Hmm even een neutrale vraag, weet je wat over de Israelische politiek? Ik kan je vertellen dat de huidige premier Olmert de grootste incompetente idioot is die Israel ooit heeft gekend. Israel is nog nooit zo soft geweest, haar harde aanpak heeft haar bestaansrecht gegeven. Het is makkelijk praten vanuit Amsterdam Berlijn of Lissabon dat de mensenrechten geschonden worden als de raketten op je kop regenen. Dat je het uberhaupt nog over de PA hebt in verband met Gaza is overigens potsierlijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:37 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Maar de andere helft? Die staat dan blijkbaar achter Israël?
Nogmaals, iemand zal de eerste stap moeten doen. Het Palestijnse 'bestuur' bestaat grotendeels uit mensen die weinig op hebben met mensenrechten en vrijheid. De Israëlische kant idem (want deze is dus wel verantwoordelijk voor alle maatregelen tegen de Palestijnen --> let op: het Palestijnse bestuur blijft dus grotendeels buiten schot, nagenoeg enkel de bevolking wordt getroffen).
En als geen van beiden de eerste stap wil zetten, dan moet die maar door iemand anders worden gedaan. En dat zal wel heel lang gaan duren omdat beide partijen, en dan met name de 'steuners' (de VS, Saoedi-Arabië, etc.) hun klauwen er niet vanaf willen trekken.
[..]
Poeh poeh, bezette gebieden. Het komt niet in je op te denken waarom die gebieden bezet zijn, en hoe immoreel het is om gebieden te bezetten ipv annexeren. Een intifada is overigens niet de manier om een gebied op te eisen, wel om je leven flink verkloot te zien worden...quote:Ik geloof niet echt dat de Palestijnen opeens onevenredig veel meer wilden. Het ging er meer om dat ze meer vrijheid zouden krijgen --> de Israëlische bezetting moest minder worden, het liefst helemaal stoppen. Dat lijkt mij geen verkeerd standpunt. De manier waarop dat gebeurd, ja, daar kan je over discussiëren. Maar dat moet je dan ook doen over de bezetting. Dat is nog steeds niet gebeurd. Na de eerste Intifada niet, na de tweede niet en ook nu nog steeds niet; het zijn nog steeds bezette gebieden.
[..]
Hoe moeilijk is het voor je om je verlies toe te geven? Ik ontkracht elke loze opmerking van je, maar altijd komt er weer een ''ja maar''. Het is heel realistisch om 1/3 e van je land kwijt te raken en 10.000.000+ Duitsers moeten maar even oprotten waardoor tienduizenden doden zijn gevallen. Je hebt nogal een vreemde redenering, als vervolgens een muurtje langs een dorpje waardoor een paar citrusbomen staan uit te drogen als wraak en fascistisch wordt beschouwd.quote:Alhoewel Korea al wat langer door Japan was veroverd, was China dat niet (en dan ook nog maar enkele delen van China). Volgens mij waren de vele wandaden van de Japanners eerder de aanleiding voor teruggave van land aan Japan en Korea. Het teruggegeven land volgde de oude grenzen (die van voor de Japanse expansie); Japan heeft dus alleen veroverd gebied moeten afstaan. Niet echt een vernedering lijkt mij.
Pommeren is een deel van Pruisen. De geallieerden hebben na WO2 de grens van Polen op de rivier de Oder gelegd, Silezië en Oost-Pruisen (en dus ook Pommeren) kwamen daardoor in Polen te liggen.
Absoluut gezien weet ik dus niet of Duitsland veel is kwijtgeraakt, maar volgens mij is dat ook niet hetgeen wat belangrijk is. Duitsland heeft na WO2 zeker moeten betalen voor de gevolgen van de oorlog, maar dit was vele malen realistischer ('eerlijker') dan de maatregelen die na WO1 zijn genomen. Toen ging het grotendeels om wraak. En nogmaals: wraak is een slechte raadgever. En meestal getuigt het ook niet echt van een gezonder geest als je wraak neemt.
Dat geldt dus ook voor Israël als zij weer eens wat huizen plat walsen.
[..]
Volgens mij hebben Israelische Arabieren net zoveel rechten als Israelische Joden?quote:In een democratische rechtsstaat zou iedereen gelijk(waardig) behandeld moeten worden.
De selectieve behandeling van Palestijnen is dus niet echt conform een democratische rechtsstaat.
[..]
Ik wel? Het ontwikkelen van natiestaten, de enige werkbare staat. Binnen Israel is dat de stem van extreem links, een paar duizend man die niet in verhouding staan tot de mediaaandacht die zij kregen. Als zelfs de Arbeiderspartij niet tegen was. Het plan zou een hoop dingen duidelijk maken. De Arabieren die zich zo afkeren van Israel (behalve als het om geld gaat, t zijn net Marokkanen) worden uitgesloten in hun eigen toffe Arabische staat, de Israelische nederzettingen in het Westen van de WestBank zullen gaan behoren tot Israel. Iedereen blij.quote:Ik zie niet zo wat er goed is aan het plan. Er zou veel kritiek op zijn geweest omdat het juist apartheid zou opwekken. Die kritiek kwam veelal van andere landen, maar ook binnen Israël is men er dus niet meer doorgegaan. Misschien komt dat omdat zijn partij voornamelijk opkomt voor conservatieven en zionisten, extremisten dus.
[..]
Mensen uit Egypte Libanon Jordanië vluchten Palestina in, in het wespennest omdat Israel zich daar vestigt. Besef je nou wel wat je zegt?quote:Je bedoelt: de term Palestijnen wordt de laatste jaren alleen nog maar gebruikt voor "de Palestijnen", terwijl eigenlijk iedereen in die regio Palestijn is. Dat is net even iets anders.
Overigens komt die toename grotendeels door gevluchte Palestijnen na acties van extremistische Joden in 1948.
Een neutrale vraag, maar je vertelt me alvast dat het 'de grootste incompetente idioot is'?quote:Hmm even een neutrale vraag, weet je wat over de Israelische politiek? Ik kan je vertellen dat de huidige premier Olmert de grootste incompetente idioot is die Israel ooit heeft gekend. Israel is nog nooit zo soft geweest, haar harde aanpak heeft haar bestaansrecht gegeven. Het is makkelijk praten vanuit Amsterdam Berlijn of Lissabon dat de mensenrechten geschonden worden als de raketten op je kop regenen. Dat je het uberhaupt nog over de PA hebt in verband met Gaza is overigens potsierlijk.
Nou, waarom zijn die gebieden dan bezet?quote:Poeh poeh, bezette gebieden. Het komt niet in je op te denken waarom die gebieden bezet zijn, en hoe immoreel het is om gebieden te bezetten ipv annexeren. Een intifada is overigens niet de manier om een gebied op te eisen, wel om je leven flink verkloot te zien worden...
Je ontkracht niet, je zoekt kleine details op en gaat daar stennis over maken.quote:Hoe moeilijk is het voor je om je verlies toe te geven? Ik ontkracht elke loze opmerking van je, maar altijd komt er weer een ''ja maar''. Het is heel realistisch om 1/3 e van je land kwijt te raken en 10.000.000+ Duitsers moeten maar even oprotten waardoor tienduizenden doden zijn gevallen. Je hebt nogal een vreemde redenering, als vervolgens een muurtje langs een dorpje waardoor een paar citrusbomen staan uit te drogen als wraak en fascistisch wordt beschouwd.
Als Israël ze als Israëlische Arabieren beschouwd is er meestal niet veel aan de hand.quote:Volgens mij hebben Israelische Arabieren net zoveel rechten als Israelische Joden?
O ja zogenaamde Palestijnen worden anders behandeld dan Israeli's maar leven zij in Israel? Het is het ene of het andere, maar niet allebij.
Alsof je als Nederlander minder bent als je in Duitsland/België/Frankrijk/etc. bent dan in Nederland?quote:Volgens mij hebben NLers in andere staten ook minder rechten. Volgens jouw theorie zijn er maar weinig democratische rechtsstaten.
Tsja, het kan verkeren. Dat een plan wat jij goed vind niet doorgaat, daar kan ik niets aan doen. Aangezien Israël een democratie is kan je niet veel aan dat besluit af doen lijkt mij.quote:Ik wel? Het ontwikkelen van natiestaten, de enige werkbare staat. Binnen Israel is dat de stem van extreem links, een paar duizend man die niet in verhouding staan tot de mediaaandacht die zij kregen. Als zelfs de Arbeiderspartij niet tegen was. Het plan zou een hoop dingen duidelijk maken. De Arabieren die zich zo afkeren van Israel (behalve als het om geld gaat, t zijn net Marokkanen) worden uitgesloten in hun eigen toffe Arabische staat, de Israelische nederzettingen in het Westen van de WestBank zullen gaan behoren tot Israel. Iedereen blij.
Laat je cijfers dan maar eens zien.quote:Mensen uit Egypte Libanon Jordanië vluchten Palestina in, in het wespennest omdat Israel zich daar vestigt. Besef je nou wel wat je zegt?
Of begrijp je me verkeerd. In 1890 woonden er nog geen 200.000 Arabieren in Palestina. In 1920 al 1.4 mln. Dat kan niet he.
Ondanks de verbaasde reacties was ik toch voorzienig:quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:11 schreef voyeur het volgende:
Overigens zijn de Palestijnen ontsnapt naar Egypte door de grensmuur op te blazen. Ik neem aan dat men hier voorstander is van een fors bombardement op die stoute burgers die hun honger in Egypte willen stillen?
Waarom heeft een mod mijn post gewijzigd?quote:Op woensdag 23 januari 2008 11:51 schreef voyeur het volgende:
-edit- Hoef ik niet uit te leggen. Zie degene die je quote
Waarom modereer jij in dit topic. Je hebt duidelijk geen enkel idee waar je het over hebt. Je bazelt zonder enige feitenkennis, want op al je vragen zijn simpele antwoorden die al lange tijd bekend zijn. Het feit dat je die vragen hebt, maakt toch dat je je bewust moet zijn dat je hier niet kan modereren?quote:Op woensdag 23 januari 2008 12:20 schreef paddy het volgende:
[..]
Weet je...Ik snap wel dat die provincie stroom nodig heeft, maar wanneer die provincie keer op keer de rest van Nederland bombadeerd....kinderen in schoolboeken onderwijst dat de rest van Nederland criminelen zijn die uitgeroeid moeten worden? Dan snap ik niet dat ze wel die energie toevoer uit dat land willen kopen. Wel de medicijnen en voedsel van dat land accepteren. Wanneer we het over bijvoorbeeld Limburg zouden hebben? Zou het logischer zijn dat ze die artikelen uit de landen halen die ze wel hoog achten. Waar ze wel hun leven mee willen delen.
[..]
Ja, en kom ik dus weer op het volgende...hoe staat het met de handel van de omliggende landen. Ik vind Israël fout in het bouwen op gebied wat rechtmatig niet is gekocht, maar ik vlak die doorlopende eeuwige aanvallen van de andere kant ook niet uit. Die aanvallen doet niemand wat aan. En waarom sluiten de omliggende landen hun grenzen? Zij liggen toch niet in oorlog met de Palestijnen?
Of ik nu het afsluiten goed praat? Ik weet het niet...misschien wel..Ik vind het wel een soort van laatste strohalm vastpakken alsof de Palestijn dan wel tegen die tereurgroepen zal in gaan. Ik vind het gewoon echt heel vreemd dat je een land met hun inwoners zo kunt haten, maar er wel de goederen van aan wil kopen...terwijl er genog andere landen omheen liggen. Of willen die andere landen de Palestijnen niet helpen? Waarom sluiten ze nu dan ineens hun deuren?
Ik ben niet opgevoed met dergelijke haat dus spiegel daarom misschien beide kanten van het verhaal. Dat er dan ook niemand zo wijs is om even zijn/haar trots in te slikken. En het geneuzel dat Nederland dan maar weer actie moet ondernemen tegen Israël? En niet tegen de Palestijnen? Wat mij betreft zijn ze beiden fout bezig.
[..]
Ik begrijp die burgers dus best wel. de omliggende landen hadden die grenzen helemaal niet moeten sluiten voor hun broeders en zusters.
Ik geef het op om te hopen op vrede tussen de Palestijnse regering en de Israëlische regering. Aan beide kanten zijn ze gewoon machtsgeil
Uit je voorgaande posts kan ik ophalen dat je hoogstens wat NOS nieuwsberichtjes leest en daarop een fundamenteel foute redenering baseert. Echt weer een iemand die zonder kennis ergens een mening over te nemenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 00:18 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Een neutrale vraag, maar je vertelt me alvast dat het 'de grootste incompetente idioot is'?
Ik hoef blijkbaar geen antwoord meer te geven.
Omdat Israel de gebieden veroverd heeft in de Zesdaagse Oorlog?quote:Nou, waarom zijn die gebieden dan bezet?
En waarom is het immoreel om een gebied te bezetten ipv te annexeren?
[..]
[..]quote:Je ontkracht niet, je zoekt kleine details op en gaat daar stennis over maken.
Maar als jij dat graag zo ziet, ga je gang.
Er zijn geen Palestijnen in Israel en geen Israelische Arabieren in WB G. Hoe moeilijk is het nou om te snappen dat Palestijnen in israel andere rechten hebben en vice versa?quote:Als Israël ze als Israëlische Arabieren beschouwd is er meestal niet veel aan de hand.
Het gaat echter om de Palestijnen.
Nope, elke mens heeft geen gelijke waarde. Een natuurrechtelijke gedachte, een utopie. Dat is ook het verschil tussen jou en mij, ik leef in de keiharde werkelijkheid en jij leeft blijkbaar in je eigen droomwereldje die je hoopt (maar niet kunt) overplaatsen naar de realiteit.quote:Alsof je als Nederlander minder bent als je in Duitsland/België/Frankrijk/etc. bent dan in Nederland?
Rare redenatie, niet? Elk mens heeft als mens gelijke waarde.
Of vind jij van niet?
[..]
Met de demografische ontwikkeling in het vooruitzicht gaat dit plan zeker nog wel doorgang vinden.quote:Tsja, het kan verkeren. Dat een plan wat jij goed vind niet doorgaat, daar kan ik niets aan doen. Aangezien Israël een democratie is kan je niet veel aan dat besluit af doen lijkt mij.
[..]
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:56 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ondanks de verbaasde reacties was ik toch voorzienig:
De Israëlische luchtmacht voerde in de nacht van donderdag op vrijdag luchtaanvallen uit boven de Gazastrook, in de buurt van de grensplaats Rafah.
Dat deden zelfs de Duitsers niet als de Joden probeerden te ontsnappen uit de concentratiekampen, maar alas Israel staat natuurlijk buiten de wet en is onze vriend. Kill the little suckers. Honger ze uit en als ze dan ontsnappen bombardeer je ze in hun gevangenis. Ze zijn immers schuldig als volk want sommigen schieten soms een raket op ons af.
Geneve? Nooit van gehoord. Als er een Jood palestijn verzet pleegt tegen het schrikbewind dan straffen we gewoon de hele bevolking. Dat zal ze leren.
Jij wel dan, aan je vorige post te zien?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:02 schreef voyeur het volgende:
[..]
Waarom modereer jij in dit topic. Je hebt duidelijk geen enkel idee waar je het over hebt. Je bazelt zonder enige feitenkennis, want op al je vragen zijn simpele antwoorden die al lange tijd bekend zijn. Het feit dat je die vragen hebt, maakt toch dat je je bewust moet zijn dat je hier niet kan modereren?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:56 schreef voyeur het volgende:
De Israëlische luchtmacht voerde in de nacht van donderdag op vrijdag luchtaanvallen uit boven de Gazastrook, in de buurt van de grensplaats Rafah.
Beetje ongepast, vind je ook niet?quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Beetje ongepast, vind je ook niet?
Dus jij vind Collateral Damage niet erg?quote:
Nee. Daar niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:04 schreef TheThirdMark het volgende:
Dus jij vind Collateral Damage niet erg?
Als mijn moeder een lul had gehad was het mijn vader geweest.quote:Als er dus een terrorist bij jou in de buurt zit moet de luchtmacht maar voor de zekerheid je hele wijk tegen de grond gooien?
Nee, die staatsterroristen moeten stoppen met de levering van 70% van de totale energie aan dat tuig.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:08 schreef Nielsch het volgende:
De staatsterroristen uit Israel moeten direct ophouden met de vergrendeling van de Gazastrook.
Absoluut! Hoogverraad. Een beetje energie leveren aan een groepering die de vernietiging van je land nastreeft. Tsss.quote:Daarna moeten de leiders van dat land opgepakt worden.
Knap van je dat je dat kan.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Uit je voorgaande posts kan ik ophalen dat je hoogstens wat NOS nieuwsberichtjes leest en daarop een fundamenteel foute redenering baseert. Echt weer een iemand die zonder kennis ergens een mening over te nemen
Nou, dan wordt het hoog tijd dat ze die gebieden maar eens teruggeven.quote:[..]
[..]
Omdat Israel de gebieden veroverd heeft in de Zesdaagse Oorlog?
Dus het is moreel om die gebieden gelijk te behandelen. Ergo: israël is immoreel bezig. Maar daar heb je dus geen probleem mee.quote:Daarnaast is het immoreel omdat de gebieden anders worden behandeld en minder rechten (en plichten btw) hebben. Maar ja de hele wereld heeft zulke dingen gedaan en doet het maar als Israel zoiets doet staan die hypocriete **** moslims opeens op hun achterste poten. terwijl 100 km verderop de sjieten de soennieten staan uit te moorden.
quote:[..]
[..]
Volgens mij ben ik degene die elke idiote opmerking van jou van tafel veeg. Je hebt geen kennis over de achtergrondzaken als je bijv. denkt dat herstelbetalingen enkel in WO1 voorkwamen omdat dat zo in je geschiedenisboekje stond.
Misschien bedoel je wat anders, maar je huidige uitspraak werd vanaf WO1 ook gebezigd door ene A.H. uit O. Die maakte ook onderscheid in de waarde van mensen. Een restant van die "minderwaardige mens" zit nu in Israël.quote:[..]
Er zijn geen Palestijnen in Israel en geen Israelische Arabieren in WB G. Hoe moeilijk is het nou om te snappen dat Palestijnen in israel andere rechten hebben en vice versa?
[..]
[..]
Nope, elke mens heeft geen gelijke waarde. Een natuurrechtelijke gedachte, een utopie. Dat is ook het verschil tussen jou en mij, ik leef in de keiharde werkelijkheid en jij leeft blijkbaar in je eigen droomwereldje die je hoopt (maar niet kunt) overplaatsen naar de realiteit.
Graag onafhankelijke cijfers, dus niet van pro-Joodse of pro-Palestijnse bronnen.quote:O ja een NL-er heeft idd minder rechten als hij in een ander land. is
[..]
Met de demografische ontwikkeling in het vooruitzicht gaat dit plan zeker nog wel doorgang vinden.
Asjeblieft...http://www.jewishvirtuall(...)bs_in_Palestine.html
http://www.meforum.org/article/522
indien je wilt knal ik er nog zo 10 voor je op.
quote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
dat hebben die mensen toch echt te danken aan die geweldige leiders van ze.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:54 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dus, als Israël het annexeert zouden de problemen verdwijnen?
Het is niet de netste oplossing, maar heel misschien zou ik daar mee kunnen leven en anderen hopelijk ook.
Blijft natuurlijk wel de vraag waarom ze dat niet doen?
Ruim omgaan is trouwens jouw benaming voor wat? Voor het bezet houden? Of wat?
[..]
Ja.
Nee.
Natuurlijk zorgt een bezetting voor reactie. En als die zo lang duurt dan neemt de bezetting of af of toe. In het geval van de Palestijnen neemt die blijkbaar toe. Met daarbij de opmerking dat het om een kleine(re) groep gaat die acties onderneemt, net als het Nederlandse verzet eigenlijk (dat was namelijk ook maar een klein(er) deel van de bevolking).
[..]
Jij wel dan?
Na WO1 moest Duitsland bijvoorbeeld de Elzas afstaan (dat stukje land wat jij al eerder noemde...). Verder mocht Duitsland ook alles + nog veel meer betalen. Dit en nog een paar van die dingen hebben gezorgd dat Hitler en consorten een goede start konden maken.
Maar als je een duidelijk plaatje hebt wat mij misschien van mening kan doen veranderen, kom maar op.
[..]
Waarschijnlijk bedoel je dat je in Israël wel vrije meningsuiting hebt en in omringende landen niet.
Daar ben ik het best wel mee eens. Is niet zo raar ook, de landen om Israël zijn allemaal dictaturen, stevig op de plaats gehouden door het westen. Is het niet door directe/indirecte steun, dan wel door het niets doen.
Maar het feit dat bijvoorbeeld Egypte een dictatuur is, is geen reden om dan maar goed te vinden wat Israël doet. Of zijn de goelags van Stalin opeens goed omdat die vergeleken met de kampen van de nazi's minder erg zijn?
Overigens is die vrijheid van meningsuiting in Israël ook beperkt. Zodra je je bezig gaat houden met de Palestijnse kwestie of de rechtmatigheid van het handelen door Israël, kan je het heel erg moeilijk krijgen.
[..]
Bij het Liebermanplan zou je dan de huidige grens alleen maar benadrukken. En net die grens is het probleem.
[ afbeelding ]
En wat mij betreft mogen de Palestijnen in Israël wonen, net zoals de Joden van mij niet in Israël hoeven te blijven.
[..]
Door jouw ontkenning van 'de Palestijn' probeer je de discussie te ontwijken. Dat kan je proberen. Ik zelf heb geen beeld van 'de Palestijn', net zo min als van 'de Jood'.
-edit-
Het heeft ook niet veel zin om dat beeld duidelijk te krijgen als dat niet je bedoeling is.
Goed om te weten dat wanneer er een volgende Hofstadgroep naast jullie mocht gaan wonen ze rustig jouw gezin mogen uitroeien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:11 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Nee. Daar niet.
[..]
Als mijn moeder een lul had gehad was het mijn vader geweest.
Sorry? Ik kan het ook niet helpen dat je de kennis van een eekhoorn hebt inzake dit conflict. Ik moet alles aan je uitleggen, omdat je overal onjuiste info over hebt of gewoon niks ervan afweet. Zoals ik al zei, op de FP kun je wel meekomen met eens in de maand een Teletekst berichtje kijken, maar op het Forum is het wel makkelijk om regelmatig Joodse, Arabische en internationale sites te bekijken om een goede beelvorming te krijgen van zo'n complex conflict.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:48 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Knap van je dat je dat kan.
Verdere discussie is dus blijkbaar niet meer nodig, maar dat liet je al eerder blijken.
[..]
Ja en Eritrea moet ook terug bij Ethiopië komen.quote:Nou, dan wordt het hoog tijd dat ze die gebieden maar eens teruggeven.
Overigens is Israël die oorlog begonnen en was dus de aggressor. Maar daar zul jij ongetwijfeld geen enkel probleem mee hebben.
*Zucht* Ik zeg net toch dat het immoreel is gebieden die niet gelijk zijn als gelijk te behandelen?quote:Dus het is moreel om die gebieden gelijk te behandelen. Ergo: israël is immoreel bezig. Maar daar heb je dus geen probleem mee.
Het gaat hier overigens om Israël/Palestina, niet over de door Amerika veroorzaakte volkerenoorlog in Irak.
[..]
![]()
Denk je dat het afstaan van de Elzas Oostkantons Noord DLD en heel het Oosten & Istrië en vrijstaat Fiume geen wraak was? Ik zie eerlijk gezegd geen verschil tussen de buit van WO 1 en WO2. Jij ook niet.quote:Het ging om de vergelijking dat (o.a.) de herstelbetalingen na WO1 meer als wraak dienden dan als vergoeding van de geleden kosten. Net zoals Israël als wraak de totale Palestijnse bevolking aanpakt in plaats van de dader(s).
[..]
Is te makkelijk om cijfers die je niet liggen af te doen als subiectiefquote:Misschien bedoel je wat anders, maar je huidige uitspraak werd vanaf WO1 ook gebezigd door ene A.H. uit O. Die maakte ook onderscheid in de waarde van mensen. Een restant van die "minderwaardige mens" zit nu in Israël.
[..]
Graag onafhankelijke cijfers, dus niet van pro-Joodse of pro-Palestijnse bronnen.
Wat mij betreft einde discussie, veel plezier en geluk verder.
Als mijn moeder een lul had gehad was het mijn vader geweest.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:53 schreef TheThirdMark het volgende:
jullie
Ja, ik ben er vrij zeker van dat ik er meer verstand van heb dan jij. Ik lees niet op al die dwaze sites met Zionistische praatjes. Ik heb er heuse boeken over gelezen en er best lang voor gestudeerd, dus idoot is niet de goede term.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:22 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Jij wel dan, aan je vorige post te zien?
Idioot.
maar 20% van electricteit komt uit de brandstof die Gaza wordt ingevoerd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 20:40 schreef EricT het volgende:
[..]
Ohja want die zorgde ervoor dat er geen electriciteit meer is
Dat je term zionisme gebruikt geeft wel aan hoeveel je werkelijk van afweet. Je hebt er heuse boeken over gelezen, helaas voor jou reken ik de MickeyMouse strips van Hamas niet als boeken.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, ik ben er vrij zeker van dat ik er meer verstand van heb dan jij. Ik lees niet op al die dwaze sites met Zionistische praatjes. Ik heb er heuse boeken over gelezen en er best lang voor gestudeerd, dus idoot is niet de goede term.
Je wereldbeeld is wat vervormd, maar dat was al duidelijk. Jij denkt dat ik even een 'uni' bezocht hebquote:Op vrijdag 25 januari 2008 22:13 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Dat je term zionisme gebruikt geeft wel aan hoeveel je werkelijk van afweet. Je hebt er heuse boeken over gelezen, helaas voor jou reken ik de MickeyMouse strips van Hamas niet als boeken.
Daarnaast bestaat er geen studie die zich in zo'n grote mate aan deze kwestie wijdt, enkel in het buitenland. Maar ik kan wel raden aan welke uni je dan gezeten hebt. De Islamitische universiteit van Gaza ofzo![]()
Hou op kerel, je verraad jezelf met zulke slappetekstjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |