Eigenlijk moeten we niet zeuren, want met Ajax gaat het financieel en commercieel goed, en die voetbalprestaties? Ach het gaat financieel toch goed?quote:BRON: De Telegraaf
De Telegraaf heeft vandaag een groot interview met Maarten Fontein. De Algemeen Directeur gaat daarin op tal van beleidszaken rond Ajax. Het Beleidsplan zit inmiddels in het tweede jaar. Fontein: "Als je de tussenstand van onze toekomstvisie opmaakt, dan zie je dat we financieel en commercieel voor op het schema liggen, maar sportief blijven we daar nog bij achter."
Ajax Netwerk
"Als algemeen directeur val ik onder de raad van commissarissen, terwijl de commissie het resultaat is van een afspraak tussen het clubbestuur en de ledenraad. Als directie waren we daar niet bij betrokken, maar op zich heb ik geen probleem met de commissie."
Ajax Netwerk
"Ik heb al aangegeven dat het aantal mutaties op sleutelposities binnen de club me heeft verbaasd. Het is een veeg teken. Nu is er in 2006 een 5-jarenplan aangenomen, dat door iedereen binnen de club breeduit werd gedragen. Moet je daar na anderhalf jaar al op afgerekend worden? Realistisch gezien kan dat eigenlijk niet. In principe kunnen wij pas over 5 jaar daarop afgerekend worden, terwijl het ook vrij normaal is dat je halverwege bekijkt hoe je ervoor staat. Maar na ruim een jaar…"
Dat is zijn functiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we niet zeuren, want met Ajax gaat het financieel en commercieel goed, en die voetbalprestaties? Ach het gaat financieel toch goed?
Gaat dat stuk over Van Geel?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Martin, waarom blijf je toch dat kanker beleid verdedigen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Winnen, al schoppen we dat halve elftal van NEC de mat af.
Maar dat mag je niet zeggen want het bestuur is kutquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef jna het volgende:
Fontein doet gewoon z'n werk en best aardig ook volgens mij met de nieuwe sponsordeal en het samenwerkingsverband met China
Hoe gaat het met je deur?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef jorienvdherik het volgende:
met davids en perez worden jullie waarschijnlijk kampioen
nee, het voetbal is kut en daar is het bestuur eindverantwoordelijke voor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar dat mag je niet zeggen want het bestuur is kut!!
nec kan niet scoren..quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:52 schreef notunreal het volgende:
Ik blijf het op 2-2 houden.. De verdediging is nog slechter als tegen NAC dus we krijgen sowieso tegen doelpunten..
die spits van nec durft niet eens in de buurt te komen van de 16 al staat edje laatste man!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:52 schreef notunreal het volgende:
Ik blijf het op 2-2 houden.. De verdediging is nog slechter als tegen NAC dus we krijgen sowieso tegen doelpunten..
Dan moet je je wel richten op de mensen die er daadwerkelijk verantwoordelijk voor zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:52 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
nee, het voetbal is kut en daar is het bestuur eindverantwoordelijke voor.
nee, maar ik zit niet te wachten op goed nieuws uit China en Afrika als het in Nederland kut gaat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan moet je je wel richten op de mensen die er daadwerkelijk verantwoordelijk voor zijn.
Dat ligt niet aan Fontein.
Klopt, maar hij gaat daarover dus als je geinterviewd wordt moet ie dat wel zeggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
nee, maar ik zit niet te wachten op goed nieuws uit China en Afrika als het in Nederland kut gaat.
En NEC is met Utrecht de enige ploeg die niet tegen ons wist te scoren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:13 schreef BonJovi het volgende:
We hebben in de eerste competitie helft alleen niet tegen Nec gescoord dus ben benieuwd.
Heracles ftwquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
En NEC is met Utrecht de enige ploeg die niet tegen ons wist te scoren!![]()
Drie keer raden wie onze volgende tegenstanders zijn.![]()
Kampioenen!
zolang het tegen de klakkies maar doorgaat, want daar kwam ik oorspronkelijk voor.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Net inside information gehad dat Ajax-psv wss afgelast word
Waarom hap je niet stomme Tsjechquote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:26 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
zolang het tegen de klakkies maar doorgaat, want daar kwam ik oorspronkelijk voor.de rest van de tijd vul ik wel met een vriendin in Den Haag.
Dat vind ik ook wel, ik begin alleen te twijfelen aan de technisch directeur en de wil om dat geld uit te gevenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 15:49 schreef jna het volgende:
Fontein doet gewoon z'n werk en best aardig ook volgens mij met de nieuwe sponsordeal en het samenwerkingsverband met China
Wat heeft Jaakke precies fout gedaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:23 schreef ub40_bboy het volgende:
Fontein heeft zijn kop tegen maar hij verricht wel goed werk in tegenstelling tot Van Geel en Jaakke.
ik word er echt verdrietig van.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef MaxC het volgende:
Er zijn ook geen geruchten voor verdedigers die erbij komen
V Geel tovert wel vaker een aankoop uit zijn hoge hoed... maar verder dan Silva (waarvan ik niet weet of het wel een versterking is) komt het nog niet inderdaad... ik blijf hopen op Boulahrouz...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef MaxC het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:29 schreef Urquhart het volgende:
Toch wel weer een teleurstelling als je uit je werk komt, en vol hoop tt 801 intoetst...maar helaas
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:46 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Genoeg goed nieuws anders![]()
Gooooooooooooo Edman
Ach, alle vorige transfers kwamen ook zonder dat er geruchten over die spelers waren.. Maar ik zie het ook niet rooskleurig in nee wat betreft aankomende transfers...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:34 schreef MaxC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |