Eens, maar met Coen wordt het al snel saai vind ik. Of het echt zo is weet ik niet, maar dat is het gevoel erbijquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
Met alleen Coen is 't een stuk beter te doen.
Dat valt best mee hoor, met Swijnenstal was 'ie best leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, maar met Coen wordt het al snel saai vind ik. Of het echt zo is weet ik niet, maar dat is het gevoel erbij
Van 3FM wel ja, ik zit wat andere dingen te doen en luisteren.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef DaMook het volgende:
iedereen weg nu ?
Idemquote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van 3FM wel ja, ik zit wat andere dingen te doen en luisteren.
Ja ok ik ookquote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van 3FM wel ja, ik zit wat andere dingen te doen en luisteren.
Mjah dat kan natuurlijk ookquote:
* helemaal mee eens is. Idd, Coen alleen is best goed te doen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:47 schreef Sirolf het volgende:
Mja, 't is teveel 538-stijl denk ik, en dat publiek zit niet (of iig een stuk minder) op 3FM en dat zou 3FM denk ik ook niet moeten willen.
Met alleen Coen is 't een stuk beter te doen.
Zit hans liberg te kijkenquote:Op zondag 20 januari 2008 00:07 schreef DaMook het volgende:
iedereen weg nu ?
Heeft Blof of Di-Rect niet de soundtrack gemaakt?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
't is natuurlijk heel logisch dat kaarten voor een FILM waarin een CABARETIER meespeelt worden weggegeven op een MUZIEKzender hè?
Hm... kan ook nog jaquote:Op zondag 20 januari 2008 02:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeft Blof of Di-Rect niet de soundtrack gemaakt?
Moke toch. (de soundtrack voor tbs...)quote:Op zondag 20 januari 2008 02:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... kan ook nog ja. Opvallend dat ze dat dan niet in het spotje noemen
.
smaken verschillen hequote:Op zondag 20 januari 2008 00:53 schreef broer het volgende:
Hm... Opvallend. De meesten hier lijken Coen nog wel te pruimen te vinden, maar Sander niet. Terwijl ik Sander over het algemeen veel leukere, scherpere en wat absurdere humor vind hebben. Coen vind ik nogal humorloos, maar Sander vind ik over het algemeen erg ad rem.
Maar goed, de meeste mensen in dit topic vinden Veenstra en Ekdom ook om te lachen en dat vind ik dan weer tenenkrommend oubollige kantoorhumor, dus het lag wel in de lijn der verwachting.
Goede zaak!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:17 schreef Againzender het volgende:
Calvin Harris wordt steeds meer gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |