Een aantal schreeuwlelijkerds, een trage stomerij en een lief paardje. . .quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:03 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft een soort visualisatie met Anita gedaan om zichzelf buiten De Kooi voor te stellen en te voelen wat ze kwijt is als ze eruit is.
Daar was die dan, hij keek haar aan 'heb je mij dat net horen zeggen, heb je mij dat net horen zeggen???'.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:19 schreef Scandalous het volgende:![]()
![]()
Brian kijkt Amanda geen 1 keer in de ogen tijdens dit gesprek.
Zou je rustiger kunnen praten?
-Ja
"Mierenneuken" wordt het nieuwe "bewerkstelligen" ??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:19 schreef petraa het volgende:
B: Het is niet zo bedoeld en verder niet zo op mierenneuken>
Brian heeft een nieuw woord geleerd!!!
Spijker op de kopquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef petraa het volgende:
A: Ik denk dat jij je onredelijk opstelt als ik gedronken hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:19 schreef Marrije het volgende:
Een aantal schreeuwlelijkerds, een trage stomerij en een lief paardje. . .
Dat was in het begin nog wel het geval idd, al weet ik niet meer precies hoe en watquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef Marrije het volgende:
Ik vind trouwens dat wij in het vervolg ook (juist) de gesprekken met de psycholoog te zien moeten krijgen.
Nee, is ze helemaal gekquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef Dark het volgende:
Amanda mag niet in de aanval of de verdediging schieten!
Ik vond het ook opmerkelijk, vandaar de TT en iets erover in de OP. Ik heb haar niet eerder zo duidelijk horen zeggen dat ze bang voor hem kan zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef avonne het volgende:
A "als je me zo aankijkt, dan vind ik dat bedreigend, en dat vind ik niet leuk. Dan wil ik ook het gesprek stoppen"Amanda realiseert zich en dat ze bang voor hem is.
me like this...
Brian vindt het miereneukerij...
Sjesus hou het nou eens bij de streams.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef diedirk het volgende:
Gewoon schandalig dat lieke nu omgekocht wordt door de redactie om te blijven.
Als ze zich nog paar dagen laat vernerderen door Claire en huub mag ze weg gaan met borg
Ze willen dus per se dat ze echt weg getreiterd wordt door Lieke, jaap en Claire.
Triest dat ze haar niet net zoals bij natasia een waardig afscheid gunnenn.
Ze heeft toch 8 maanden hard gewerkt voor DGK.
Blijkbaar moet het echt een wegtreiter show worden
Hij is echt een ontzettend laffe rat. Onderbreekt haar constant. "Of zal ik hem de pan uitflippen? Kies ervoor!"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft een punt... Brian onderbreekt: Ik heb geen zin... nu ben je stom bezig
Ik zeg: heel snel weer in beeld brengenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was in het begin nog wel het geval idd, al weet ik niet meer precies hoe en wat
Even geduld, moet ze nog even uploaden ....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh ik hoop dat er een audio van komt want dit is te vaag en te eng
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:26 schreef petraa het volgende:
B: Ik ben heel redelijk en schappelijk tot een bepaalde hoogte. Ik hou niet van gezeik.
A: Wie wel.
B: Wat voor vraag is dit. Ga je me me verhaal laten doen of moet ik de pan uitflippen.
A: Sorry doe maar
+1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
Mèn, wat is Brian toch een engerd, de bedreigingen zijn niet van de lucht. Zou Amanda dat nu echt niet horen?
Ik zit hier met het zweet in mijn handen en zou hem het liefst voor zijn kutschjmoel rammen.
Ja en Amanda is nu Brian aan het treiteren. Ze wil haar plaats echt niet kennen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef diedirk het volgende:
Gewoon schandalig dat lieke nu omgekocht wordt door de redactie om te blijven.
Als ze zich nog paar dagen laat vernerderen door Claire en huub mag ze weg gaan met borg
Ze willen dus per se dat ze echt weg getreiterd wordt door Lieke, jaap en Claire.
Triest dat ze haar niet net zoals bij natasia een waardig afscheid gunnenn.
Ze heeft toch 8 maanden hard gewerkt voor DGK.
Blijkbaar moet het echt een wegtreiter show worden
Volgens mij is ze echt doodsbang voor hem..... zelfs in een omgeving als deze.. met 108 camera'squote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:27 schreef beequeen het volgende:
Mèn, wat is Brian toch een engerd, de bedreigingen zijn niet van de lucht. Zou Amanda dat nu echt niet horen?
Ik zit hier met het zweet in mijn handen en zou hem het liefst voor zijn kutschjmoel rammen.
SMS JA naar 3040quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:26 schreef petraa het volgende:
B: Ik ben heel redelijk en schappelijk tot een bepaalde hoogte. Ik hou niet van gezeik.
A: Wie wel.
B: Wat voor vraag is dit. Ga je me me verhaal laten doen of moet ik de pan uitflippen.
A: Sorry doe maar
Teennagelhoogte. Ik vraag me wederom af waarom ik die gesprekken nog volg ... "Hou je fokking kutbek" --> "sorry Briannnnn" ...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:27 schreef Varen het volgende:
Brian kan veel hebben, tot op een bepaalde hoogte
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Even geduld, moet ze nog even uploaden ....
Brian: Wat je nu doet, is bloedzuigen. Ter informatie .....
Wat een fucking rat![]()
![]()
En dat vind hij dus zo erg, hij moet de touwtjes in handen hebben. Ik wens hem zoveel ergs toequote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:28 schreef Varen het volgende:
Brian: wanneer je dronken bent, ben je out of cotrole
Die bepaalde hoogte ligt niet echt hoog bij hemquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:27 schreef Dark het volgende:
B - Ik kan veel hebben.........tot een bepaalde hoogte!
Dat denk ik ook. Ook hoe ze uitsprak: Er waren geen boetes de volgende dag.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef avonne het volgende:
De douchescene is uiterst heikel
Brian ziet het als HET voorbeeld dat hij het goed met haar voorheeft en haar beschermd
Amanda wil er niet overpraten, waarschijnlijk omdat zij dat HET voorbeeld van zijn gewelddadigheid vindt?
oxazepam is the bestquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:33 schreef wie.. het volgende:
Brian blijft er wel rustig onder.
Ik geniet.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:34 schreef Marrije het volgende:
Ik zit hier echt hardop te lachen, wat een komisch duo is dit. Topvermaak.
Hij krijgt geen gelijk en daar baalt hij vanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:35 schreef Varen het volgende:
Brian wil stoppen met de discussie, het lijdt niet naar het juiste pad
Daar zit ik nu juist op te wachten, een para Brian.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:
Amanda moet vooral haar bek houden en heilige Brian niet over de zeik helpen.
Het is toch godverdomme godsgeklaagd dit?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef avonne het volgende:
De douchescene is uiterst heikel
Brian ziet het als HET voorbeeld dat hij het goed met haar voorheeft en haar beschermd
Amanda wil er niet overpraten, waarschijnlijk omdat zij dat HET voorbeeld van zijn gewelddadigheid vindt?
Ik vind het ook echt een enge enge gast...kan totaal niet omgaan met een weerwoord van Amanda. En ze heeft gewoon gelijk hierin, maar hij heeft de zelfkennis niet om in te zien dat hij een enge creep is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:36 schreef akveor het volgende:
Ik vind het erg om te horen dat Brian niet kan hebben dat Amanda haar gevoel uitspreekt en daar totaal niet mee om kan gaan. En zo'n Brian noemt zich een gevoelsmens. Gewoon walgelijk dit.
Zeker omdat er geen boete op gevolgd is, schandalig!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme godsgeklaagd dit?
Hoe kan die klootzak het over zijn lippen krijgen? Hoe kon de redactie dit wegmoffelen.
Die douchescène was imo de doodsteek voor DGK
[ afbeelding ]
DGK heeft de top psycholoog Anita weer van stal gehaald. En dit is het resultaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die Lieke ineens weer redelijk tegen Huub? En waarom is ze eigenlijk nog in de villa?
Daar is iedereen nog steeds verbaasd en boos over. Great cap, I love Hitchcock.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Het is toch godverdomme godsgeklaagd dit?
Hoe kan die klootzak het over zijn lippen krijgen? Hoe kon de redactie dit wegmoffelen.
Die douchescène was imo de doodsteek voor DGK
[ afbeelding ]
Wie weet is ze zo uitgekookt dat ze dat doet nadat ze de eigenaresse is van die villaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:37 schreef Kinga het volgende:
Heel zielig dit, echt sneu voor Amanda... Jammer dat ze te dom is om die vent aan de kant te schoppen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat dat de hele achtergrond is van Brian zijn frustraties ....
ik denk dat een gesprek met Lieke hierover heel interessant zou zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef riri het volgende:
amanda en lieke moeten maar eens in de auto vanavond gaan praten met z'n tweetjes....dan kan brain in ieder geval niets sturen
Neeeeeeee ze blijft toch niet???quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef akveor het volgende:
[..]
DGK heeft de top psycholoog Anita weer van stal gehaald. En dit is het resultaat.
Wat adviezen erbij van Brianquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
HIj geeft nog even wat tips voor het gesprek met Slene
Even bevaderen nog
Helaas, daar heeft het alle schijn van. De kans is megagroot dat ze haar 24 uur gaat afzeggen voor een langere bedenktijd ('een week' is gevallen).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeee ze blijft toch niet???
Zeg dat ze nog steeds weggaat!!
Pleaseeee zeg dat ze zich niet heeft bedacht![]()
![]()
Ze wil Huub zijn terror niet, om 16 uur is haar 24-uur in gegaan en misschien gaat ze helemaal niet wegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die Lieke ineens weer redelijk tegen Huub? En waarom is ze eigenlijk nog in de villa?
Lieke gaat dus morgen niet weg??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef akveor het volgende:
[..]
DGK heeft de top psycholoog Anita weer van stal gehaald. En dit is het resultaat.
Rustig, rustig. Lieke wil weg maar ik denk dat ze nog wat af wil dealen achter ivm haar borg ( al zegt ze zelf dat dat niet zo is, je weetzzz, eerlijk en oprecht) Het kan zijn dat ze nog een week blijft dus nog even kiezen op elkaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
![]()
Lijkt mij een goed idee.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef riri het volgende:
Selene....Amanda MOET dit niet en Amanda MOET dat niet
Wat is dat voor een vriendschap?
Laat die Brian en die Selene over hun eigen ouders gaan moederen....
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ohhhhhhhh, ik was de hele dag vrolijk bij het idee dat die muts weg ging.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas, daar heeft het alle schijn van. De kans is megagroot dat ze haar 24 uur gaat afzeggen voor een langere bedenktijd ('een week' is gevallen).
Wat dacht je ervan als Brian eens iets met Selene ging beginnen en Selene onder de dekens eens ff lekker pijn zou gaan doen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef riri het volgende:
Selene....Amanda MOET dit niet en Amanda MOET dat niet
Wat is dat voor een vriendschap?
Laat die Brian en die Selene over hun eigen ouders gaan moederen....
Precies, ze moet nog ff tv maken, tromgeroffel, tromgeroffel. . .en ze gaaaaaaaaaaaaaat WEL weg, maar nog niet nuquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Lieke wil weg maar ik denk dat ze nog wat af wil dealen achter ivm haar borg ( al zegt ze zelf dat dat niet zo is, je weetzzz, eerlijk en oprecht) Het kan zijn dat ze nog een week blijft dus nog even kiezen op elkaar.
Anita en ook Huub en Jaap hebben haar gezegd dat ze meer tijd moet nemen voor haar keuze. Ze zijn bang dat ze te impulsief uit haar gevoel handeld... en ook de consequenties niet hgoed overziet... (oa finacieel werd als argument opgevoerd). Ze hebben haar geadviseerd er een week over na te denken. Lieke lijkt haar 24 uur nog niet te hebben ingetrokken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
hele goeie ja, dat zou mooi zijn, en heel wat gezonder voor amandaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
Wat nou... kiss en make up... Hij heeft Amanda totaal vernederd... Dat dit anno 2008 gewoon mogelijk is en gewoon live te zien is....
[ afbeelding ]
Ik zou eerder zeggen Kiss and Wake up....
Je komt heel dichtbij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef yellowfirst het volgende:
VVschrijft waarschijnlijk zoiets:
Amanda en Brian hebben voor hun doen een fikse ruzie. Gelukkig kunnen beiden goed naar elkaar luisteren en dat klaart de lucht gelukkig weer. Waren maar meer stelletjes zo duidelijk en open naar elkaar. Eind goed al goed.
quote:Nu de twee er enigszins uit zijn gekomen betreffende Brians frustraties naar Amanda, wil zij ook graag even haar frustraties naar hem toe uiten. “Je bevadert me. Ook al noem jij het anders. En ik vind het niet leuk dat jij onze relatie er zo bij betrekt. Dan heb je nu in dit gesprek ook vaak gedaan en ik vind dat niet prettig”, vertelt Amanda. “Ik wil graag met je blijven en zijn. Ik zal opletten dat ik niet steeds de relatie erbij betrek. Maar dan zal ik gewoon de dingen die me storen in onze relatie. En dan zal ik geen vooruitblikken geven voor als dit zo doorgaat…”, belooft de Antilliaan. Zijn de twee er nu eindelijk uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |