Ik zeg: zonder rode kruisjes meer pret.quote:
Hoera!quote:
Grappig welquote:Op maandag 21 januari 2008 21:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik zou deze nog laten zien![]()
[ afbeelding ]
Het is even omrijden... maar dan zie je teminste eens wat anders uit je raampje
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig welEn van ALLE stations waar dat ding stopt heb ik het bordje
![]()
Nee, maar wel met Warschauquote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Die laatste is wel grappig jaMOeten we daaruit concluderen dat Obdam een directe nachtverbinding met Waschau heeft?
Nee. Want de intercity die na Alkmaar doorgaat als stoptrein, gaat bij Heerhugowaard rechtdoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Die laatste is wel grappig jaMOeten we daaruit concluderen dat Obdam een directe nachtverbinding met Waschau heeft?
Zo kom je nooit in WaRschau, dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee. Want de intercity die na Alkmaar doorgaat als stoptrein, gaat bij Heerhugowaard rechtdoor.
Neem in Den Helder de boot naar Gdansk, en van daar de trein naar Warschau.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo kom je nooit in WaRschau, dat weet je zelf ook wel
Haha ja die zie ik elke dag als ik daar uitstap... is nu al een maandje zoquote:Op maandag 21 januari 2008 21:17 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik zou deze nog laten zien![]()
[ afbeelding ]
Het is even omrijden... maar dan zie je teminste eens wat anders uit je raampje
Ben benieuwd! Ben daar weleens geweest om DE-41 vast te leggen die opweg was naar STAR-weekend.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Zometeen naar het prachtige Waterhuizen.
Arriva Spurtjes mooi in de zon, maar uiteraard opeens vlak voor de 232 met cargo kwam, enkele dikke wolken. Uiteraard werd het 10 minuten na doorkomst weer zonnig... Foto's volgen zo / strakS!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Ben daar weleens geweest om DE-41 vast te leggen die opweg was naar STAR-weekend.
Dat schijnt zo te moeten zijn, zie de foto's graag tegemoet!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:57 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Arriva Spurtjes mooi in de zon, maar uiteraard opeens vlak voor de 232 met cargo kwam, enkele dikke wolken. Uiteraard werd het 10 minuten na doorkomst weer zonnig... Foto's volgen zo / strakS!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |