Alsof Westerlingen zich zo goed aanpassen in niet-Westerse landenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef Donniah het volgende:
[..]
wie is de grootste racist hier?
Zeg op Mekki.
Je niet aanpassen in een ander land betekend dat je schijt hebt aan dat land.
Lees je wel?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou ... wat is je probleem dan... wat maken de Moslims jou kwalijk.
Waarom haat jij de Moslims dan ?? . Alleen om dat ze anders geloven dan jij ??
Sluwe hypocriete geldwolven.quote:En waarom heb je een hekel aan Joden dan
passen alle Moslims zich niet aan ??.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef Donniah het volgende:
[..]
wie is de grootste racist hier?
Zeg op Mekki.
Je niet aanpassen in een ander land betekend dat je schijt hebt aan dat land.
Klaag Wilders aan dan, slotje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt geen antwoord daarop..
Maar dat is toch strafbaar waarom hoor ik jou daar niet op zeiken
is zeker minder erg he
ik ga niet jou vertellen dat ze het wel zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:32 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Moslims zijn geen ras. Probeer het nog eens.
Bron!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:32 schreef djenneke het volgende:
[..]
Alsof Westerlingen zich zo goed aanpassen in niet-Westerse landen
JIj spreekt voor een hele groepquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:32 schreef Meki het volgende:
[..]
passen alle Moslims zich niet aan ??.
sinds wanneer tellen enkelen zich voor het gehele groep
Ik heb hang Wilders zijn gedachtengoed niet aan, dus ik weet net zo veel als jij.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef Meki het volgende:
[..]
Je hebt geen antwoord daarop..
Maar dat is toch strafbaar waarom hoor ik jou daar niet op zeiken
is zeker minder erg he
En jouw bekrompen achterlijke visie helpt ook niet echt Meki....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:33 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga niet jou vertellen dat ze het wel zijn
je haat ziet zo erg tegen Moslims daar kan ik niks aan veranderen
Ik zeg ook niet dat ik er blij van wordt, maar zelfs dat zou van mij mogen. Echter is het ontkennen van de holocaust strafbaar in Nederland, wat ik eigenlijk maar raar vind maarja.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:23 schreef Meki het volgende:
[..]
Wilders verdraait hier de feiten en heeft het op Moslims gemunt.
een volgende vraag voor jou
wat zou jij denken als een Moslim in Nederland die in de tweede kamer zit en een film gaat maken over de holocaust en dat nog gaat ontkennen ook.. dat is ook een pure provocatie tegen de mensen die het hebben geleden ook nog.. je kwetst alleen de mensen daarop..
Waarom zou ik nog verder in discussie gaan met iemand die Moslims haat omdat ze hier wonen in Nederland..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Lees je wel?
Omdat een groot deel van de stroming (de stroming die voornamelijk in Nederland meer en meer volgelingen krijgt) onze cultuur negeert en vrolijk hun eigen gang gaat.
En dus vooral de jongeren die het helemaal bont maken.
[..]
Sluwe hypocriete geldwolven.
Nee het zijn degenen die mijn auto in de fik stekenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:15 schreef Meki het volgende:
[..]
oow wat heb je aan hun aangepast..
Moet je nu Couscous eten ??
Moet je nu je klas verdelen met Turken ??
Is je baas soms een Marokkaan bij je werk ??
Zijn dit ze soms...
gebeurt dat dan niet..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef qwerty_x het volgende:
Meki, als allochtonen onder elkaar: we dienen ons te gedragen en 100% aan te passen in ons gastland
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb hang Wilders zijn gedachtengoed niet aan, dus ik weet net zo veel als jij.
Ik heb hem nog niet iets strafbaars zien doen, eerlijk gezegd.
Wat is minder erg dan wat?
Is vrijheden van Moslims inperken dat niet strafbaar iets.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:33 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb hang Wilders zijn gedachtengoed niet aan, dus ik weet net zo veel als jij.
Ik heb hem nog niet iets strafbaars zien doen, eerlijk gezegd.
Wat is minder erg dan wat?
Ik zei "nog niet"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:35 schreef Donniah het volgende:
[..]
![]()
laten we daar pas over oordelen na de film
Hij heeft nog geen vrijheden ingeperkt, dus ook niets strafbaars gedaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Is vrijheden van Moslims inperken dat niet strafbaar iets.
oow ik weet het. wat is racisme ??
Alles wat tegen de Moslims is .. is niet strafbaar
De holocaust heeft velen het leven ontnomen op zeer pijnlijke en wrede wijze.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er blij van wordt, maar zelfs dat zou van mij mogen. Echter is het ontkennen van de holocaust strafbaar in Nederland, wat ik eigenlijk maar raar vind maarja.
racisme is ook strafbaar maar het gebeurt toch door Wildersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:34 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik er blij van wordt, maar zelfs dat zou van mij mogen. Echter is het ontkennen van de holocaust strafbaar in Nederland, wat ik eigenlijk maar raar vind maarja.
Arme moslimsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:36 schreef Meki het volgende:
Als moslims normale eisen stellen en op een normale manier zeggen, dat ze een film niet goedkeuren, als hierin misschien hun geloof wordt beledigd, is dat al voldoende.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Is vrijheden van Moslims inperken dat niet strafbaar iets.
oow ik weet het. wat is racisme ??
Geen maar hij heeft het publiekelijk gezegd dat ie het wilt doen en dat is strafbaar...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen vrijheden ingeperkt, dus ook niets strafbaars gedaan.
Hij heeft er slechts voor gepleit, en ja, dat mag.
Het wetboek maakt geen onderscheid zoals jou wel bekend. Dus praat geen onzin.
Klaag 'm dan aan ipv hier uit je nek te zwammen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:38 schreef Meki het volgende:
[..]
racisme is ook strafbaar maar het gebeurt toch door Wilders
Tsja, je mag ook zwaartekracht ontkennen, en dat heeft ook al veel slachtoffers genomen. Is het dom, kwetsend en verachtelijk? Ja. Moet het verboden worden? Niet wat mij betreft, waar trek je dan de grens?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:38 schreef Donniah het volgende:
[..]
De holocaust heeft velen het leven ontnomen op zeer pijnlijke en wrede wijze.
Dat ontkennen is logischerwijs onrecht t.a.v het leed dat deze mensen is overkomen.
De islam kent bv onthoofdingen, in feite zijn dat behoorlijk middeleeuwse praktijken.
Een stok zoeken om de hond te slaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:38 schreef Meki het volgende:
[..]
racisme is ook strafbaar maar het gebeurt toch door Wilders
Nee en Nee je gaat geen mensen kwetsen ... en helemaal niet met voorbedachten rade.
lees jij je zin nog eens door..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef Donniah het volgende:
[..]
Als moslims normale eisen stellen en op een normale manier zeggen, dat ze een film niet goedkeuren, als hierin misschien hun geloof wordt beledigd, is dat al voldoende.
wat slaat dit nou weer opquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:41 schreef Donniah het volgende:
[..]
Een stok zoeken om de hond te slaan.
Niemand heeft eisen te stellen aan een filmmaker. Hou toch op, je hebt net zoveel te vertellen als ieder ander.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef Donniah het volgende:
[..]
Als moslims normale eisen stellen en op een normale manier zeggen, dat ze een film niet goedkeuren, als hierin misschien hun geloof wordt beledigd, is dat al voldoende.
Zeggen dat je iets wilt doen is helemaal niet strafbaar. Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef Meki het volgende:
[..]
Geen maar hij heeft het publiekelijk gezegd dat ie het wilt doen en dat is strafbaar...
punt uit..
je zegt dat het niet strafbaar is omdat het hier over Moslims gaat.
Nee. Zodra er iets geroepen word over Allah of Mohammed springen er allemaal moslims op om te roepen dat dat niet mag, dat ze beledigt zijn en dat ze respect willen hebben.quote:
Ik heb het over de feit dat niemand hier iets van aantrekt.. omdat echt de meesten hier moslims haten.. waarom omdat enkelen zich anders gedragen.. omdat de meeste Nederlanders zien dat wat paar mensen iets fout doet .. dat het gehele groep daarvoor verantwoordelijk isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:40 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Klaag 'm dan aan ipv hier uit je nek te zwammen.
Moslims zijn een ras?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:29 schreef Meki het volgende:
[..]
racisme is strafbaar toch gebeurt het en iedereen ziet het maar er gebeurt niks met Wilders
Heel Nederland springt als er iets wordt gezegd wat een Imaam zegt dergelijke..quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Zodra er iets geroepen word over Allah of Mohammed springen er allemaal moslims op om te roepen dat dat niet mag, dat ze beledigt zijn en dat ze respect willen hebben.
Dat is zeer onterecht want God/ Allah bestaat niet.
er bestaat ook religieuze racisme hoor ??quote:
dat is jou oordeel daarover.. niet hoe het eigenlijk zit hoe het met de wet ervoor staatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zeggen dat je iets wilt doen is helemaal niet strafbaar. Hoe kom je erbij?
Dat heb ik nergens gezegd. Liegen is niet netjes, Meki.
Nou, dan mag jij mij wel eens het wetsartikel geven waarin staat dat men niet mag pleiten voor het afnemen van vrijheden. Ik wil het graag zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:45 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is jou oordeel daarover.. niet hoe het eigenlijk zit hoe het met de wet ervoor staat
Zeggen dat jouw geloof superieur is aan andere geloven is niet strafbaar. Religieus racisme mag dus in NL.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:44 schreef Meki het volgende:
[..]
er bestaat ook religieuze racisme hoor ??
Als je in eerste instantie nou eens kapt met die kutzin.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over de feit dat niemand hier iets van aantrekt.. omdat echt de meesten hier moslims haten.. waarom omdat enkelen zich anders gedragen.. omdat de meeste Nederlanders zien dat wat paar mensen iets fout doet .. dat het gehele groep daarvoor verantwoordelijk is
Ken jij soms de artikel 1 van de grondwet niet dan ofzo ??quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:46 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dan mag jij mij wel eens het wetsartikel geven waarin staat dat men niet mag pleiten voor het afnemen van vrijheden. Ik wil het graag zien.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:46 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zeggen dat jouw geloof superieur is aan andere geloven is niet strafbaar. Religieus racisme mag dus in NL.
We mogen niets over Imams zeggen maar jij wilt wel van alles over Wilders zeggen? Wat wil je nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Heel Nederland springt als er iets wordt gezegd wat een Imaam zegt dergelijke..
iedereen roept weg met de Imaam etc..
je gaat niet zomaar mensen kwetsen punt uit
Dat is jouw verdraaide werkelijkheid,als je echt wil toetsen of je stelling over Wilders de waarheid is , zul je dat bij de rechter moeten toetsen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb het over de feit dat niemand hier iets van aantrekt.. omdat echt de meesten hier moslims haten.. waarom omdat enkelen zich anders gedragen.. omdat de meeste Nederlanders zien dat wat paar mensen iets fout doet .. dat het gehele groep daarvoor verantwoordelijk is
dat betwijfel ik ...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:46 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Als je in eerste instantie nou eens kapt met die kutzin.
Het percentage dat moslims haat valt volgens mij wel mee. Ik denk wel dat veel Nederlanders de daden van een gedeelte van de moslims afkeurt. Maar dat mag.
Ik geef 't op, je hebt echt een eikenhouten plank voor je kop.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:49 schreef Meki het volgende:
[..]
dat betwijfel ik ...
bijna niemand kwam in opstand tegen Wilders toen hij racistisch was tegen de Moslims
wie zegt hier dat je niks over imaam mag zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We mogen niets over Imams zeggen maar jij wilt wel van alles over Wilders zeggen? Wat wil je nou eigenlijk?
En God bestaat niet dus die Imam roept sowieso onzin.
Dat Nederlanders niet tegen Wilders in opstand komen betekent niet dat Nederlanders moslims haten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:49 schreef Meki het volgende:
[..]
dat betwijfel ik ...
bijna niemand kwam in opstand tegen Wilders toen hij racistisch was tegen de Moslims
Dan moet je toch beter op het nieuws letten en niet alleen maar op je radicale moslim-site kijken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:49 schreef Meki het volgende:
[..]
dat betwijfel ik ...
wat zal de justitie zeggen vrijheid van meningsuiting...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:48 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Dat is jouw verdraaide werkelijkheid,als je echt wil toetsen of je stelling over Wilders de waarheid is , zul je dat bij de rechter moeten toetsen.
Precies Nederlanders komen helemaal nergens tegen in actiequote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Dat Nederlanders niet tegen Wilders in opstand komen betekent niet dat Nederlanders moslims haten.
Is ie al veroordeeld ?? zit ie al in de gevangenisquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter op het nieuws letten en niet alleen maar op je radicale moslim-site kijken.
Jij bedoelt discriminatie.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is jou oordeel erover.. Nogmaals alle soorten RACISME is verboden
Die imaam verontmenselijkt homo's. Juist als bevolkingsgroep ontdaan is van zijn menselijkheid is het makkelijker om ze ook daadwerkelijk fysiek leed toe te brengen. Kijk maar naar de Duitsers die de Joden geen mensen vonden en de VOC'ers die de Afrikanen geen mensen vonden. Die mochten ze dus wel doden en mishandelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef Meki het volgende:
[..]
wie zegt hier dat je niks over imaam mag zeggen
ik heb gezegd en ga het nogmaals herhalen ... je gaat niet zonodig mensen kwetsen in hun geloof en helemaal niet met een film waar mogelijk de KORAN wordt verbrandt.. wat Wilders zo graag wilt..
Je moet elkaar respecteren en niet kwetsen met alle gevolgen van dien
Waarom mag een Imaam niet zeggen dat varkens hoger zijn dan homo's ??
Gewoon door de shredder ermee, totaal zinloos dit topic.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef Drugshond het volgende:
O dear.... lijkt wel of de film al uit is.
noten en zo doe ik straks wel.
Er komt geen #2. (als hij de 300 al haalt) Ik merge straks na opruiming alles in het centrale topic. Geen zin in #30 Wilderstopics in [NWS]
Daarin staat:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Ken jij soms de artikel 1 van de grondwet niet dan ofzo ??
of jij wilt het niet inzien dat kan ook
je kan toch lezen er staat Racisme eropquote:
je kan toch lezen er staat Racisme eropquote:
worden in gelijke gevallen gelijk behandeldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daarin staat:
Artikel 1 |
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
Daarin staat niet dat je mag pleiten om dit artikel aan te passen of te schrappen. Er staat ook niet in dat je niet mag pleiten tot het afnemen van vrijheden van een bepaalde groep. Dat pleiten mag dus. Het werkelijk doen niet. Wilders heeft nog geen vrijheden afgenomen. Dus niets strafbaars gedaan.
Begrijp je het een beetje?
Nederlandersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies Nederlanders komen helemaal nergens tegen in actie
Waarom denk je dat die benzineprijs blijft stijgen![]()
We zeuren nooit en blijven de prijs betalen die ze vragen
Eerst moeten we mensen respecteren en vervolgens moeten Imams kunnen zeggen dat varkens hoger zijn dan homo's? Je bent echt lachwekkend.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef Meki het volgende:
[..]
wie zegt hier dat je niks over imaam mag zeggen
ik heb gezegd en ga het nogmaals herhalen ... je gaat niet zonodig mensen kwetsen in hun geloof en helemaal niet met een film waar mogelijk de KORAN wordt verbrandt.. wat Wilders zo graag wilt..
Je moet elkaar respecteren en niet kwetsen met alle gevolgen van dien
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:53 schreef Vogelverschrikker het volgende:
[..]
Die imaam verontmenselijkt homo's. Juist als bevolkingsgroep ontdaan is van zijn menselijkheid is het makkelijker om ze ook daadwerkelijk fysiek leed toe te brengen. Kijk maar naar de Duitsers die de Joden geen mensen vonden en de VOC'ers die de Afrikanen geen mensen vonden. Die mochten ze dus wel doden en mishandelen.
Niemand verplicht jou om te rellen. Je kan gewoon zeggen dat je het ergens niet mee eens bent. Een rel is niet nodigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:53 schreef Meki het volgende:
[..]
wat zal de justitie zeggen vrijheid van meningsuiting...
Hoe kan je zoiets noemen als vrijheidsmening.. als je mensen zo onnodig kwests en met voorbedachten rade een grote internationale rel wil veroorzaken
Als je dat nou eens kan onderbouwen, dan heb je een punt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:56 schreef Meki het volgende:
[..]
jah en WIlders verontmenselijkt Moslims...
zie je hoe hyprocriet je hier nu al laat bewijzen
Waarom wilt Wilders Moslims dan geen gelijke rechten geven net als anderenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst moeten we mensen respecteren en vervolgens moeten Imams kunnen zeggen dat varkens hoger zijn dan homo's? Je bent echt lachwekkend.
Moslims hebben net zo veel rechten als homo's. Dat kan jij beledigend vinden maar dat is alleen maar jouw mening. Niets meer.
Als niet moslims eerwraak zouden plegen zou Wilders vast dezelfde oplossingen ervoor bedenken.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
[..]
worden in gelijke gevallen gelijk behandeld
Wilders wilt moslims anders behandelen
volgens de wet
is niet toegestaan
Ehm is die vent niet vrijgesproken?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:51 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat WIL hij ja, maar hij DOET het niet. Je mag in Nederland alles WILLEN, maar niet alles DOEN.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:55 schreef Meki het volgende:
[..]
worden in gelijke gevallen gelijk behandeld
Wilders wilt moslims anders behandelen
volgens de wet
is niet toegestaan
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niemand verplicht jou om te rellen. Je kan gewoon zeggen dat je het ergens niet mee eens bent. Een rel is niet nodig
Omdat hij in de kamer gekozen is. Als er een radicale Imam in d kamer gekozen word mag die roepen dat homo's varkens zijn.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef Meki het volgende:
[..]
Waarom wilt Wilders Moslims dan geen gelijke rechten geven net als anderen
waarom krijg ik als Moslim niet hetzelfde rechten als jij zijnde ???
Waarom mag Wilders doorgaan met zijn racistische oorlog jegens de Moslims
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |