Ik maak het altijd 1 dag van te voren en doe het dan in de koelkast. Verder weet ik de naam niet in het Nederlands, maar het is geen soep oid. Door het lange koken, ( de rozijnen moeten echt zacht zijn en het water hebben opgenomen ) is het water als het ware een heerlijk zoet sapje geworden. Het is dus in ieder geval geen soep en ik vind het ook lekkerder om het in de avond te eten, maar omdat ik het zo lekker vind moest het per se meteen na het eten. Je kan het dus zien als toetje, en het is allesbehalve een soep dusquote:MissyMirjaM schreef:
serieus
is dat lekker als avondeten? is het uberhaupt lekker?
Recept, alsjebliehieft?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Zelfgemaakte coleslaw, zefgemaakte frieten en een biefstukje.
Bedankt voor de tip he, dat ding staat nu te bakken in m'n ovenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:08 schreef DarkElf het volgende:
en voor de lekkere trek heeft mijnDit! gemaakt (linkje die iemand hier ooit gepost heeft) en hoewel nog niet klaar, hebben we stiekem gesnoept even ervan en dat was errug lekker!
Ik heb niet echt een recept, ik heb ooit een een basisrecept gegoogled en ben daarop verder gaan knoeien met dit als resultaat hoewel ik nog regelmatig het recept iets aanpas.quote:Op zondag 20 januari 2008 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Recept, alsjebliehieft?
Zou niet weten hoe je dat maakt, vind het wel lekker.
Ik maak twee broodjes rosbief / augurk / grove mosterd voor mezelf. Klinkt misschien raar, maar ik vind het zo vre-se-lijk lekker!
aaawquote:Op zondag 20 januari 2008 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een recept, ik heb ooit een een basisrecept gegoogled en ben daarop verder gaan knoeien met dit als resultaat hoewel ik nog regelmatig het recept iets aanpas.
Voor twee personen
Ongeveer een kwart witte kool fijn snijden (of raspen met zo'n plakjesding, werkt erg goed)
1-2 wortelen
1-2 stengels bleekselderij
1/2-1 groene appel
rozijnen
evt. een mandarijn
Dressing
1 eetl. mayonaise / yogonaise
1-2 eetl. yoghurt zure room
1 theel. mosterd
scheutje azijn (frambozenazijn vond ik erg goed combineren)
beetje dille
Wij eten vanavond groentesoep en een broodje bal.
Oeh, dat klinkt erg lekkerquote:Op zondag 20 januari 2008 17:38 schreef Liejannuh het volgende:
Zelfgemaakte broccolisoep met spekjes en feta!
Oei... Ziek?quote:Op maandag 21 januari 2008 16:46 schreef Trusten het volgende:
1/4 beschuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |