AZ, Ajax, een beetje lood om oud ijzer op dit moment.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:40 schreef Tommeke het volgende:
Hehe, m'n broertje was gister naar Heerenveen - AZ met m'n buurman
M'n buurman is ambulancebroeder en had calamiteitendienst en was dus ook in het stadion, die vertelde dat hij van de politie over de radio hoorde dat de eerste AZ 'supporters' na 8 minuten het stadion al verlieten_!
Volgend jaar een paar duizend extra seizoenkaart aanvragen bij ons waarschijnlijk...
De spelers wellicht niet maar de fans wel.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:43 schreef Dennus-F het volgende:
we verdienen het ook niet.
Zou leuk zijn als Groningen, Heerenveen of Twente kampioen zou worden. Dat schudt de 4 3 topclubs misschien wakkerquote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef Mr-Sander het volgende:
Dit jaar wordt de kampioen, de kampioen met de minste punten ooit, volgens mij
Zie je het al voor je:quote:Op zondag 20 januari 2008 13:52 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Groningen, Heerenveen of Twente kampioen zou worden. Dat schudt de 4 3 topclubs misschien wakker
Afgaande op de prestaties van Ajax, Feyenoord, AZ en PSV dit seizoen denk ik niet dat het veel uitmaakt of PSV, Ajax of Heerenveen in de CL speeltquote:Op zondag 20 januari 2008 13:53 schreef Mr-Sander het volgende:
Zie je het al voor je:
Heerenveen in de CL-poule met Inter, Rangers en Porto
Het zou me niets verbazen als hij er dit jaar nog mee stopt.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:53 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben benieuwd of Davids zijn oude niveau nog gaat behalen...
een Jaap Stammetje?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als hij er dit jaar nog mee stopt.
Denk dat dat af zal hangen van het verloop van de komende 3 maanden. Als het zo slecht blijft gaan is dat natuurlijk niet echt goed voor de motivatie.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:58 schreef Morendo het volgende:
Het zou me niets verbazen als hij er dit jaar nog mee stopt.
perezquote:Op zondag 20 januari 2008 14:14 schreef wolferl het volgende:
Je kan beter zeggen wie er het minst slecht was vandaag bij Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |