Dat is omdat reizigerstreinen tof zijn en cargo's kutquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:57 schreef Zug-Chef het volgende:
Arriva Spurtjes mooi in de zon, maar uiteraard opeens vlak voor de 232 met cargo kwam, enkele dikke wolken. Uiteraard werd het 10 minuten na doorkomst weer zonnig...
Geen idee eigenlijk wie dat bedacht heeft. Misschien weten ze op Beneluxspoor.net meerquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:08 schreef Sannewr het volgende:
Deze is het:
[ afbeelding ]
En dan gaat het om dat wit/zwarte frutseltje in dat oranje vierkantje links naast de deur(in het groot: http://farm2.static.flickr.com/1412/1468066464_b0b6329d3d_b.jpg )
jou beginpunt is mijn omkeerpuntquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:55 schreef tomme6 het volgende:
Ik ga morgen ook een rondje doen! eerst vanuit helmond naar middelburg, middelburg schiphol en dan weer naar helmond
Leuk rondje, ga je dan ook fotootjes maken?quote:Op woensdag 23 januari 2008 18:46 schreef ewyb het volgende:
Ik denk dat ik Harlingen - Alkmaar (bustraject) - Den Haag CS - Tilburg - Den Bosch - Amsterdam CS - Amersfoort - Leeuwarden - Harlingen ga doen
Welke van de 4 stations in Helmond?quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jou beginpunt is mijn omkeerpunt
Kom je nog even langs op me werkquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:55 schreef tomme6 het volgende:
Ik ga morgen ook een rondje doen! eerst vanuit helmond naar middelburg, middelburg schiphol en dan weer naar helmond
Correctie; geen treinverkeer Gouda Godverwelle - Woerden, er rijden wel treinen tussen Gouda en Goverwelle.quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:04 schreef Zug-Chef het volgende:
Voor de liefhebbers: komend weekend geen treinverkeer Woerden-Gouda. Dus veel omleidingen in de goederendienstEn daarbij komt dan ook nog de testrit / rondrit van HSL 186 114 (die rode) met wat HSL rijtuigjes...
't Hout officieelquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:51 schreef tomme6 het volgende:
[..]
Welke van de 4 stations in Helmond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |