Fuck! Ik heb al problemen met de buren wegens geluidsoverlast, maar hierbij moest ik bijna hardop lachen!quote:
Use the force Luke.quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:34 schreef Knipoogje het volgende:
Zelfs na al die maanden worden ze nog steeds leuker
Hij kijkt je aan als een kikkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]zo kijkt de mijne mij soms aan
Lelijkquote:Op maandag 28 januari 2008 16:29 schreef jna het volgende:
Knap hoe je het voor elkaar krijgt om precies dezelfde te posten als de post direct boven je
Jankbalquote:Op maandag 28 januari 2008 21:57 schreef JaapjeK het volgende:
ik zou niet meer in dat bed willen slapen![]()
Ja dat jij nou met je katten in bed slaapt,, ;pquote:
Als ze me er niet uit gooien wel jaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja dat jij nou met je katten in bed slaapt,, ;p
Of bovenop je gaan lopen uitvechten wie tegen je aan mag liggen =Dquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ze me er niet uit gooien wel ja
Hehe ja inderdaadquote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Of bovenop je gaan lopen uitvechten wie tegen je aan mag liggen =D
Heeft hij lekker tijd over om op Safari te gaan. Of naar de Operaquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:58 schreef Tmaatje het volgende:
[ afbeelding ]
voor alle FireFox liefhebbers....
quote:Op donderdag 31 januari 2008 01:55 schreef r2dGeert het volgende:
Ze vonden laatst dit documentje in een 2000 jaar oude kattenbak.
[ afbeelding ]
Die is alleen maar leuk als je weet wat voor vogel dat is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:58 schreef e-wok het volgende:
ok vooruit, nog een vogeltje
[ afbeelding ]
Nah, hij ziet er ook uit als zo'n hoge bisschopquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die is alleen maar leuk als je weet wat voor vogel dat is.
Ik heb geen flauw idee, maar ook zonder dat ik dat weet vind ik em leukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die is alleen maar leuk als je weet wat voor vogel dat is.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hehe ja inderdaadGelukkig ken ik iemand die de leed van die pijn erg goed kan verzachten
![]()
Kittehs FTWquote:
Hmm beetje matigquote:
Liefffquote:
Omdat het zo hoort.quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
waarom is alles in zo'n raar engels geschreven?
Wikipedia -> Lolcatquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:38 schreef marleenhoofd- het volgende:
waarom is alles in zo'n raar engels geschreven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |