Een aantal schreeuwlelijkerds, een trage stomerij en een lief paardje. . .quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:03 schreef Disana het volgende:
Lieke heeft een soort visualisatie met Anita gedaan om zichzelf buiten De Kooi voor te stellen en te voelen wat ze kwijt is als ze eruit is.
Daar was die dan, hij keek haar aan 'heb je mij dat net horen zeggen, heb je mij dat net horen zeggen???'.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:19 schreef Scandalous het volgende:![]()
![]()
Brian kijkt Amanda geen 1 keer in de ogen tijdens dit gesprek.
Zou je rustiger kunnen praten?
-Ja
"Mierenneuken" wordt het nieuwe "bewerkstelligen" ??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:19 schreef petraa het volgende:
B: Het is niet zo bedoeld en verder niet zo op mierenneuken>
Brian heeft een nieuw woord geleerd!!!
Spijker op de kopquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef petraa het volgende:
A: Ik denk dat jij je onredelijk opstelt als ik gedronken hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:19 schreef Marrije het volgende:
Een aantal schreeuwlelijkerds, een trage stomerij en een lief paardje. . .
Dat was in het begin nog wel het geval idd, al weet ik niet meer precies hoe en watquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef Marrije het volgende:
Ik vind trouwens dat wij in het vervolg ook (juist) de gesprekken met de psycholoog te zien moeten krijgen.
Nee, is ze helemaal gekquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:21 schreef Dark het volgende:
Amanda mag niet in de aanval of de verdediging schieten!
Ik vond het ook opmerkelijk, vandaar de TT en iets erover in de OP. Ik heb haar niet eerder zo duidelijk horen zeggen dat ze bang voor hem kan zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef avonne het volgende:
A "als je me zo aankijkt, dan vind ik dat bedreigend, en dat vind ik niet leuk. Dan wil ik ook het gesprek stoppen"Amanda realiseert zich en dat ze bang voor hem is.
me like this...
Brian vindt het miereneukerij...
Sjesus hou het nou eens bij de streams.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef diedirk het volgende:
Gewoon schandalig dat lieke nu omgekocht wordt door de redactie om te blijven.
Als ze zich nog paar dagen laat vernerderen door Claire en huub mag ze weg gaan met borg
Ze willen dus per se dat ze echt weg getreiterd wordt door Lieke, jaap en Claire.
Triest dat ze haar niet net zoals bij natasia een waardig afscheid gunnenn.
Ze heeft toch 8 maanden hard gewerkt voor DGK.
Blijkbaar moet het echt een wegtreiter show worden
Hij is echt een ontzettend laffe rat. Onderbreekt haar constant. "Of zal ik hem de pan uitflippen? Kies ervoor!"quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda heeft een punt... Brian onderbreekt: Ik heb geen zin... nu ben je stom bezig
Ik zeg: heel snel weer in beeld brengenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat was in het begin nog wel het geval idd, al weet ik niet meer precies hoe en wat
Even geduld, moet ze nog even uploaden ....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh ik hoop dat er een audio van komt want dit is te vaag en te eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |