Doet het heel erg aardig jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:22 schreef Cootz het volgende:
NL doet het toch best aardig in de subtop
Denk ik ook ja. Dat doet ze dan toch onwijs netjes hoor als ze het zou halen. Die wordt nog wel eens Allround- én sprint-kampioene in 1 jaarquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef golfer het volgende:
Wüst heeft een goede kans op plek 3.
Je vergeet voor het gemak Ard Schenk maar even die 2x brons pakte bij het WK sprint?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog users die weten dat we helemaal niet meededen met de sprinters. Christine Aafting was de eerste de 30 haar daarvoor werden we 25ste en met mazzel 18de Ook bij de mannen telden se niet mee en werd er amper aandacht aanbesteed
Mja, ik zie niet in waarom Wüst meer kans zou hebben dan Gerritsen, Timmer of Simionato. Die zitten allemaal enorm dicht bij elkaar en hebben m.i. ongeveer evenveel kans op de plek 3. Wüst lijkt goed bezig te zijn omdat ze nu (samen met Friesinger) meer dan een seconde op alles en iedereen pakt op de 1000m, maar als ze morgen weer een 500m zoals vandaag rijdt...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef golfer het volgende:
Friesinger en Wolf gaan het morgen uitvechten om de titel.
Mwah, ze staat nu al achter op Gerritsen, terwijl die morgen beter kan zijn op de 1000 meter. Wüst misschien een klein beetje op de 500, maar niet veel. Ik zie dus niet inw aarom Wüst de grote kanshebber voor plek 3 zou zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef golfer het volgende:
Ja precies... elke conclusie waarom het klassement er na morgen anders uit zou zien dan nu, is gebaseerd op 'als die nou op de ene afstand weer goed rijdt en op de andere afstand iets beter dan vandaag'...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef Bartoli het volgende:
als Gerritsen morgen beter rijdt dan dat ze vandaag deed op de 1000 mt en weer 2e kan worden op de 500 mt, dan kan het ook voor Wüst nog knap lastig worden.
En Jos Valentijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak Ard Schenk maar even die 2x brons pakte bij het WK sprint?
Ja, ik snap niet dat iedereen Friesinger tipt. Over de eerste 500 en 1000m was Wolf flink sneller. Als ze morgen weer dezelfde voorsprong pakt op de 500m moet Friesinger echt 3 seconden inhalen. Maar goed, misschien is de wens ook de vader van de gedachte, maar iig gun ik het Wolf wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef golfer het volgende:
Ja. Ik ben dan nog wel niet zo oud maar ik volgde het schaatsen wel toen we vertegenwoordigd werden door Arie Loef, Arjen Scheuder en Nico van der Vlies.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:25 schreef tong80 het volgende:
Zijn er nog users die weten dat we helemaal niet meededen met de sprinters. Christine Aafting was de eerste de 30 haar daarvoor werden we 25ste en met mazzel 18de Ook bij de mannen telden se niet mee en werd er amper aandacht aanbesteed
Toen was sprint volgens mij echt nog een bij-nummer, misschien moeten we pas gaan tellen na Eric Heiden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak Ard Schenk maar even die 2x brons pakte bij het WK sprint?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja. Ik ben dan nog wel niet zo oud maar ik volgde het schaatsen wel toen we vertegenwoordigd werden door Arie Loef, Arjen Scheuder en Nico van der Vlies.
True. Al ging het daarna redelijk bergafwaarts met hem.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:53 schreef Wilskracht het volgende:
Jan Ykema 36.46
2e olympische spelen 1988 500m
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef Cootz het volgende:
1000m:
1. Bos
2. Kuipers
3. Wotherspoon
Klassement:
1. Wotherspoon
2. Pipo Lee
3. Bos
Bijnaam, maar vraag mij niet waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:46 schreef Leatherface het volgende:
Kyu Hyuk Lee, Pipo.
Die snap ik effe niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |