Dan doe ik bij deze ook een pogingquote:Op maandag 28 januari 2008 15:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, er was nog geen (goed) antwoord gegeven, dus ik denk, doe ook maar een poging
Ik doe ook wel een duit in het zakje: Steve'N King - Bouncequote:Op maandag 28 januari 2008 18:14 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Dan doe ik bij deze ook een poging: MasterBlaster - Put Your Hands Up
quote:Op maandag 28 januari 2008 13:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Angus & Julia Stone - Paper Aeroplane
dat je dat nummer durft te vergeten zeg!!!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:08 schreef -SG- het volgende:
Het laatste liedje heb ik al Simone White - The beep beep song
Het kwam me al bekend voor idd.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
dat je dat nummer durft te vergeten zeg!!!
R8 reclame joh!
Ik snap eerlijk waar niet wat er zo bijzonder aan dat nummer is. Dat gesmak in die microfoon..quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:08 schreef -SG- het volgende:
Het laatste liedje heb ik al Simone White - The beep beep song
Bucovina misschien? Die hoor ik de laatste tijd erg veel in de kroeg...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef flappiewappie het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een nummer dat bijna in elke kroeg/disco word gedraaid.
Het gaat om een vrolijke Caribisch lijkend liedje met een beetje bubbling beat er onder, bij het horen ben je altijd in een keer vrolijk!
Hopelijk dat iemand eruit komt, heb helaas geen fragment oid
Lijkt er wel heel veel op, maar nummer wat ik zoek is toch iets meer ski-hut achtig!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:21 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Bucovina misschien? Die hoor ik de laatste tijd erg veel in de kroeg...
mooi liedje inderdaad. Kwam m laatst tegen toen ik op youtube aan t surfen was... Ik ga even mn best doen om te kijken of ik m terug kan vinden.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:00 schreef cosmick het volgende:
Ik zoek een nummer nav een videoclip: getekende beren die naar een kermis gaan.
Niet voor mezelf overigens. Het schijnt een gevoelig nummer te zijn van vorig jaar.......
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:34 schreef savale het volgende:
[..]
mooi liedje inderdaad. Kwam m laatst tegen toen ik op youtube aan t surfen was... Ik ga even mn best doen om te kijken of ik m terug kan vinden.
toch niet therapy met diane?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:28 schreef savale het volgende:
Help ik zoek een niet heel bekend nummer uit ongeveer 2003 (of misschien nog eerder) schat ik zo. Voor zo ver ik me kan herinneren is het een triestig akoustisch liedje, gespeeld door vermoedelijk een punkbandje.
Volgens mij was de titel van het nummer een meisjesnaam. Ik dacht zelf Jenny, maar kan er niks over vinden via google dus ik zal wel fout zitten.
het liedje gaat over een jong meisje (15 of misschien nog wel jonger) waarmee het niet zo goed gaat. Ze wordt misbruikt e.d. De zanger verteld ergens aan het einde dat het om zijn zusje gaat.
helaasch..... Zoals je in de OP kunt lezen:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:28 schreef MrManiak het volgende:
Ik zoek de instrumentale versie van "Acda en de Munnik - het Regent Zonnestralen". Heeft iemand een linkje of heeft iemand deze track op zijn/haar PC staan? Ik heb hem zeer dringend nodig
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
niemand...?quote:Op maandag 28 januari 2008 17:19 schreef RPD het volgende:
[..]
nee tis een man in een roze jasje geloof ik die langs een boulevard sprint (typisch engelse setting) op het eind hangt hij ook uitgeput aan de balustrade. het engelse accent valt op.
hij rent eigenlijk het hele nummer terwijl die dus zingt
zag em recent op TMF
Oeps, sorryquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaasch..... Zoals je in de OP kunt lezen:
[..]
Nope, het is puur gitaar volgens mij.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 13:59 schreef BrandX het volgende:
[..]
toch niet therapy met diane?
http://www.youtube.com/watch?v=md7SJ1kDE24
tis niet origineel van hun, maar goed
Kosheen - Catchquote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:32 schreef bhm het volgende:
Ik zoek nog een liedje...
Heb een gemixte versie gehoord maar origineel was veel mooier![]()
Vrouw zingt :
Out of our (wing) we are coming, where gonna get you if we can
Out of our (wing) we are running, where gonna get you if we can
Out of our (wing) we are falling , where gonna get you if we can
Out of our ..... we start running, we gonna get youououou....
Iemand??
Nee, niet bekend, anders mail je Amstel evenquote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:33 schreef Mr.Dude het volgende:
Al bekend wanneer dit nummer uitkomt?
B. Goodunov - Propaganda Nazdorowje
ook wel bekend als het amstel liedje:P
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 21:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, niet bekend, anders mail je Amstel even
Deze bedoel je denk ik:quote:Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef flappiewappie het volgende:
Ik ben opzoek naar de titel van een nummer dat bijna in elke kroeg/disco word gedraaid.
Het gaat om een vrolijke Caribisch lijkend liedje met een beetje bubbling beat er onder, bij het horen ben je altijd in een keer vrolijk!
Hopelijk dat iemand eruit komt, heb helaas geen fragment oid
Soko - I'll Kill Herquote:Op donderdag 31 januari 2008 02:33 schreef BL_Henkie het volgende:
Ik hoorde dit liedje gisteren op Radio 2 .
Van een zangeres of band en het heet "i'll kill you" en verder nog texten als "you took away my future" en "his mother asked me(?) to make beautiful babies"
Weet iemand wat het is?
"Give a little love" van Aswad? Of van Ziggy Marley, wellicht?quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:52 schreef Bouncer2002 het volgende:
stukkie tekst is het volgende
you have to give a little love, try a little more (of hard) , make this world....
wooooo wooohoooo
zoals ik hem in gedachte heb is het een beetje reggea achtig
iemand een idee?
Eva de Roovere misschien? Die van Dromendief, wat ik best goed vind!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:08 schreef Biogarde het volgende:
Zeg, onlangs hoorde ik 'm weer.
Vlaams nummer van een mokkel. Liedje is een hitje geweest in 2007? Haar naam zoek ik![]()
Iemand die me kan helpen?
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:18 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Eva de Roovere misschien? Die van Dromendief, wat ik best goed vind!
Volgens mij is dat The Gossip - Standing in the Way of Controlquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:00 schreef kaakaa het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat halverwegen dit filmpje gespeelt word (bij de sketch van de hardloper):
http://www.101.tv/page/pr(...)4c83594e62d818e2440f
Hartelijk bedankt!
KaaKaa
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Boh, m'n liedje blijkt over een lul te gaan
Tnx, dat is m helemaal!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Volgens mij is dat The Gossip - Standing in the Way of Control
Weet niet welke uitvoering het is, maar het origineel is van Albert Hammond, schijnen wel meer uitvoeringen van te zijnquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:52 schreef Bouncer2002 het volgende:
stukkie tekst is het volgende
you have to give a little love, try a little more (of hard) , make this world....
wooooo wooohoooo
zoals ik hem in gedachte heb is het een beetje reggea achtig
iemand een idee?
Het lijkt wel Revolution No.9 achterstevorenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:58 schreef vet_seg het volgende:
Hoi,
Ik heb op de radio een lied gehoort en die heb ik snel opgenomen met mijn telefoon.
Weten jullie welk lied dit is?
http://w17.media-convert.com/getfile.php?lg=nl&xid=uzofhvve
Het lijkt wel of ie zingt : Let me take you down down down
thx
Mocht je een engelstalig nr. bedoelen, dan is het misschien Tami Fick met Call me a dreamer?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:36 schreef R0hberrt het volgende:
gezocht.
Hallo, ik zoek een nummer waar ik alleen de volgende regels van heb opgeschreven:
"Noem me maar een dromer, maar ik droom alleen van jou. Ben voor mij wat ik voor jou wil zijn"
Iemand een idee?
http://www.youtube.com/watch?v=O3i6z2fnQZ4&feature=relatedquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:50 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, ik zoek een liedje van een jaartje of 2 terug, is van een rapper volgens mij (kan wel eens eminem zijn geweest mischien)
Veel trommels worden erin gebruikt, en er komt ook een (kinder?)koor in voor, die tijdens de chorus zingt:
.... And the love(of het kan ook war zijn) is overrrrrrr
Iemand enig idee welk liedje ik bedoel?
Door trommels en kinderkoor kom ik op Like Toy Soldiers van Eminem, maar eerlijk gezegd kan ik dat niet rijmen met de tekst die je hebt getypt. Kijk maar even dus, misschien is het een goede gok.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:50 schreef NordicBlue het volgende:
Hey, ik zoek een liedje van een jaartje of 2 terug, is van een rapper volgens mij (kan wel eens eminem zijn geweest mischien)
Veel trommels worden erin gebruikt, en er komt ook een (kinder?)koor in voor, die tijdens de chorus zingt:
.... And the love(of het kan ook war zijn) is overrrrrrr
Iemand enig idee welk liedje ik bedoel?
Dat was hem inderdaad, thanksquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:54 schreef starla het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=O3i6z2fnQZ4&feature=related
RESPECT! Ziggy is hem!quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
"Give a little love" van Aswad? Of van Ziggy Marley, wellicht?
Origineel (sample) is van Martika - Toy Soldiersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:56 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Dat was hem inderdaad, thanks![]()
(Scott ook bedankt)
Snelle reactie jongens, goed werk.
Ik verstond het verkeerd:
[Chorus]
Step by step, heart to heart, left right left
We all fall down like toy soldiers
Bit by bit, torn apart, we never win
But the battle wages on for toy soldiers
quote:Op donderdag 31 januari 2008 22:40 schreef Biogarde het volgende:
Boh, m'n liedje blijkt over een lul te gaan
Sorry het was nederlandstalig, maar zal het engelstalige nummer ook eens downloaden;)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:08 schreef Tokse het volgende:
[..]
Mocht je een engelstalig nr. bedoelen, dan is het misschien Tami Fick met Call me a dreamer?
deze wellicht ?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:48 schreef satecl het volgende:
Ik was op wintersport en daar draaide ze telkens een duits apres ski nummer. Het enige wat ik weet is dat ze telkens is dat nummer zongen: 'Oh oooh oh ooh'. Weet misschien iemand de titel van deze plaat, want ik zou hem heel graag willen hebben..?
Hey, ik heb het gevonden. Erg mooi lied!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:45 schreef n0r het volgende:
[..]
Het lijkt wel Revolution No.9 achterstevoren
Zou het Pennywise met Bro Hymn kunnen zijn, de oorspronkelijke versie van Oooooooooooh oooooooh oh oooooooooooh.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:48 schreef satecl het volgende:
Ik was op wintersport en daar draaide ze telkens een duits apres ski nummer. Het enige wat ik weet is dat ze telkens is dat nummer zongen: 'Oh oooh oh ooh'. Weet misschien iemand de titel van deze plaat, want ik zou hem heel graag willen hebben..?
Uit de openingspost van dit topic:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:14 schreef Borias het volgende:
Ik zoek het nummer van een oude reclame van BN-BN, Do doo, d-do-do.
Maar ik kan nergens dit nummer vinden, heeft iemand dit nummer misschien?
Deze (http://www.youtube.com/watch?v=WJOigxTwiIA)
¤Geen warez-request dus (ook niet in ander topic of op forum)quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Deze: http://www.youtube.com/watch?v=MkYtU8i1TPk ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
Dat nummer van Amy Winehouse waar ze op een podium staat en andere mensen op het podium laatkomen en die laat 'meezingen'.
Serieus heb geen idee welk nummer dat is?
Zelf doet ze niet mee in de videoclipquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:39 schreef Jojoortje het volgende:
Dat nummer van Amy Winehouse waar ze op een podium staat en andere mensen op het podium laatkomen en die laat 'meezingen'.
Serieus heb geen idee welk nummer dat is?
aardig nummertje wel, maar ik zie nergesn amy winehouse op een podium staanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Deze: http://www.youtube.com/watch?v=MkYtU8i1TPk ?
Ik zie ook geen Amy op het podiumquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:42 schreef Berkery het volgende:
[..]
Deze: http://www.youtube.com/watch?v=MkYtU8i1TPk ?
goh.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 09:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zie ook geen Amy op het podium
schopjequote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:01 schreef Cahir het volgende:
Filmpje is van Islamieten die een auto bom uitvoeren!!!
Wat ongepaste filmpje, maar de muziek vind ik wel mooi.
http://www.dumpert.nl/med(...)/vaarwel_jongen.html
Iemand die het miss weet?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:05 schreef werner30 het volgende:
Weet er iemand hoe hummer heet waar niet in gezongen wordt en het klinkt ongeveer zo
tatatata tada ta ta tatatata tada ta ta
http://www.youtube.com/watch?v=TPUZqcibh4Equote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:05 schreef werner30 het volgende:
tatatata tada ta ta tatatata tada ta ta
Mooi nummer, maar dat is hem niet. In degene die ik bedoel wordt niet gezongenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:29 schreef starla het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=TPUZqcibh4E![]()
Doe ook een gokje: Sound Convoy - Hey wir wolln die Eisbärn sehnquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:48 schreef satecl het volgende:
Denk dat je deze bedoelt: Good Things End - End Of Storyquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:31 schreef Troel het volgende:
Hoi. Twee dingetjes.
Toen ik een tijd geleden in het ziekenhuis lag heb ik een keer 's nachts TMF zitten kijken. Daar kwamen twee leuke nummers voorbij.
Een nummer van een duidelijk Nederlandse band (in de clip rijden ze in een NL-auto), op het einde van de clip rijdt het meisje op de band in. Ik dacht dat het van Leaf was, maar die hebben een clip met een fiets. Wie o wie kan me helpen?
Wie maakt me blij?
Potatoheadz - Narcoticquote:Op zaterdag 2 februari 2008 05:07 schreef Sjakie01 het volgende:
Ben opzoek naar de trance versie van liquido - narcotic. Hoorde hem tijdens carnaval, dus kan best zijn dat het een carnavalsplaatje is. Iemand enig idee van wie, en de naam?
Bvd.
Ja, dat is hem!quote:Op zondag 3 februari 2008 00:39 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoelt: Good Things End - End Of Story
Aaron Smith - Dancingquote:Op zondag 3 februari 2008 13:59 schreef Qirta het volgende:
Mensen ik zoek een dance nummer wat begint met een soort van panfluit en een vrouwelijke zangstem. Ik kan stukjes tekst als
Dancing is what you do of iets in die richting nog herinneren en nog iets met Moooaaarrninlight
Ik hoop dat iemand hier weet welk nummer ik bedoel
Aaron Smith Feat Luvli - Dancin (Fuzzy Hair Vocal Mix)quote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef Qirta het volgende:
[..]
Ja het is em, Ik bedoel vast een of andere remix, maar dat lukt zelf wel om te vinden
Bedankt
Volgens mij is het deze:quote:Op zondag 3 februari 2008 18:35 schreef Erik26 het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het volgende nummer:
onbekend.mp3 - 0.61MB
Het is opgenomen met mijn telefoon. Hoor het nummer vrij vaak maar heb geen idee hoe hij heet.
Hoop dat iemand kan helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |