Gaaf, dat je er bent geweest! Had je de kaartjes via Thialf of via Marktplaats?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef Tommeke het volgende:
Ik was gister de hele dag in het Thialf.
Supermooie dag gehad, op het begin liepen Erben en Dione langs ons vak. Vet juichen etc.
De 500m's waren zomaar voorbij. Van Deutekom was ook echt heel tof. De 1000m van Wust en Timmer tegen elkaar en die van Bos en Wotherspoon waren echt de hoogtepunten, toen ging het dak er echt af. Ook de gekke fratsen van Poutala waren leuk. En het afscheid van Gerard van Velde was echt een kippenvel moment
Btw. Anni
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:29 schreef Tommeke het volgende:
Btw. er hing een spandoek met de tekst: Ria, wat heeft Mart wat ik niet heb
41'90... het scheelt niet veelquote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef Steven184 het volgende:
Benieuwd welke exotische sprinters uiteindelijk de laatste 3 plaatsen gaan bezetten. Altijd mooi, dames die er meer dan 42 seconden over doen, mannen die langzamer rijden dan de vrouwen.
Dat is pas sport.
spoilersquote:Op zondag 20 januari 2008 13:31 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
41'90... het scheelt niet veel
wat een memmen heeft die Claudia Wällin trouwens, zeg...
Vind je ? Ik trek 18 ritten 500 meter vaak nog minder dan 18 ritten 5 kilometer. Al die valse starts enzoquote:Op zondag 20 januari 2008 13:31 schreef snellejelle het volgende:
12 ritten op de laatste afstand? Het toernooi duurt al zo koort....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |