Het is toch godverdomme godsgeklaagd dit?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:32 schreef avonne het volgende:
De douchescene is uiterst heikel
Brian ziet het als HET voorbeeld dat hij het goed met haar voorheeft en haar beschermd
Amanda wil er niet overpraten, waarschijnlijk omdat zij dat HET voorbeeld van zijn gewelddadigheid vindt?
Ik vind het ook echt een enge enge gast...kan totaal niet omgaan met een weerwoord van Amanda. En ze heeft gewoon gelijk hierin, maar hij heeft de zelfkennis niet om in te zien dat hij een enge creep is.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:36 schreef akveor het volgende:
Ik vind het erg om te horen dat Brian niet kan hebben dat Amanda haar gevoel uitspreekt en daar totaal niet mee om kan gaan. En zo'n Brian noemt zich een gevoelsmens. Gewoon walgelijk dit.
Zeker omdat er geen boete op gevolgd is, schandalig!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch godverdomme godsgeklaagd dit?
Hoe kan die klootzak het over zijn lippen krijgen? Hoe kon de redactie dit wegmoffelen.
Die douchescène was imo de doodsteek voor DGK
[ afbeelding ]
DGK heeft de top psycholoog Anita weer van stal gehaald. En dit is het resultaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die Lieke ineens weer redelijk tegen Huub? En waarom is ze eigenlijk nog in de villa?
Daar is iedereen nog steeds verbaasd en boos over. Great cap, I love Hitchcock.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef Copycat het volgende:
Het is toch godverdomme godsgeklaagd dit?
Hoe kan die klootzak het over zijn lippen krijgen? Hoe kon de redactie dit wegmoffelen.
Die douchescène was imo de doodsteek voor DGK
[ afbeelding ]
Wie weet is ze zo uitgekookt dat ze dat doet nadat ze de eigenaresse is van die villaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:37 schreef Kinga het volgende:
Heel zielig dit, echt sneu voor Amanda... Jammer dat ze te dom is om die vent aan de kant te schoppen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Inderdaad, ik denk dat dat de hele achtergrond is van Brian zijn frustraties ....
ik denk dat een gesprek met Lieke hierover heel interessant zou zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef riri het volgende:
amanda en lieke moeten maar eens in de auto vanavond gaan praten met z'n tweetjes....dan kan brain in ieder geval niets sturen
Neeeeeeee ze blijft toch niet???quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef akveor het volgende:
[..]
DGK heeft de top psycholoog Anita weer van stal gehaald. En dit is het resultaat.
Wat adviezen erbij van Brianquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:41 schreef Scandalous het volgende:
HIj geeft nog even wat tips voor het gesprek met Slene
Even bevaderen nog
Helaas, daar heeft het alle schijn van. De kans is megagroot dat ze haar 24 uur gaat afzeggen voor een langere bedenktijd ('een week' is gevallen).quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Neeeeeeee ze blijft toch niet???
Zeg dat ze nog steeds weggaat!!
Pleaseeee zeg dat ze zich niet heeft bedacht![]()
![]()
Ze wil Huub zijn terror niet, om 16 uur is haar 24-uur in gegaan en misschien gaat ze helemaal niet wegquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:38 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die Lieke ineens weer redelijk tegen Huub? En waarom is ze eigenlijk nog in de villa?
Lieke gaat dus morgen niet weg??quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:40 schreef akveor het volgende:
[..]
DGK heeft de top psycholoog Anita weer van stal gehaald. En dit is het resultaat.
Rustig, rustig. Lieke wil weg maar ik denk dat ze nog wat af wil dealen achter ivm haar borg ( al zegt ze zelf dat dat niet zo is, je weetzzz, eerlijk en oprecht) Het kan zijn dat ze nog een week blijft dus nog even kiezen op elkaar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
![]()
Lijkt mij een goed idee.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef riri het volgende:
Selene....Amanda MOET dit niet en Amanda MOET dat niet
Wat is dat voor een vriendschap?
Laat die Brian en die Selene over hun eigen ouders gaan moederen....
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ohhhhhhhh, ik was de hele dag vrolijk bij het idee dat die muts weg ging.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Helaas, daar heeft het alle schijn van. De kans is megagroot dat ze haar 24 uur gaat afzeggen voor een langere bedenktijd ('een week' is gevallen).
Wat dacht je ervan als Brian eens iets met Selene ging beginnen en Selene onder de dekens eens ff lekker pijn zou gaan doen!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:44 schreef riri het volgende:
Selene....Amanda MOET dit niet en Amanda MOET dat niet
Wat is dat voor een vriendschap?
Laat die Brian en die Selene over hun eigen ouders gaan moederen....
Precies, ze moet nog ff tv maken, tromgeroffel, tromgeroffel. . .en ze gaaaaaaaaaaaaaat WEL weg, maar nog niet nuquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Lieke wil weg maar ik denk dat ze nog wat af wil dealen achter ivm haar borg ( al zegt ze zelf dat dat niet zo is, je weetzzz, eerlijk en oprecht) Het kan zijn dat ze nog een week blijft dus nog even kiezen op elkaar.
Anita en ook Huub en Jaap hebben haar gezegd dat ze meer tijd moet nemen voor haar keuze. Ze zijn bang dat ze te impulsief uit haar gevoel handeld... en ook de consequenties niet hgoed overziet... (oa finacieel werd als argument opgevoerd). Ze hebben haar geadviseerd er een week over na te denken. Lieke lijkt haar 24 uur nog niet te hebben ingetrokken.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
hele goeie ja, dat zou mooi zijn, en heel wat gezonder voor amandaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:43 schreef akveor het volgende:
Wat nou... kiss en make up... Hij heeft Amanda totaal vernederd... Dat dit anno 2008 gewoon mogelijk is en gewoon live te zien is....
[ afbeelding ]
Ik zou eerder zeggen Kiss and Wake up....
Je komt heel dichtbij.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef yellowfirst het volgende:
VVschrijft waarschijnlijk zoiets:
Amanda en Brian hebben voor hun doen een fikse ruzie. Gelukkig kunnen beiden goed naar elkaar luisteren en dat klaart de lucht gelukkig weer. Waren maar meer stelletjes zo duidelijk en open naar elkaar. Eind goed al goed.
quote:Nu de twee er enigszins uit zijn gekomen betreffende Brians frustraties naar Amanda, wil zij ook graag even haar frustraties naar hem toe uiten. “Je bevadert me. Ook al noem jij het anders. En ik vind het niet leuk dat jij onze relatie er zo bij betrekt. Dan heb je nu in dit gesprek ook vaak gedaan en ik vind dat niet prettig”, vertelt Amanda. “Ik wil graag met je blijven en zijn. Ik zal opletten dat ik niet steeds de relatie erbij betrek. Maar dan zal ik gewoon de dingen die me storen in onze relatie. En dan zal ik geen vooruitblikken geven voor als dit zo doorgaat…”, belooft de Antilliaan. Zijn de twee er nu eindelijk uit?
Huub gaat verder met pesten als ze blijft, Jaap zei later toen Huub weg was dat hij daar het hart niet voor had.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhhhhhhh, ik was de hele dag vrolijk bij het idee dat die muts weg ging.
Kom ik thuis! Lees ik dit!!!!![]()
![]()
![]()
En Huub en Jaap? Gaan die er in mee? Of krijgen we nog wel terroracties?
Zal wel niet aan Huub zijn houding daarnet in de slaapkamer te zien.
Van uitstel komt afstel!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Rustig, rustig. Lieke wil weg maar ik denk dat ze nog wat af wil dealen achter ivm haar borg ( al zegt ze zelf dat dat niet zo is, je weetzzz, eerlijk en oprecht) Het kan zijn dat ze nog een week blijft dus nog even kiezen op elkaar.
Dus.quote:17:13 "Sorry dat ik bloedzuig..."
"Zo kan ik toch niet rustig blijven! Als jij zo tegen mij gaat praten!", zegt Amanda bijna huilend. De twee besluiten even niets tegen elkaar te zeggen om rustig te worden. Na een lange stilte neemt Brian weer het woord. "Mijn excuses voor mijn grove bewoording, dat bedoel ik niet zo", klinkt het weer door de kapsalon. "Wat ik eigenlijk bedoel is dat als jij mijn liefde niet waardeert, moet ik iets in mijn relatie stoppen wat ik automatisch doe, en dat is dat ik om je geef", vervolgt hij. "Ik ben blij dat je me een beschermd gevoel geeft", zegt Amanda liefjes. "Ik hoop niet dat deze frustraties schade aan onze relatie gaan brengen...", zegt Brian met een zachte stem. "Het spijt me dat ik zo bloedzuig bij je...", geeft Amanda toe aan haar boze vriendje. Zou de Antilliaan haar excuses accepteren?
Ze weet het even niet meer...
17:16 Zijn ze eruit?
Nu de twee er enigszins uit zijn gekomen betreffende Brians frustraties naar Amanda, wil zij ook graag even haar frustraties naar hem toe uiten. "Je bevadert me. Ook al noem jij het anders. En ik vind het niet leuk dat jij onze relatie er zo bij betrekt. Dan heb je nu in dit gesprek ook vaak gedaan en ik vind dat niet prettig", vertelt Amanda. "Ik wil graag met je blijven en zijn. Ik zal opletten dat ik niet steeds de relatie erbij betrek. Maar dan zal ik gewoon de dingen die me storen in onze relatie. En dan zal ik geen vooruitblikken geven voor als dit zo doorgaat...", belooft de Antilliaan. Zijn de twee er nu eindelijk uit?
SoftieJaapquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Huub gaat verder met pesten als ze blijft, Jaap zei later toen Huub weg was dat hij daar het hart niet voor had.
Als dat Roekshana niet is. En in het tweede stukje geen woord over dat ze zich bedreigd door hem kon voelen.quote:
Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:50 schreef Starlie het volgende:
Zou Amanda nou niet heeeeel diep in haar hart willen dat het uit zou zijn met Brian....
Ik meen dat ik Lieke dat zag doen toen ze er wat stapels handdoeken uit haalde.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:51 schreef akveor het volgende:
En tot overmaat van ramp is de was ook nog niet goed opgevouwen..
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dat Roekshana niet is. En in het tweede stukje geen woord over dat ze zich bedreigd door hem kon voelen.
Kan... ik dacht overigens dat Brian Amanda er op aan sprak...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen dat ik Lieke dat zag doen toen ze er wat stapels handdoeken uit haalde.
Enkel begripvolle, hand in eigen boezem stekende Brian.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:50 schreef Disana het volgende:
En in het tweede stukje geen woord over dat ze zich bedreigd door hem kon voelen.
Haar wortelchakra is ook niet erg betrouwbaar dan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:54 schreef Disana het volgende:
Lieke moet ook rationeel denken i.p.v. alleen op gevoel en intuitie, heeft Anita gezegd. Sneu zeg, had Lieke juist alle ballen op haar onderbuik gezet de laatste tijd.
En daar had ze juist zo in geinvesteerdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Haar wortelchakra is ook niet erg betrouwbaar dan.
Onslagronde is volgens mij 31 januari...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:56 schreef Starlie het volgende:
Ooo wacht eens even.... donderdag is toch de ontslagronde? Het zal dan wel zo worden dat Lieke er dan uitgestemd wordt.... is ze haar zogenaamde borg ook niet kwijt!
Neequote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:58 schreef jassy het volgende:
Dus Lieke gaat niet eens zeker naar huis ?
Dat trek ik nu niet meerquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Onslagronde is volgens mij 31 januari...
ik snap niet waar eerst haar moeder ook een reden was om te gaan, ze hier nu dan weer geen moeite mee zou hebben als ze blijft.quote:
nou en, ik denk dat iedereen dat wel doet, iedereen is zich bewust van die camera's en iedereen geeft vuile blikken achter iemands rug. En in het geval van Palma en Herma die geven niet alleen vuile blikken achter Lieke's rug maar praten ook nog heel vuil over Lieke en alle anderen achter hun rug en waarschijnlijk helemaal als ze buiten het bereik van de camera's zijnquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:59 schreef Desii het volgende:
Selene: het is allemaal aandacht van Lieke.... weet je wat ik vertelde op de premiere... als er camera's bij zijn is ze heel vriendelijk en zonder camera's kreeg ik een vuile blik
Dit is hetzelfde wat Palma en Herma vertelde, toen ze nog schoonmaakte in dgk.
*zucht*quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:48 schreef avonne het volgende:
Ik vind Amanda erg volwassen worden
Tot de volgende keer dat ze een slabek heeft, natuurlijk. Het is wel zo dat Brian in haar zelfbeheersing en redelijkheid losmaakt, met zijn vuisten en dreigementen.
Zag je niet dat ze vol schoot en bijna moest janken toen Brian uit sprak dat hij nou eenmaal verzorgend/bevarderend is omdat hij veel van haar houdt en als ze daar niet mee kan, dat dan de relatie dan geen zin heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:50 schreef Starlie het volgende:
Zou Amanda nou niet heeeeel diep in haar hart willen dat het uit zou zijn met Brian....
Soms denk ik dat Lieke gewoon niet weet hoe ze gevoelens moet interpreteren... net alsof ze daarin een stukje mist (chemisch in d'r hersenen). Zij handelt niet uit d'r gevoel maar heeft opgepikt hoe haar omgeving dat oplost en past dat op zichzelf toe.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap niet waar eerst haar moeder ook een reden was om te gaan, ze hier nu dan weer geen moeite mee zou hebben als ze blijft.
slim bekeken. zo heb ik nooit over gedacht, maar nu je het zo stelt komt het wel ENORM logisch over.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Lieke gewoon niet weet hoe ze gevoelens moet interpreteren... net alsof ze daarin een stukje mist (chemisch in d'r hersenen). Zij handelt niet uit d'r gevoel maar heeft opgepikt hoe haar omgeving dat oplost en past dat op zichzelf toe.
Misschien slaat ze daardoor de plank zo vaak mis en komt het nep over. En is ze soms ook zo verward.
Het is maar een theorie.
Voor mij is het vooral sociaal wenselijk gedrag wat Lieke vertoont...en daarom komt het nep over. Ze zegt niet wat ze werkelijk denkt maar wat ze denkt dat mensen van haar verwachten.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Soms denk ik dat Lieke gewoon niet weet hoe ze gevoelens moet interpreteren... net alsof ze daarin een stukje mist (chemisch in d'r hersenen). Zij handelt niet uit d'r gevoel maar heeft opgepikt hoe haar omgeving dat oplost en past dat op zichzelf toe.
Misschien slaat ze daardoor de plank zo vaak mis en komt het nep over.
Het is maar een theorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |