Die kan ik niet zien omdat ik op verjaardagvisite moetquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:54 schreef Hankster het volgende:
Oh Anni geloof ik wel...ik vind het heren toernooi eigenlijk wel een stuk leuker eigenlijk; zeker de rit van Wotherspoon vs Bos gaat erg leuk worden
Hoe laat is die rit dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:56 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die kan ik niet zien omdat ik op verjaardagvisite moet
Mjaa, eigen schuld dikke bult.quote:
Half zes of zo, denk ik.quote:
Indeed.quote:
Ja, dat valt me zeker niet tegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:22 schreef Cootz het volgende:
NL doet het toch best aardig in de subtop
Doet het heel erg aardig jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:22 schreef Cootz het volgende:
NL doet het toch best aardig in de subtop
Denk ik ook ja. Dat doet ze dan toch onwijs netjes hoor als ze het zou halen. Die wordt nog wel eens Allround- én sprint-kampioene in 1 jaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef golfer het volgende:
Wüst heeft een goede kans op plek 3.
Je vergeet voor het gemak Ard Schenk maar even die 2x brons pakte bij het WK sprint?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog users die weten dat we helemaal niet meededen met de sprinters. Christine Aafting was de eerste de 30 haar daarvoor werden we 25ste en met mazzel 18de Ook bij de mannen telden se niet mee en werd er amper aandacht aanbesteed
Mja, ik zie niet in waarom Wüst meer kans zou hebben dan Gerritsen, Timmer of Simionato. Die zitten allemaal enorm dicht bij elkaar en hebben m.i. ongeveer evenveel kans op de plek 3. Wüst lijkt goed bezig te zijn omdat ze nu (samen met Friesinger) meer dan een seconde op alles en iedereen pakt op de 1000m, maar als ze morgen weer een 500m zoals vandaag rijdt...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef golfer het volgende:
Friesinger en Wolf gaan het morgen uitvechten om de titel.
Mwah, ze staat nu al achter op Gerritsen, terwijl die morgen beter kan zijn op de 1000 meter. Wüst misschien een klein beetje op de 500, maar niet veel. Ik zie dus niet inw aarom Wüst de grote kanshebber voor plek 3 zou zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef golfer het volgende:
Ja precies... elke conclusie waarom het klassement er na morgen anders uit zou zien dan nu, is gebaseerd op 'als die nou op de ene afstand weer goed rijdt en op de andere afstand iets beter dan vandaag'...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef Bartoli het volgende:
als Gerritsen morgen beter rijdt dan dat ze vandaag deed op de 1000 mt en weer 2e kan worden op de 500 mt, dan kan het ook voor Wüst nog knap lastig worden.
En Jos Valentijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak Ard Schenk maar even die 2x brons pakte bij het WK sprint?
Ja, ik snap niet dat iedereen Friesinger tipt. Over de eerste 500 en 1000m was Wolf flink sneller. Als ze morgen weer dezelfde voorsprong pakt op de 500m moet Friesinger echt 3 seconden inhalen. Maar goed, misschien is de wens ook de vader van de gedachte, maar iig gun ik het Wolf wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef golfer het volgende:
Ja. Ik ben dan nog wel niet zo oud maar ik volgde het schaatsen wel toen we vertegenwoordigd werden door Arie Loef, Arjen Scheuder en Nico van der Vlies.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog users die weten dat we helemaal niet meededen met de sprinters. Christine Aafting was de eerste de 30 haar daarvoor werden we 25ste en met mazzel 18de Ook bij de mannen telden se niet mee en werd er amper aandacht aanbesteed
Toen was sprint volgens mij echt nog een bij-nummer, misschien moeten we pas gaan tellen na Eric Heiden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak Ard Schenk maar even die 2x brons pakte bij het WK sprint?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja. Ik ben dan nog wel niet zo oud maar ik volgde het schaatsen wel toen we vertegenwoordigd werden door Arie Loef, Arjen Scheuder en Nico van der Vlies.
True. Al ging het daarna redelijk bergafwaarts met hem.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Wilskracht het volgende:
Jan Ykema 36.46
2e olympische spelen 1988 500m
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef Cootz het volgende:
1000m:
1. Bos
2. Kuipers
3. Wotherspoon
Klassement:
1. Wotherspoon
2. Pipo Lee
3. Bos
Bijnaam, maar vraag mij niet waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef Leatherface het volgende:
Kyu Hyuk Lee, Pipo.
Die snap ik effe niet.
Bos heeft twee hele goede afstanden gereden, maar Friesinger had voor haar doen volgens mij nog wel betere 500 meter kunnen rijden, waarbij Wolf ook nog eens twee optimale ritten heeft gereden. Ik denk dat daar meer rek in zit dan bij de mannen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:52 schreef Cootz het volgende:
Ria
Verschil tussen Friesinger (1000 meter rijdster) en Wolf (500 meter rijdster): 0.32
Verschil tussen Bos (1000 meter rijder) en Wotherspoon (500 meter rijder): 0.26
Net zei ze dat Friesinger wel zou winnen, en nu dat Bos het waarschijnlijk niet gaat lukken.
Logica
Waarom niet dat ie gaat winnen ? Hij is en topfavoriet. Er hoeft maar iets mis te gaan met Wotherspoon en hij wint. Denk zelfs dat ie de grootste favoroet is. Hij is op de tweede dag altijf beterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:54 schreef Vork het volgende:
Met een redelijke tot fatsoenlijke in plaats van barslechte opening wordt die Bos ineens een uiterst gevaarlijke kandidaat voor de overwinning. Niet dat hij gaat winnen, maar toch er hoeft maar iets te gebeuren...
Mja, vooruit, maar ik zie d'r echt geen 6 tiende sneller rijden op de 500 meter.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Bos heeft twee hele goede afstanden gereden, maar Friesinger had voor haar doen volgens mij nog wel betere 500 meter kunnen rijden, waarbij Wolf ook nog eens twee optimale ritten heeft gereden. Ik denk dat daar meer rek in zit dan bij de mannen.
Wolf heeft de 500 absoluut niet optimaal gereden, op 85 meter struikelde ze bijna en eind eerste bocht had ze ook een misslag. De 1000 kan ook nog beter met de laatste binnenbocht + wellicht een gunstige laatste kruising.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:56 schreef Vork het volgende:
[..]
Bos heeft twee hele goede afstanden gereden, maar Friesinger had voor haar doen volgens mij nog wel betere 500 meter kunnen rijden, waarbij Wolf ook nog eens twee optimale ritten heeft gereden. Ik denk dat daar meer rek in zit dan bij de mannen.
Bos mag morgen op de 500m echt niet meer dan 1 tiende verliezen. Staat al op 0.26 + 0.10 (van 2e 500 meter)...dan moet ie dus 0.72 goed maken op de 1000m. Dat kan nog wel....ik zie namelijk Bos wel een lage 1:09 rijden en Wotherspoon een hoge 1:09...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:36 schreef Ericr het volgende:
Misschien dat Bos een keer boven zichzelf kan uitstijgen op de 500 meter, op zich is een 35,0x te doen voor hem. Dan wordt het voor Wotherspoon op de 1.000 toch erg lastig.
Ik vind een baanrecord, ondanks de misslag toch best een goede rit evenals een zesde plaats op een afstand die d'r helemaal niet zo goed ligt. Maar ok, je hebt wel gelijk als je bedoelt dat er voor haar ook ruimte voor verbetering is morgen. Het wordt hoe dan ook spannend, bij beide competities. En gelukkig maar.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:58 schreef wimderon het volgende:
Wolf heeft de 500 absoluut niet optimaal gereden, op 85 meter struikelde ze bijna en eind eerste bocht had ze ook een misslag. De 1000 kan ook nog beter met de laatste binnenbocht + wellicht een gunstige laatste kruising.
Volgens mij plast ze staandquote:Op zondag 20 januari 2008 11:30 schreef SCH het volgende:
Of de clitoris van Ireen?
Ze wordt gecompenseerd door Jan Bos, het twijfelgeval bij de mannen.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef Vork het volgende:
Mag ze dan nog wel meedoen?
Van mij niet, want ik sliep nog.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:30 schreef Vork het volgende:
Van mij mogen ze ook gewoon op zondagochtend starten trouwens. Ik heb meestal toch niets beters te doen.
Zo lang geleden?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:22 schreef tong80 het volgende:
Vork, alweer 7 jaar geleden dat je m'n gele tong80 icoontje hebt ontworpen
Daar kun je mooie stats van maken, met een lijstje inclusief 't icoontje.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:29 schreef Vork het volgende:
Zo lang geleden?
Inmiddels is het wel zo'n beetje een van de meest geziene plaatjes door vele Fokkers
Die zitten er hier helaas niet bij. Ik denk dat de kwalificatieeisen redelijk streng zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Steven184 het volgende:
Benieuwd welke exotische sprinters uiteindelijk de laatste 3 plaatsen gaan bezetten. Altijd mooi, dames die er meer dan 42 seconden over doen, mannen die langzamer rijden dan de vrouwen.
Dat is pas sport.
ik zou zo een auto van hem kopen!quote:Op zondag 20 januari 2008 12:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja heb hem nooit gemogen, beetje te glad als je begrijpt wat ik bedoel...
Whehe dat bedoel ik jaquote:Op zondag 20 januari 2008 13:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zou zo een auto van hem kopen!
Stats, lijstjesquote:Op zondag 20 januari 2008 12:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daar kun je mooie stats van maken, met een lijstje inclusief 't icoontje.
Die lijst zou een combo zijn van aantal posts en tijd dat je je icoontje hebt.
Ik denk dat ik zelf wel #2 zou staan in die lijst. Aangezien ik mijn icoontje nog iets langer heb dan Tong en #9 sta in de Totals.
Ja dat vind ik ook. Eigenlijk niet normaal dat Friesinger, Wust en Klassen vorig jaar op het podium stonden. Ze zouden de 100 m erbij moeten doen, want dat is echt sprinten.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:55 schreef Arcee het volgende:
Wat heb jij tegen Jan Bos?
Bij de vrouwen mag Jenny Wolf van mij winnen, trouwens.Omdat ik haar de beste sprintster vind en daar gaat het toch om. Eigenlijk wordt er te veel sprintkracht met de 1000m gecompenseerd.
Gaaf, dat je er bent geweest! Had je de kaartjes via Thialf of via Marktplaats?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef Tommeke het volgende:
Ik was gister de hele dag in het Thialf.
Supermooie dag gehad, op het begin liepen Erben en Dione langs ons vak. Vet juichen etc.
De 500m's waren zomaar voorbij. Van Deutekom was ook echt heel tof. De 1000m van Wust en Timmer tegen elkaar en die van Bos en Wotherspoon waren echt de hoogtepunten, toen ging het dak er echt af. Ook de gekke fratsen van Poutala waren leuk. En het afscheid van Gerard van Velde was echt een kippenvel moment
Btw. Anni
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:29 schreef Tommeke het volgende:
Btw. er hing een spandoek met de tekst: Ria, wat heeft Mart wat ik niet heb
41'90... het scheelt niet veelquote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Steven184 het volgende:
Benieuwd welke exotische sprinters uiteindelijk de laatste 3 plaatsen gaan bezetten. Altijd mooi, dames die er meer dan 42 seconden over doen, mannen die langzamer rijden dan de vrouwen.
Dat is pas sport.
spoilersquote:Op zondag 20 januari 2008 13:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
41'90... het scheelt niet veel
wat een memmen heeft die Claudia Wällin trouwens, zeg...
Vind je ? Ik trek 18 ritten 500 meter vaak nog minder dan 18 ritten 5 kilometer. Al die valse starts enzoquote:Op zondag 20 januari 2008 13:31 schreef snellejelle het volgende:
12 ritten op de laatste afstand? Het toernooi duurt al zo koort....
'quote:Op zondag 20 januari 2008 13:29 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Gaaf, dat je er bent geweest! Had je de kaartjes via Thialf of via Marktplaats?
ik trek 30 ritten 500 meter ook best hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 13:34 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind je ? Ik trek 18 ritten 500 meter vaak nog minder dan 18 ritten 5 kilometer. Al die valse starts enzo
En ooit hoorde Nederland bij Duitslandquote:Op zondag 20 januari 2008 13:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zij haalden wel ooit een bronzen medaille op de olympische spelen in het schaatsen.
Ik schakel nu pas in. Wat is er met Wang?quote:
afgezegd voor vandaag (ok dequote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ik schakel nu pas in. Wat is er met Wang?
nieuwe schaatsen.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef Cootz het volgende:
Ik schakel nu pas in. Wat is er met Wang?
Ik zit me nu heel erg te bedenken wie dat was....quote:Op zondag 20 januari 2008 13:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zij haalden wel ooit een bronzen medaille op de olympische spelen in het schaatsen.
Ik heb van te voren staan schuilen in een feesttent, daarna ben ik naar de ingang gelopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik trek 30 ritten 500 meter ook best hoor
Tommeke, had jij ook je natte jas gister mee naar binnen genomen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:44 schreef Arcee het volgende:
Zou ze nog familie zijn van:
[ afbeelding ]
Bo-Ra Lee Neyer?
quote:
Ik ruk nog steeds op Lemayquote:
Ken je Bielman nogquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:56 schreef Remzz het volgende:
Komt volgensmij echt door haar verbetering op de 5000 meter.
Dringen op het podium dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:59 schreef Cootz het volgende:
37.60!![]()
Wolf wordt WK, Friesinger 2e, Timmer/Gerritsen/Simionato 3e
Knusse boel jaquote:
Ik hoor ook net dat ze een mannenopening heeft.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:02 schreef Tommeke het volgende:
Wolf komt zeker uit Oost Duitsland, want een testosteronkop
Maarja, ze is gewoon de snelste
Die heeft nauwelijks een kont.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:12 schreef Reddiablo het volgende:
met z'n allen letten op de kont van Annette
Beatrix heeft ijs in haar scheurquote:Op zondag 20 januari 2008 14:21 schreef Bruce117 het volgende:
Handig zo'n scheur in het ijs
gelukkig niet tijdens de ritten!quote:Op zondag 20 januari 2008 14:18 schreef Remzz het volgende:
Word er gedweild tussen de ritten op de 500 meter
Denk ook niet dat de Zamboni de schaatsers bijhoudt.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gelukkig niet tijdens de ritten!
Whehe zou wat zijnquote:Op zondag 20 januari 2008 14:25 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gelukkig niet tijdens de ritten!
Vol stadion, matige klimaatbeheersing, en niet onbelangrijk, commerciële belangen.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Whehe zou wat zijn
Maar wat een onzin, er word sowieso altijd veel onzinnig gedweild in Heerenveen.
schaatsen met hindernisen!quote:Op zondag 20 januari 2008 14:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Denk ook niet dat de Zamboni de schaatsers bijhoudt.
Komt door de natte jassenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Whehe zou wat zijn
Maar wat een onzin, er word sowieso altijd veel onzinnig gedweild in Heerenveen.
JIj bent snellejelle niet, die zou dit in twee posts doenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
schaatsen met hindernisen!
[..]
Komt door de natte jassen
Het zal me niks verbazen als het WK Sprint in Heerenveen over een paar jaar gewoon over drie of vier dagen verspreid wordtquote:
Oh, goed plan. Dat daar niemand eerder op is gekomen.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als het WK Sprint in Heerenveen over een paar jaar gewoon over drie of vier dagen verspreid wordt
Het paste niet in zijn schema....quote:Op zondag 20 januari 2008 14:35 schreef Wombcat het volgende:
Waarom rijdt Davis eigenlijk niet? Het is niet de andere amerikanen zo hard rijden.
En hij is nu vader.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:38 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Het paste niet in zijn schema....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |