Welke bedoel je? Ik zie steeds een andere!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie die plaat voor die header van mij gebruikt heeft had dat op zich best even mogen vragen
en die van die gespiegelde ICRm @A-Berchem.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:41 schreef Duvel het volgende:
Welke bedoel je? Ik zie steeds een andere!
[edit]Oh wacht, die van die ICMm op Ut.[/edit]
In de buurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen en zo hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik doe ook alleen mijn best maar![]()
Tevens vind ik een verschillende header wel weer geinig... en ik kan temminste iedere keer andere platen erin knallen...
Btw. Flash je naam staat bij die header plaat.... dacht daarmee het te hebben afgevangen...
Is goed man....quote:Op zondag 20 januari 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan je goede bedoelingen en zo hoorMaar vraag gewoon ff in t vervolg, OK?
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:57 schreef Socios het volgende:
Wat vond je er zo chill aan dan?
Tsja, ik ken je niet en ook niet je thuissituatie.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Goed wéér terug uit Disneyland..
Wie gaat even de aangeboden baan bij de stoomtrein aldaar uit mijn hoofd praten....![]()
( Huis+ vriendin + Studie)
2e taal leren lijkt me verder ook fantastisch
Vertel eens wat meer over het aanbod! Desnoods in een nieuw topic!quote:Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Goed wéér terug uit Disneyland..
Wie gaat even de aangeboden baan bij de stoomtrein aldaar uit mijn hoofd praten....![]()
( Huis+ vriendin + Studie)
2e taal leren lijkt me verder ook fantastisch
Dat kan ik bevestigenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:38 schreef Duvel het volgende:
De zittingen beginnen al los te zitten in ICMm, daarbij slapen de oude oranje banken beter dan die nieuwe blauwe stoelen.
(http://www.nu.nl/news/1399958/10/Treinverkeer_bij_Arnhem_gestremd.html)quote:Treinen tussen Zutphen en Utrecht worden omgeleid via Amersfoort.
Ah, dus dát zie ik elke keer voor m'n raam langsrijden op het werk.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:52 schreef Zug-Chef het volgende:
Ook de tractie is veranderd: de Staaltrein rijdt nu met een 189'er
Geen idee. Wat ik wel weet is dat het tussen Zutphen en Utrecht via Amersfoort sowieso 5 km korter is dan via Arnhem. Vroegah reed er wel een directe stoptrein Utrecht-Arnhem-Zutphen, maar dat is van voor 10-12-2006 al.quote:
Da's alweer een hele tijd geleden ja... Als ik van Utrecht naar Zutphen moet, ga ik eigenlijk automatisch via Apeldoorn...quote:Op maandag 21 januari 2008 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Wat ik wel weet is dat het tussen Zutphen en Utrecht via Amersfoort sowieso 5 km korter is dan via Arnhem. Vroegah reed er wel een directe stoptrein Utrecht-Arnhem-Zutphen, maar dat is van voor 10-12-2006 al.
Ik zeg: zonder rode kruisjes meer pret.quote:
Hoera!quote:
Grappig welquote:Op maandag 21 januari 2008 21:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik zou deze nog laten zien![]()
[ afbeelding ]
Het is even omrijden... maar dan zie je teminste eens wat anders uit je raampje
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig welEn van ALLE stations waar dat ding stopt heb ik het bordje
![]()
Nee, maar wel met Warschauquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Die laatste is wel grappig jaMOeten we daaruit concluderen dat Obdam een directe nachtverbinding met Waschau heeft?
Nee. Want de intercity die na Alkmaar doorgaat als stoptrein, gaat bij Heerhugowaard rechtdoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Die laatste is wel grappig jaMOeten we daaruit concluderen dat Obdam een directe nachtverbinding met Waschau heeft?
Zo kom je nooit in WaRschau, dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee. Want de intercity die na Alkmaar doorgaat als stoptrein, gaat bij Heerhugowaard rechtdoor.
Neem in Den Helder de boot naar Gdansk, en van daar de trein naar Warschau.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in WaRschau, dat weet je zelf ook wel
Haha ja die zie ik elke dag als ik daar uitstap... is nu al een maandje zoquote:Op maandag 21 januari 2008 21:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik zou deze nog laten zien![]()
[ afbeelding ]
Het is even omrijden... maar dan zie je teminste eens wat anders uit je raampje
Ben benieuwd! Ben daar weleens geweest om DE-41 vast te leggen die opweg was naar STAR-weekend.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Zometeen naar het prachtige Waterhuizen.
Arriva Spurtjes mooi in de zon, maar uiteraard opeens vlak voor de 232 met cargo kwam, enkele dikke wolken. Uiteraard werd het 10 minuten na doorkomst weer zonnig... Foto's volgen zo / strakS!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ben daar weleens geweest om DE-41 vast te leggen die opweg was naar STAR-weekend.
Dat schijnt zo te moeten zijn, zie de foto's graag tegemoet!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:57 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Arriva Spurtjes mooi in de zon, maar uiteraard opeens vlak voor de 232 met cargo kwam, enkele dikke wolken. Uiteraard werd het 10 minuten na doorkomst weer zonnig... Foto's volgen zo / strakS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |