Nu al de uitspraak van 2008.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 22:45 schreef xFriendx het volgende:
Jullie hebben dan misschien wel de beker met de grote oren gewonnen in 1995, maar onze gifbeker is een stuk groter![]()
hij is lekker dennis.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 20:39 schreef denthemen het volgende:
Overigens is Heerenveen ook lekker bezig:
Dirkie van AZ, van AZ, van AZ
Dirkie van AZ, die wil een prijs boven zijn bed.
Geld heeft ie, geld heeft ie, hij heeft een hele hoop,
Maar Dirkie, maar Dirkie, een prijs is niet te koop....
quote:Maar ja, we kennen de 020-infiltrant van Gaal, die stelt Koenders gewoon weer vrolijk op!
Mooi hequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:13 schreef Enchanter het volgende:
ff een stukje quoten van AZfanpage :
[..]
Het zit ook zo diepquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Echt veel heb je niet gemistquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 10 dagen en ik sta weer in het stadion na 5 maanden... kan het bijna niet geloven. God wat heb ik het gemist.
volgens mij zit je naar een gratis biertje te vissen. hehe, geintje man. wil eigenlijk wel wat fokkers ontmoeten. Jou en Houniet. Jasza en Da_Sandman sowieso en al die anderen die ik al ken. Ik kijk hier echt al heel lang naar uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Echt veel heb je niet gemist
Maar wij hebben jou wel gemist![]()
De stemming zit er goed in.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:13 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als ie voor volgend seizoen maar fit isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:25 schreef Radegast het volgende:
Defour is vanavond opnieuw geblesseerd uitgevallen bij Standard, ligt er weer 4 tot 6 weken uit.
quote:Op zondag 20 januari 2008 00:41 schreef Wooldoor het volgende:
Hihi ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden Maduro zal gaan spelen. Koeman met met 3-0 op zijn bek gegaan dat kan ook niet al te lang meer doorgaan.
Het wordt nu al uitgespreid over een periode van 5 jaarquote:Op zondag 20 januari 2008 00:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maarten Fontein zou toch opstappen als we geen kampioen worden dit seizoen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 01:54 schreef patrickt37 het volgende:
Wat klagen jullie nou allemaal over het bestuur van Ajax?
Financieel en op de beurs gaat het allemaal voor de wind.
Dat is de taak van Fontein niet. Ik ben van mening dat Fontein het netjes doet, hij zorgt voor een nieuwe, betrouwbare sponsor, legt contacten met China, wat zorgt voor meer merchandise. Hij moet zich alleen niet bemoeien met voetbaltechnische dingen.quote:
En dat doet hij volgens mij ook niet. Prima dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij moet zich alleen niet bemoeien met voetbaltechnische dingen.
Op één keer een domme uitspraak over amateurs in het bekertournooi na.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:06 schreef Radegast het volgende:
[..]
En dat doet hij volgens mij ook niet. Prima dus.
Juist. Maar wanneer degene die wel over de voetbal-zaken gaat zijn werk niet doet is elke hulp meegenomen.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is de taak van Fontein niet. Ik ben van mening dat Fontein het netjes doet, hij zorgt voor een nieuwe, betrouwbare sponsor, legt contacten met China, wat zorgt voor meer merchandise. Hij moet zich alleen niet bemoeien met voetbaltechnische dingen.
Ja, goed. Van Geel heeft allerminst een goede periode achter de rug. Spelers als Delorge en Rommedahl worden gezien als miskopen, terwijl die wel degelijk erg goed bruikbaar zijn voor de breedte. Delorge is geen tweede Davids, maar zeker een bruikbare speler. Rommedahl heeft ons gek genoeg al vaak genoeg gered. Ik ben eerder minder te spreken over een Luque, die 2 miljoen per jaar opstrijkt, maar weinig aantoonbare momenten heeft gehad dat hij het verschil maakt.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:09 schreef toma het volgende:
[..]
Juist. Maar wanneer degene die wel over de voetbal-zaken gaat zijn werk niet doet is elke hulp meegenomen.
ze hebben samen meer prijzen gewonnen als alle trainers van Ajax van de afgelopen 10 jaar bij elkaar. Dus ik denk dat je dan wel goede zaken doet.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:11 schreef patrickt37 het volgende:
Zou Hiddink en v. Gaal een goede combinatie zijn?
Hiddink als technisch directeur en v. Gaal op het veld.
v. Gaal is in ieder geval rijp voor een transfer.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:13 schreef toma het volgende:
[..]
ze hebben samen meer prijzen gewonnen als alle trainers van Ajax van de afgelopen 10 jaar bij elkaar. Dus ik denk dat je dan wel goede zaken doet.
Denk niet dat dat iets is...quote:Op zondag 20 januari 2008 02:11 schreef patrickt37 het volgende:
Dan zou je qua ervaring en technisch inzicht van een ideale bezetting spreken. Een cluib is echter groter dan een TD, een trainer, 22 spelers en een bestuur. Neem de scouts van Heerenveen en Groningen als voorbeeld, die gasten halen het ene na het andere talent uit Scandinavië. Wij hebben alleen Zlatan gehad als positieve uitzondering.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:11 schreef patrickt37 het volgende:
Je moet geen spelers halen voor in de breedte als je prioriteiten liggen bij het zoeken voor een vervanger van Sneijder en Stam. Vooral niet met slappe smoesjes aankomen dat het wel heel moeilijk is om iemand te vinden. Tja dan doe je je werk volgens mij gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, goed. Van Geel heeft allerminst een goede periode achter de rug. Spelers als Delorge en Rommedahl worden gezien als miskopen, terwijl die wel degelijk erg goed bruikbaar zijn voor de breedte. Delorge is geen tweede Davids, maar zeker een bruikbare speler. Rommedahl heeft ons gek genoeg al vaak genoeg gered. Ik ben eerder minder te spreken over een Luque, die 2 miljoen per jaar opstrijkt, maar weinig aantoonbare momenten heeft gehad dat hij het verschil maakt.
Had jij het stoppen van Stam aan zien komen in de zomer? De enige goede vervanging voor Sneijder, Perez, was toen al verkocht. Het ziet er uiterst knullig uit als je hem een half jaar later weer koopt, maar veel betere oplossingen zijn er niet. Je breedte is bijna net zo belangrijk als je basiself.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:15 schreef toma het volgende:
[..]
Je moet geen spelers halen voor in de breedte als je prioriteiten liggen bij het zoeken voor een vervanger van Sneijder en Stam. Vooral niet met slappe smoesjes aankomen dat het wel heel moeilijk is om iemand te vinden. Tja dan doe je je werk volgens mij gewoon niet goed genoeg.
ben na t werk in slaap gevallen van 19.00 tot 22.00 nu kan ik niet slapenquote:Op zondag 20 januari 2008 02:16 schreef w00h00 het volgende:
vrienden! allemaal nog wakker hieroo?
Het gaat er natuurlijk om wat haalbaar is voor Ajax. Noem eens een speler van het kaliber Stam, die pakweg 28 is, en bereid is om in onze nederlandse competitie te komen spelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:15 schreef toma het volgende:
[..]
Je moet geen spelers halen voor in de breedte als je prioriteiten liggen bij het zoeken voor een vervanger van Sneijder en Stam. Vooral niet met slappe smoesjes aankomen dat het wel heel moeilijk is om iemand te vinden. Tja dan doe je je werk volgens mij gewoon niet goed genoeg.
Het is goed dat Perez terug is. Maar als je Sneijder in de zomer laat gaan MOET er meteen een vervanger zijn. Wanneer Stam stopt kun je dat idd niet aan zien komen. Maar dan moet je in de eerst volgende transfer periode wel je slag slaan.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:17 schreef Messenga het volgende:
[..]
Had jij het stoppen van Stam aan zien komen in de zomer? De enige goede vervanging voor Sneijder, Perez, was toen al verkocht. Het ziet er uiterst knullig uit als je hem een half jaar later weer koopt, maar veel betere oplossingen zijn er niet. Je breedte is bijna net zo belangrijk als je basiself.
Boulahrouz.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om wat haalbaar is voor Ajax. Noem eens een speler van het kaliber Stam, die pakweg 28 is, en bereid is om in onze nederlandse competitie te komen spelen.
Ik weet zeker dat je met geen namen kan komen.
Daar zijn nog 10 dagen voor. Maar een vervanger voor Stam zal niet komen, puur om de reden die Patrickt37 al aangeeft. De enige goede vervanger van Sneijder was al verkocht.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:19 schreef toma het volgende:
[..]
Het is goed dat Perez terug is. Maar als je Sneijder in de zomer laat gaan MOET er meteen een vervanger zijn. Wanneer Stam stopt kun je dat idd niet aan zien komen. Maar dan moet je in de eerst volgende transfer periode wel je slag slaan.
Met onze verdediging gewoon 0-2.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
1-2
Durf jij Boula en Stam in 1 zin samen te noemen?quote:
Komt niet.quote:
Nee maar spelers met een status van Stam zijn onhaalbaar voor Ajax. Dan kom je al snel bij spelers als Maldini, Nesta, Puyol, Ferdinand. Europese supertop dus. Maar als je een voor Ajax-begrippen goede centrale verdediger moet hebben zou ik het wel weten.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Durf jij Boula en Stam in zin samen te noemen?
Stam is als persoonlijkheid en qua kwaliteiten onvervangbaar, Boulah zou een hele goede vervanger zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:22 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Durf jij Boula en Stam in 1 zin samen te noemen?
Boula mag de schoenen van Stam nog niet eens strikken.
Bullshit. Misschien niet iemand van een bekende naam, omdat er maar weinig spelers die in de winterstop willlen verkassen of ze moeten niet goed liggen bij clubs.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:18 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om wat haalbaar is voor Ajax. Noem eens een speler van het kaliber Stam, die pakweg 28 is, en bereid is om in onze nederlandse competitie te komen spelen.
Ik weet zeker dat je met geen namen kan komen.
idd. Heb nog niks gezien van het werk van van der Zee met zn Braziliaantjes.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Bullshit. Misschien niet iemand van een bekende naam, omdat er maar weinig spelers die in de winterstop willlen verkassen of ze moeten niet goed liggen bij clubs.
Maar er zijn spelers genoeg in landen als Brazilie, Argentinie of Roemenie waar potentiele toppers rond lopen. Marius Constantin bijvoorbeeld.
Scouting.............
Als jij Vermaelen, Heitinga, Stam, Vertonghen, Van Der Wiel + mogelijke talenten van de jeugd hebt, heb je geen vervanging voor Grygera nodig.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:26 schreef Radegast het volgende:
Dat er geen vervanger is voor Stam wil ik Van Geel niet echt aanrekenen, het is moeilijk om in januari voor een redelijke prijs echte versterkingen te halen omdat iedereen middenin de competitie zit (Latijns Amerikaanse ploegen uitgezonderd)
Wat dat betreft heb ik er nog best moeite mee dat Stam er zo plots mee nokte, ik had het wel netjes gevonden als hij zich dan tot de winterstop beschikbaar had gehouden. Hij laat Ajax toch in de steek.
Waar Van Geel wel gefaald heeft, is dat hij geen waardige vervanger heeft gehaald voor Grygera.
Daar heeft hij echt maandenlang de tijd voor gehad.
Hij had Vermaelen toen terug gehaald van zijn verhuur periode bij RKC en Heitinga begon toen ook beter te spelen. Dus dat kan ik begrijpen. Maar er moet nu gewoon wat gebeuren, met deze selectie wordt je gewoon geen kampioen.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:26 schreef Radegast het volgende:
Dat er geen vervanger is voor Stam wil ik Van Geel niet echt aanrekenen, het is moeilijk om in januari voor een redelijke prijs echte versterkingen te halen omdat iedereen middenin de competitie zit (Latijns Amerikaanse ploegen uitgezonderd)
Wat dat betreft heb ik er nog best moeite mee dat Stam er zo plots mee nokte, ik had het wel netjes gevonden als hij zich dan tot de winterstop beschikbaar had gehouden. Hij laat Ajax toch in de steek.
Waar Van Geel wel gefaald heeft, is dat hij geen waardige vervanger heeft gehaald voor Grygera.
Daar heeft hij echt maandenlang de tijd voor gehad.
Alsof van der Zee de wonderscout is die ineens 20 wereld talenten naar Ajax haalt is.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:26 schreef toma het volgende:
[..]
idd. Heb nog niks gezien van het werk van van der Zee met zn Braziliaantjes.
Het is ook ongelukkig dat op het moment dat Stam stopt van der Wiel en Vermaelen geblesseerd raken en je een totaal ongelukkige Colin wedstrijden moet laten spelen.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:31 schreef patrickt37 het volgende:
Je likt je vingers af bij onze aanval en middenveld.
Echter met onze verdediging wil ik geeneens mijn kont afvegen.
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Is die relnicht van een Colin tegen NEC gewoon van de partij?
Veel beter dan Urby in ieder geval.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:39 schreef patrickt37 het volgende:
@Toma, vind jij Vertonghen nu zo een waardige linksback?
Urby zit in een dip. Of ben je vergeten dat het stadion bij elke actie van Urby stond te juichen?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Veel beter dan Urby in ieder geval.
Heb Vertonghen niet graag centraal achterin. Het liefst als verdedigend middenvelder zoals bij RKC. Maar die hebben we ook wel genoeg op het moment met Davids en Heitinga die daar ook kan spelen.quote:
Dat is al lang geleden iig.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Urby zit in een dip. Of ben je vergeten dat het stadion bij elke actie van Urby stond te juichen?
't is geen linksback.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:42 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Urby zit in een dip. Of ben je vergeten dat het stadion bij elke actie van Urby stond te juichen?
Zelfde verhaal als Maduro.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:48 schreef patrickt37 het volgende:
Bedtijd. Mun vrouw riep me om 23.30 al naar bed.
Zal ik ze nog wakker maken?
Downloaden.quote:Op zondag 20 januari 2008 02:49 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Sinds gisteren doet Film1 het niet meer.
Timing.. ook net thuis?quote:Op zondag 20 januari 2008 05:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Ajax-trainer Koster voegt tiener toe aan selectie
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 20-jan-2008 10:23
Ajax-trainer Adrie Koster kiest in de uitwedstrijd tegen NEC van zondag voor jongeling Vito Wormgoor. Wormgoor is een rechtsbenige centrumverdediger. De 19-jarige voetballer speelt momenteel in het tweede elftal. Hij is pas sinds de zomer van 2006 in Amsterdam. Daarvoor kwam hij uit voor de amateurs van DOVO uit Veenendaal.
Koster heeft door blessures en schorsingen vrijwel geen mogelijkheden in de verdediging. Jurgen Colin (foto, links) wordt door de oefenmeester gespaard. Hij trainde zaterdag wel volop mee, maar Koster wil geen onnodig risico met Colin nemen.
De wedstrijd tegen NEC begint zondag om 12.30 uur.
We hebben alleen maar minder verdedigers dan normaal, lijkt me niet dus.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:53 schreef Saekerhett het volgende:
Zouden we vandaag eens een keer de nul gaan houden?
Ja ok, maar ik ben die uitslagen als 2-1, 4-1, 5-2, 3-2, 2-2 en zo een beetje zatquote:Op zondag 20 januari 2008 10:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
We hebben alleen maar minder verdedigers dan normaal, lijkt me niet dus.
Gewoon 1 meer scoren dan de tegenstander.
Je kiest er wel de wedstrijd voor uit om dat te vragen..quote:Op zondag 20 januari 2008 10:53 schreef Saekerhett het volgende:
Zouden we vandaag eens een keer de nul gaan houden?
Uhuquote:
Laten we het hopenquote:Op zondag 20 januari 2008 11:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Repper-de-klep![]()
3 punten zijn vandaag gewoon van ons.
Alleen de verdediging:quote:Op zondag 20 januari 2008 11:59 schreef andre347 het volgende:
Opstelling al bekend?
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:08 schreef F1Bas het volgende:
AJAX: Stekelenburg,Ogararu,Colin,
Vertonghen,Emanuelson,Gabri,Perez,
Davids,Bakircioglu,Huntelaar,Suárez
IK ZIT OOK THUISquote:Op zondag 20 januari 2008 12:23 schreef Jasza het volgende:
Kijken via i-net dan maar, klote griep
30 euro naar de tyfus kut ziekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |