2x van de koploper verloren. Leuk om morgen te vertellen tijdens de reunie ter ere van het 25-jarig bestaan van de club.
Nou ja... beetje standaard dit seizoen. Wij zitten rond de 100 punten, tegenstanders rond de 40.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:07 schreef -Hans- het volgende:
Congratz, mooie uitslag en altijd pijnlijk als je de tegenstander dubbelt.![]()
Zeer slecht aftreksel van hoe RdW het middag programma jaren geleden deed. Het afzeiken van mensen, het bitchen op elkaar en bij elke plaat maar roepen hoe geweldig de plaat wel niet is.. Het is allemaal al een keer gedaan en het komt op mij nogal nep over. Coen vind ik nog wel redelijk maar Sander.... naja, daar is al genoeg over gesproken. Het is niet mijn programma dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:04 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb soms ook meer het idee dat je naar een toneelstukje zit te luisteren dan naar een radioprogramma. Als Coen in zn eentje een programma doet, dan vind ik em ook heel wat beter.
Ik heb het idee dat Sander teveel het middelpunt wil zijn van een 2-man show. Laat em dan alleen een programma doen. Of heeft ie Coen nodig om af te zeiken, zodat ie zichzelf beter kan voelen? Misschien dat het daarom niet leek te klikken tussen Sander en Gerard en Giel vorig jaar bij SR. Gerard en Giel laten zich niet zo afzeiken als Coen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeer slecht aftreksel van hoe RdW het middag programma jaren geleden deed. Het afzeiken van mensen, het bitchen op elkaar en bij elke plaat maar roepen hoe geweldig de plaat wel niet is.. Het is allemaal al een keer gedaan en het komt op mij nogal nep over. Coen vind ik nog wel redelijk maar Sander.... naja, daar is al genoeg over gesproken. Het is niet mijn programma dat is wel duidelijk.
Dommelschquote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
En vergeet Peter de Vries nietquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:21 schreef DaMook het volgende:
Ik vind dat begin van C&S met het kleine gele autotje wel leuk.
Mja, ik heb vaak zoiets van '1x normaal zeggen is ook wel genoeg, om er nu meteen een maand over door te blijven gaan bij elke gelegenheid...', maar ik weet ook wel dat dat een beetje bij FOK! hoort.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk over datgene wat de ether in geslingerd wordt en ook door wie. Als je m'n posts volgt, zitten daar voor hele pallets platen ook juichposts bij. maar types als C&S waardeer ik nu niet en zal ik ook wel nooit kunnen waarderen. Zo gemaakt grappig, gemaakt enthousiast, zo onecht overkomend. Tenenkrommend.
Yep. Elke dag wel wat anders, laatst met de theorie-examen enzoquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:21 schreef DaMook het volgende:
Ik vind dat begin van C&S met het kleine gele autotje wel leuk.
het Oog staat opquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
Luisteren jullie nu naar die witte herrie?
Ik heb Sam maar eens aan het werk gezet
Trustequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:33 schreef borisz het volgende:
ik gooi die computer uit en ga nog ff tv kijken, ajuus
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:09 schreef Marc63 het volgende:
Nou ja... beetje standaard dit seizoen. Wij zitten rond de 100 punten, tegenstanders rond de 40.
Meen je niet?! Vaag!quote:
Er is zelfs een tegenstander die een hele pallet wedstrijden op precies 40 punten uit kwam. Paar weken terug moesten ze een wedstrijd laten lopen en dus verloren ze officieel met 20-0 (en ook nog eens 2 punten mindering), week later scoorden ze 80 punten
Precies, zo denk ik er eigenlijk ook over. Sander is gewoon sidekick maar heeft als sidekick vaak wel de overhand en dat hoeft niet zo erg te zijn, maar dat is het wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:13 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb het idee dat Sander teveel het middelpunt wil zijn van een 2-man show. Laat em dan alleen een programma doen. Of heeft ie Coen nodig om af te zeiken, zodat ie zichzelf beter kan voelen? Misschien dat het daarom niet leek te klikken tussen Sander en Gerard en Giel vorig jaar bij SR. Gerard en Giel laten zich niet zo afzeiken als Coen.
Eigen MP3's, met op dit moment New Musik - World Of Water en zometeen o.a. Remi Nicole en Room Eleven.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:27 schreef Piles het volgende:
Luisteren jullie nu naar die witte herrie?
Ik heb Sam maar eens aan het werk gezet
Sander is geen sidekick lijkt me. Anders zou het niet de Coen&Sander-show heten tochquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er eigenlijk ook over. Sander is gewoon sidekick maar heeft als sidekick vaak wel de overhand en dat hoeft niet zo erg te zijn, maar dat is het wel.
Pfff wat een vreselijke aantallen.. Misschien is 10k een mooi moment om er een streep onder te zetten. Ik zie het nog wel even.quote:
Hij staat trouwens ook gewoon op de dj lijst dus sidekick klopt inderdaad niet echt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:41 schreef Piles het volgende:
Sander is geen sidekick lijkt me. Anders zou het niet de Coen&Sander-show heten toch
Mja, 't is teveel 538-stijl denk ik, en dat publiek zit niet (of iig een stuk minder) op 3FM en dat zou 3FM denk ik ook niet moeten willen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, zo denk ik er eigenlijk ook over. Sander is gewoon sidekick maar heeft als sidekick vaak wel de overhand en dat hoeft niet zo erg te zijn, maar dat is het wel.
Eens, maar met Coen wordt het al snel saai vind ik. Of het echt zo is weet ik niet, maar dat is het gevoel erbijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
Met alleen Coen is 't een stuk beter te doen.
Dat valt best mee hoor, met Swijnenstal was 'ie best leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, maar met Coen wordt het al snel saai vind ik. Of het echt zo is weet ik niet, maar dat is het gevoel erbij
Van 3FM wel ja, ik zit wat andere dingen te doen en luisteren.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef DaMook het volgende:
iedereen weg nu ?
Idemquote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van 3FM wel ja, ik zit wat andere dingen te doen en luisteren.
Ja ok ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van 3FM wel ja, ik zit wat andere dingen te doen en luisteren.
Mjah dat kan natuurlijk ookquote:
* helemaal mee eens is. Idd, Coen alleen is best goed te doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
Mja, 't is teveel 538-stijl denk ik, en dat publiek zit niet (of iig een stuk minder) op 3FM en dat zou 3FM denk ik ook niet moeten willen.
Met alleen Coen is 't een stuk beter te doen.
Zit hans liberg te kijkenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef DaMook het volgende:
iedereen weg nu ?
Heeft Blof of Di-Rect niet de soundtrack gemaakt?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
't is natuurlijk heel logisch dat kaarten voor een FILM waarin een CABARETIER meespeelt worden weggegeven op een MUZIEKzender hè?
Hm... kan ook nog jaquote:Op zondag 20 januari 2008 02:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft Blof of Di-Rect niet de soundtrack gemaakt?
Moke toch. (de soundtrack voor tbs...)quote:Op zondag 20 januari 2008 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... kan ook nog ja. Opvallend dat ze dat dan niet in het spotje noemen
.
smaken verschillen hequote:Op zondag 20 januari 2008 00:53 schreef broer het volgende:
Hm... Opvallend. De meesten hier lijken Coen nog wel te pruimen te vinden, maar Sander niet. Terwijl ik Sander over het algemeen veel leukere, scherpere en wat absurdere humor vind hebben. Coen vind ik nogal humorloos, maar Sander vind ik over het algemeen erg ad rem.
Maar goed, de meeste mensen in dit topic vinden Veenstra en Ekdom ook om te lachen en dat vind ik dan weer tenenkrommend oubollige kantoorhumor, dus het lag wel in de lijn der verwachting.
Goede zaak!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef Againzender het volgende:
Calvin Harris wordt steeds meer gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |