Flaix FMquote:Op woensdag 23 januari 2008 01:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Hey mensen,
Ik ben op zoek naar een nummer dat veel op flaixfm ( http://www.flaixfm.net/FlaixFM/funciona/radio.php ) wordt gedraaid. Het is een beetje dj quicksilver - ameno achtig. Je hoort een vrouw redelijk hoog de qlimax van het nummer zingen, beejte koorachtig. het is een trance nummer dat al een paar maandjes oud is naar mijn weten! Thnx alvast.
Bedoel je misschien: Freemasons-Uninvited?quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hier misschien tussen? http://www.imdb.com/title/tt0253474/soundtrack
I'll Stand By You toevallig?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:54 schreef Deceit het volgende:
ik zoek een ballad van de zangeres van the pretenders.. bekend werd het liedje! Chrissy Hynde is de zangeres hbaar naam
DJ Jean - Every Single Dayquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:12 schreef Blistering het volgende:
Ik zoek een nummer van een jaar of 2 geleden. Ik ga het omschrijven, want het moet redelijk bekend zijn. Maar ik kan er simpelweg ff niet opkomen. Het scenario is een (worstel)ring waarin 2 bijzonder lekkere dames gaan worstelen. Om die ring heen staan grote groepen mensen te juichen. Het zijn allemaal hete chicks die gaan worstelen. Weet iemand welk nummer ik bedoel?
BVD!
Thanks for the effortquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
DJ Jean - Every Single Day
Toevallig? Al gaan ze niet echt worstelen ofzo.
Junior Jack - Stupidiscoquote:Op woensdag 23 januari 2008 18:22 schreef Blistering het volgende:
[..]
Thanks for the effortMaar nee, helaas. Dat is 'm niet. En ze zijn ook niet echt aan het worstelen, meer om elkaar heen aan het draaien en op elkaar liggen enzo. Er moet toch iemand zijn die het weet
God bless you, dat is 'm! Thanksquote:
Pretenders - Hymn To Her?quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:54 schreef Deceit het volgende:
ik zoek een ballad van de zangeres van the pretenders.. bekend werd het liedje! Chrissy Hynde is de zangeres hbaar naam
Ja, daar staat ie tussen! Dankje! Had 'm al wel eerder zien staan, maar dacht eerst dat dat 'm niet kon zijn..quote:Op woensdag 23 januari 2008 02:00 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hier misschien tussen? http://www.imdb.com/title/tt0253474/soundtrack
Marktplaats! En niet hier, zie ook de openingspost!quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:30 schreef NickeN. het volgende:
iemand nog enig idee waar ik dit kan kopen?
Ik zoek nl. een set van Dj luna mysteryland uit 2002...
nergens te vinden
Engels bandje met hoge stem doe me denken aan: Radiohead, Coldplay en Muse. Maar die preview lijkt daar imo niet op.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef elegancez het volgende:
Aan het begin van het eerste nummer van het album van Voicst zingt hij 'My City' en dat lijkt zo op een andere band. Kan er alleen dus niet opkomen.
Het gaat om het nummer 'High as an Amsterdam Tourist'.
Luister hier een preview
Het bandje dat ik bedoel is volgens mij een Engels bandje, gitaren en de zanger heeft best wel een hoge stem.
Ze heeft bijna geen solonummers... maar kijk hier eens,quote:
Niet gezien, maar misschien: Stiltskin - Inside of Cranberries - Zombie? Heeeele wilde gok van me!quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:43 schreef gretel het volgende:
Ik zoek de naam van een band die gister op rockzone (mtv) heeft gespeelt.
De band klinkt een beetje iers ofzo,en heeft 2 zangers in de band.
Als je mtv rockzone gister hebt gezien denk ik wel dat je weet wat ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |