met een zin is het genoegquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Als je dat nou eens kan onderbouwen, dan heb je een punt.
Succes.
Je geeft dus toe dat genoeg Nederlanders tegen Wilders zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Is ie al veroordeeld ?? zit ie al in de gevangenis
dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat hij in de kamer gekozen is. Als er een radicale Imam in d kamer gekozen word mag die roepen dat homo's varkens zijn.
Succes.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef Meki het volgende:
[..]
met een zin is het genoeg
Moslim Wilders zoekt steeds nieuwere dingen om Wilders Moslims aan te pakken.
[..]quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:00 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga niet rellen maar ik zou het niet erg vinden als ze gaan rellen
waarom ik dat graag niet jammer vindt.. omdat Wilders dit zo graag wilt aflopen..
Hij maakt een film wat gericht is tegen de hele Moslimwereld..
Het is blijkbaar nodig.quote:met een zin is het genoeg
Wilders zoekt steeds nieuwere dingen om Moslims aan te pakken.
Dat is geen verontmenselijking.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:01 schreef Meki het volgende:
[..]
met een zin is het genoeg
Wilders zoekt steeds nieuwere dingen om Moslims aan te pakken.
k vind 9 zetels al schandalig veel voor een racistquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat genoeg Nederlanders tegen Wilders zijn.
Hij is in de kamer gekozen, hij mag zeggen wat hij wil. Zo werkt onze vrije maatschappij. Als je daar problemen mee hebt verhuis je lekker naar het vrije Saoudi Arabië.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:02 schreef Meki het volgende:
[..]
dat zeg ik niet.
ik zeg waarom mag wilders ractisch zijn jegens moslims dat zei ik
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Dat is geen verontmenselijking.
Moslims blijven mensen die in de ogen van sommigen verkeerd gedrag vertonen.
je keurt racisme dus goedquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij is in de kamer gekozen, hij mag zeggen wat hij wil. Zo werkt onze vrije maatschappij. Als je daar problemen mee hebt verhuis je lekker naar het vrije Saoudi Arabië.
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:05 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat als paar mensen iets verkeerds doen dat je het gehele groep mag aanspreken.
Dat is jou mening en die mag je geven in Nederland. Wees daar blij mee want in Saoudi-Arabie was je met vergelijkbare uitspraken allang opgehangen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:03 schreef Meki het volgende:
[..]
k vind 9 zetels al schandalig veel voor een racist
de film is nodig... maar de gevolgen zijn ook nodig.. woede op alle mogelijkheden is dus ook nodigquote:
Moslims blijven mensen die in de ogen van sommigen verkeerd gedrag vertonen.quote:
Dat is een verdraaiing. Het is de vrijheid die een kamerlid heeft.quote:
k wil kijken tot hoever de tolerantie van Nederland nog geldig isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef damian5700 het volgende:
Ik denk, dat jij die film heel graag wil zien. Is het niet?
Wat kan de moslims het rotten wat er in een film over ze gezegd wordt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:07 schreef Meki het volgende:
[..]
de film is nodig... maar de gevolgen zijn ook nodig.. woede op alle mogelijkheden is dus ook nodig
Ik zal de zin even formuleren zodat je hem wel snapt;quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:09 schreef Meki het volgende:
[..]
Moslims blijven mensen die in de ogen van sommigen verkeerd gedrag vertonen.
je spreekt enkelingen op een gehele groep aan
geen verdraaing.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is een verdraaiing. Het is de vrijheid die een kamerlid heeft.
Ja man, geef ga rellen, je zou nog een naar Hans Theeuwen bij de meiden van halal moeten kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:00 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga niet rellen maar ik zou het niet erg vinden als ze gaan rellen
waarom ik dat graag niet jammer vindt.. omdat Wilders dit zo graag wilt aflopen..
Hij maakt een film wat gericht is tegen de hele Moslimwereld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |