abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56304991
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:52 schreef sjimz het volgende:

[..]

En voordat jij kwam huilen hier in VBL was dat niet nodig want toen was er niemand die zich er druk om maakte!
wat wil je nou zeggen, dat mensen die het niet met de massa eens zijn hun bek maar gewoon moeten houden?
pi_56305006
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:43 schreef Tennessee het volgende:

[..]

schmoopy, dan ben je dus duidelijk niet goed op de hoogte van waar dit over gaat...
Ik ben uitstekend op de hoogte, bovendien heb ik deze discussie al eerder met je gevoerd.
quote:
heel specifiek over deze topic is door o.a. RayMania tientallen keren herhaald wat precies de regel is voor de MvB-topics... en dat was dus dat als de oude vol is er een nieuwe mag worden geopend en dat degene die die als eerste opent de TT mag bepalen... Sjimz en Montana houden zich vervolgens niet aan die regel en dan wordt gewoon de regel veranderd, dat slaat toch nergens op? Wanneer moet ik dan de volgende keer de nieuwe topic beginnen om "op tijd" te zijn? Bij post 297 of 296? Gegarandeerd dat de regel dan wéér wordt aangepast om Montana maar de TT te laten bepalen... Moet ik een paar voorbeelden van deze GESCHREVEN regel erbij zoeken?
Wat je feitelijk beweert is dat de mods hier op de hand zijn van Montana en Sjimz, maar ik kan achter de schermen kijken en zie dat dat niet het geval is, zij hebben absoluut niet ter kwader trouw gehandeld.
Dat kun je wel of niet van me aannemen, dat is aan jou, maar daar ga ik verder niet over in discussie.

De TT bevalt je niet, dáárom is het een probleem, en die discussie hebben we ook al eens gevoerd.
Users die bewust gaan zitten kloten of uitlokken worden echt wel gezien, hoor, en ook gewaarschuwd, maar je maakt jezelf zo'n makkelijk doelwit.

Ik ga even in de herhaling: wees er de volgende keer wat vroeger bij, maak je eigen TT en voer 'm in, meer zit er nu echt even niet in.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_56305018
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:50 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dit is echt totale onzin, en ik kan alles bewijzen, zélfs dat jullie allemaal bij elkaar op de MSN-lijstjes staan...
Succes Speurneus!
Kan je ook bewijzen wie JFK heeft vermoord?

Ik wil je wel helpen hoor, ik heb Ray en EC op msn ja.
Wat wil dat dan zeggen?
pi_56305028
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:50 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik zit niet klaar om het nieuwe topic te openen.

zoals ik al zei; déze keer niet maar vorige keren wél! Moet ik dát bewijs er ook nog even bij zoeken?
pi_56305032
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:55 schreef Tennessee het volgende:

[..]

zoals ik al zei; déze keer niet maar vorige keren wél! Moet ik dát bewijs er ook nog even bij zoeken?
Ja hoor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56305040
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:53 schreef Tennessee het volgende:

[..]

wat wil je nou zeggen, dat mensen die het niet met de massa eens zijn hun bek maar gewoon moeten houden?
Nee, ik wil zeggen dat een topic meer is dan een TT alleen.
pi_56305067
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:55 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Je bent zo goed in het verzamelen van bewijs, wil je geen collega van me worden?
pi_56305135
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:54 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben uitstekend op de hoogte, bovendien heb ik deze discussie al eerder met je gevoerd.
Dat kán niet want vandaag is voor het eerst dat er ineens vantevoren al een nieuwe topic mag worden geopend en dat de regel die al maanden door o.a. RayMania als dé regel wordt gehanteerd dus is veranderd.
quote:
Wat je feitelijk beweert is dat de mods hier op de hand zijn van Montana en Sjimz, maar ik kan achter de schermen kijken en zie dat dat niet het geval is, zij hebben absoluut niet ter kwader trouw gehandeld.
Dat kun je wel of niet van me aannemen, dat is aan jou, maar daar ga ik verder niet over in discussie.
Ik kan inderdaad niet zien wat er achter de schermen gebeurt maar ik zie wél wat er vóór de schermen gebeurt en daar klopt geen drol van... (met uitzondering van Vaduz die daarnet wél óók tegen Sjimz, montana en catjuh zei dat ze zich niet correct gedragen)
quote:
De TT bevalt je niet, dáárom is het een probleem, en die discussie hebben we ook al eens gevoerd.
Users die bewust gaan zitten kloten of uitlokken worden echt wel gezien, hoor, en ook gewaarschuwd, maar je maakt jezelf zo'n makkelijk doelwit.
Nee schmoopy, daar gaat het dus niét om...
quote:
Ik ga even in de herhaling: wees er de volgende keer wat vroeger bij, maak je eigen TT en voer 'm in, meer zit er nu echt even niet in.
Je gaat in herhaling door te zeggen dat die regel die maandenlang dé regel was nu ineens niet meer de regel is en dat je nu ineens vantevoren al een nieuwe topic mag beginnen... Wedden dat dat over een kleine 300 posts ineens weer veranderd is en dat wat ik ook doe Montana de TT mag bepalen?
pi_56305165
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je bent zo goed in het verzamelen van bewijs, wil je geen collega van me worden?
probeer nou eens on-topic te reageren inplaats van alleen maar te zuigen... Of ben je bang dat je dan je ongelijk toe zou moeten geven?
pi_56305192
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:00 schreef Tennessee het volgende:

Ik kan inderdaad niet zien wat er achter de schermen gebeurt maar ik zie wél wat er vóór de schermen gebeurt en daar klopt geen drol van... (met uitzondering van Vaduz die daarnet wél óók tegen Sjimz, montana en catjuh zei dat ze zich niet correct gedragen)
Dan wil ik wel eens weten hoe jíj weet dat wij "complotten smeden tegen uw persoonlijkheid via msn".
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56305199
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:02 schreef Tennessee het volgende:

[..]

probeer nou eens on-topic te reageren inplaats van alleen maar te zuigen... Of ben je bang dat je dan je ongelijk toe zou moeten geven?
Waarom zou ik bang moeten zijn om mijn ongelijk toe te moeten geven?
Als ik ongelijk heb dan wil ik dat best toegeven hoor.
pi_56305229
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:04 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dan wil ik wel eens weten hoe jíj weet dat wij "complotten smeden tegen uw persoonlijkheid via msn".
geef je dat nu niet zelf toe?
pi_56305244
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:04 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom zou ik bang moeten zijn om mijn ongelijk toe te moeten geven?
die vraag kan je alleen zelf beantwoorden
quote:
Als ik ongelijk heb dan wil ik dat best toegeven hoor.
je hebt alleen nooit ongelijk zeker?
pi_56305252
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:05 schreef Tennessee het volgende:

[..]

geef je dat nu niet zelf toe?
Nee, daarom staat het tussen haakjes.

Bovendien heb ik het in mn vorige post nog heb ontkent.

En het is niet eens mogelijk, want zowel sjimz als ik hebben M0NTANA niet op msn.
pi_56305287
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:06 schreef Tennessee het volgende:

[..]

die vraag kan je alleen zelf beantwoorden
[..]
Jij insinueert het.
quote:
je hebt alleen nooit ongelijk zeker?
Ik heb vaak genoeg ongelijk.
pi_56305372
We dwalen af...

waar het om gaat is dat tót vandaag de regel was dat als de oude topic vol is degene die als eerste de nieuwe opent de TT mag bepalen en dat Sjimz en Montana zich niet aan die regel hebben gehouden, vervolgens dan tóch gelijk krijgen van de mods die snel even de regels veranderen (met hulp van een FA) en dat ik tot slot zoals gewoonlijk weer overal de schuld van krijg.
pi_56305432
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:11 schreef Tennessee het volgende:
We dwalen af...

waar het om gaat is dat tót vandaag de regel was dat als de oude topic vol is degene die als eerste de nieuwe opent de TT mag bepalen en dat Sjimz en Montana zich niet aan die regel hebben gehouden, vervolgens dan gelijk krijgen van de mods die snel even de regels veranderen en dat ik tot slot zoals gewoonlijk weer overal de schuld van krijg.
-Dat topic is al lang besproken. Er ís geen regel dat die topics niet (iets) eerder geopend mogen worden. Dat heeft Shmoopy, en ook de VBL-mods, al meerdere keren aangegeven. Bovendien krijg jij nergens de schuld van, want er is geen schuldige, want er is niks 'strafbaars' gebeurd. Je bent alleen de gebeten hond omdat je zeikt over iets waar je niet over kunt zeiken. En daar zo star in door blijft gaan.
pi_56305489
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:11 schreef Tennessee het volgende:
We dwalen af...

waar het om gaat is dat tót vandaag de regel was dat als de oude topic vol is degene die als eerste de nieuwe opent de TT mag bepalen
Dit is een ongeschreven regel dus het staat nergens vast dat het zo moet.
quote:
en dat Sjimz en Montana zich niet aan die regel hebben gehouden, vervolgens dan tóch gelijk krijgen van de mods die snel even de regels veranderen
Als de regel niet geschreven is hoe kan je die dan verbreken?
quote:
(met hulp van een FA)
Ik heb helemaal geen FA gevraagd, ik heb zelfs nog nooit een FA over dit aangesproken in tegenstelling tot andere users Tennessee
quote:
en dat ik tot slot zoals gewoonlijk weer overal de schuld van krijg.

Zij zijn groot en ik ben klein, dat is niet eerlijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door sjimz op 25-01-2008 19:32:06 ]
pi_56305787
Foutje van mijn kant.
pi_56305974
Ik ga hier graag verder over in discussie met de moderators of admins maar niet meer met sjimz en catjuh; die kunnen of willen het niet begrijpen...
pi_56306052
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:35 schreef Tennessee het volgende:
Ik ga hier graag verder over in discussie met de moderators of admins maar niet meer met sjimz en catjuh; die kunnen of willen het niet begrijpen...
Zolang ik in de discussie betrokken wordt ga ik wel met jou in discussie.
pi_56306085
quote:
Tellen undercover mods ook?

Maar we reageren gewoon serieus op je. Als je dat nou gewoon ff leest en erop reageert, ipv alleen de humoritische dingen eruit te halen...
pi_56306192
quote:
Ik ga hier graag verder over in discussie met de moderators of admins
Maar de mods en admins dus niet meer.
Er is diverse keren een duidelijk antwoord gegeven, er is de mods niets bekend over zo'n regel, dus die wordt ook niet overtreden.

Ik stel voor dat je mijn posts nog eens doorleest, dat scheelt mij weer typen, maar zowel de mods als ik zetten nu een streep onder deze discussie.
Nu kun je moord en brand gaan roepen dat ik per se de mods gelijk wil geven, maar ook dat is niet aan de hand.
Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan je druk te maken over wiens topic eerder was en of dat in regels gevangen is of niet.

Einde discussie, streep, enz.

------------------------------------
pi_56306330
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 19:45 schreef shmoopy het volgende:
...
Er is diverse keren een duidelijk antwoord gegeven, er is de mods niets bekend over zo'n regel, dus die wordt ook niet overtreden.
...
Ik zal er een paar voorbeelden van opzoeken en dan zal je zien dat ik gelijk heb, dat wordt wel wat later vanavond want ik ben nu even ergens anders mee bezig...
pi_56306380
Nee, dat doe je niet, de discussie is gesloten.
Als je ermee doorgaat worden je posts gewoon verwijderd, en dat geldt verder voor anderen ook.
Klaar nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')