Nog steeds, was voor NAC uit weer een beetje opgeknapt maar toen door die kankerwedstrijd weer helemaal griep met alles der op en der an,quote:Op zondag 20 januari 2008 12:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ook vanwege de griep zeker?![]()
Gaat weer lekker
Hehe same here, na die wedstrijd kon je me opvegen, en ga geen fratsen uithalen met de volgende week op het programma, jammer voor een keertje maar lijkt me goed zo.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:30 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nog steeds, was voor NAC uit weer een beetje opgeknapt maar toen door die kankerwedstrijd weer helemaal griep met alles der op en der an,
nog wel me kaartje kunnen verpatsen![]()
Och hemel, wat een verdediging.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:08 schreef F1Bas het volgende:
AJAX: Stekelenburg,Ogararu,Colin,
Vertonghen,Emanuelson,Gabri,Perez,
Davids,Bakircioglu,Huntelaar,Suárez
je bedenkingen blijken juistquote:Op zondag 20 januari 2008 12:39 schreef BigFire het volgende:
heb er echt een hard hoofd in vandaag. slecht veld, nog slechtere verdediging.
gaat nog dringen worden denk ikquote:Op zondag 20 januari 2008 12:49 schreef Aanvoerder het volgende:
Martin, ik ga je persoonlijk wurgen.
Lol dat kon je van te voren weten met deze verdediging, min 2 tegengoals..quote:Op zondag 20 januari 2008 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
weer niet de 0
Tegen NAC ookquote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef w00h00 het volgende:
tegen az stonden we ook achter.......................
Deze week is in Voetbal International te lezen wat oud Ajax scout Mircea Petescu over de kwaliteiten van George Ogararu te zeggen heeft: "De voetballer Ogararu is vergelijkbaar met Trabelsi; ook hij is aanvallend goed, heeft de beschikking over een goede techniek en tussen de oren zit het ook wel goed. Hij is een winnaar. Ogararu is in mijn ogen echter completer, omdat hij verdedigend sterker is en ook centraal op het middenveld kan spelen.."quote:Op zondag 20 januari 2008 12:50 schreef toma het volgende:kutzooi........
Ook weer lekker verdedigd door Ogararu....
weten we ook gelijk wat er mis is met de scouting. ongelofelijk.....quote:Op zondag 20 januari 2008 12:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Deze week is in Voetbal International te lezen wat oud Ajax scout Mircea Petescu over de kwaliteiten van George Ogararu te zeggen heeft: "De voetballer Ogararu is vergelijkbaar met Trabelsi; ook hij is aanvallend goed, heeft de beschikking over een goede techniek en tussen de oren zit het ook wel goed. Hij is een winnaar. Ogararu is in mijn ogen echter completer, omdat hij verdedigend sterker is en ook centraal op het middenveld kan spelen.."
Wormgoor is er bij gekomenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef Urquhart het volgende:
Als Van Geel nu nog geen verdediger haalt
"Dook weg" is wat overdreven. Ik zie hem niets doen wat heitinga ook niet zou doenquote:Op zondag 20 januari 2008 12:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
reactie van Colin gezien op schot van Lens? Hij dook weg.,.
Dat was schrikken toen ik die namen zagquote:Ogararu,Colin, Vertonghen,Emanuelson
23 is leukerquote:Op zondag 20 januari 2008 13:06 schreef notunreal het volgende:
Ik ben gezapt naar 24 (voor de digitenne kijkers onder ons).. Dit is toch niet om aan te zien!
Ajax hangt aan elkaar van individuele kwaliteiten. een sterk team, middenveld, aanval etc zijn er nooit geweest de laatste jaren.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Van dat zogenaamde sterke middenveld en aanval zie je ook geen fuck meer terug
Vertonghen startte zeer behoorlijk hoor. Gabri probeert het ook nog een beetje.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:15 schreef sjimz het volgende:
Volgende week gewoon met een selectie van het 2e en de A jeugd spelen.
Wat een collectieve wanprestatie
Precies.quote:
quote:
Rommedahl erin voor Kennedyquote:Op zondag 20 januari 2008 13:32 schreef MaxC het volgende:
Wat een drama![]()
0,0% inzet. Haal aub Kennedy er is een keer uit
Op dat veld?! Bovendien krijgt Huntelaar dan niet één bruikbare bal meer.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:34 schreef jna het volgende:
[..]
Rommedahl erin voor Kennedy![]()
ZET DAN LEONARDO ERIN LUL
AZ, Ajax, een beetje lood om oud ijzer op dit moment.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef Tommeke het volgende:
Hehe, m'n broertje was gister naar Heerenveen - AZ met m'n buurman
M'n buurman is ambulancebroeder en had calamiteitendienst en was dus ook in het stadion, die vertelde dat hij van de politie over de radio hoorde dat de eerste AZ 'supporters' na 8 minuten het stadion al verlieten_!
Volgend jaar een paar duizend extra seizoenkaart aanvragen bij ons waarschijnlijk...
De spelers wellicht niet maar de fans wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:43 schreef Dennus-F het volgende:
we verdienen het ook niet.
Zou leuk zijn als Groningen, Heerenveen of Twente kampioen zou worden. Dat schudt de 4 3 topclubs misschien wakkerquote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Dit jaar wordt de kampioen, de kampioen met de minste punten ooit, volgens mij
Zie je het al voor je:quote:Op zondag 20 januari 2008 13:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Groningen, Heerenveen of Twente kampioen zou worden. Dat schudt de 4 3 topclubs misschien wakker
Afgaande op de prestaties van Ajax, Feyenoord, AZ en PSV dit seizoen denk ik niet dat het veel uitmaakt of PSV, Ajax of Heerenveen in de CL speeltquote:Op zondag 20 januari 2008 13:53 schreef Mr-Sander het volgende:
Zie je het al voor je:
Heerenveen in de CL-poule met Inter, Rangers en Porto
Het zou me niets verbazen als hij er dit jaar nog mee stopt.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:53 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben benieuwd of Davids zijn oude niveau nog gaat behalen...
een Jaap Stammetje?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij er dit jaar nog mee stopt.
Denk dat dat af zal hangen van het verloop van de komende 3 maanden. Als het zo slecht blijft gaan is dat natuurlijk niet echt goed voor de motivatie.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:58 schreef Morendo het volgende:
Het zou me niets verbazen als hij er dit jaar nog mee stopt.
perezquote:Op zondag 20 januari 2008 14:14 schreef wolferl het volgende:
Je kan beter zeggen wie er het minst slecht was vandaag bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |