abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56304553
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Tja, hij is niet de enige. De mensen die het topic eerder openen om maar de juiste TT te krijgen maken zich er dus ook druk genoeg om
dank je wel!
pi_56304563
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Tja, hij is niet de enige. De mensen die het topic eerder openen om maar de juiste TT te krijgen maken zich er dus ook druk genoeg om
Ik vind het vermaak
En ik maak me er misschien wel druk om, maar in ieder geval op een positieve manier en kan er de humor van inzien
pi_56304602
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:34 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, die gaan gewoon rustig eten, maken af en toe een grapje of laten zich helemaal niet in FB zien.
maar moet je eens kijken als ik een keer (terecht) gelijk zou krijgen!!!!

en ik durf wel een paar kratjes bier te verwedden dat er paar met een grote grijns op hun gezicht zitten te eten omdat ze mij weer even mooi genaaid hebben...
pi_56304632
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:34 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor, die gaan gewoon rustig eten, maken af en toe een grapje of laten zich helemaal niet in FB zien.
Maar ze hebben het niet gedaan om 'de wachttijd op het nieuwe topic korter te maken'.
Het is een leuk topic, met een opvallende TT en die strijd tussen Tennessee en M0NTANA hoeft toch niet bij ieder nieuw topic te worden uitgevochten? Het zou eigenlijk ook niet moeten uitmaken wie het topic opent, gewoon wie het topic sluit lijkt me.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56304643
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:37 schreef Tennessee het volgende:

[..]

maar moet je eens kijken als ik een keer (terecht) gelijk zou krijgen!!!!

en ik durf wel een paar kratjes bier te verwedden dat er paar met een grote grijns op hun gezicht zitten te eten omdat ze mij weer even mooi genaaid hebben...
Ik zit wel met een grote grijns te eten, maar niet omdat jij genaaid wordt - wat niet zo is - maar omdat je zo ongelofelijk paranoia achter je pc zit.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56304664
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:32 schreef Tennessee het volgende:

[..]

uit mijn plaat gaan is nog wel een paar trapjes erger hoor...

Ik ben er boos om omdat er maandenlang door de moderators wordt herhaald dat degene die de nieuwe topic opent als de oude vol is de TT mag bepalen en dat er dan een paar mensen om mij te treiteren vlak vóórdat de oude topic vol is snel een nieuwe beginnen en dat dan ineens de regel veranderd wordt in "het mag ook wel vast bij post 298 of 299"...
Daar zijn in principe ook niet echt regels voor, hoor.
In sommige subfora geldt er bij een reeks dat degene die 'm dichtgooit de nieuwe opent, in andere subfora weer niet en staat er al een topic klaar als het oude nog niet vol is.
Daar gaan we niet echt regeltjes voor maken, dat heeft gewoon te maken met de mores van het betreffende forum/de betreffende reeks.

En dat treiteren, tja, dat kan ik niet bewijzen, ik kan niet in iemands hoofd kijken, maar ik weet wel dat als anderen weten dat jij je om dit soort dingen heel druk maakt, dat je dan een wandelend doelwit wordt en dat jij zelf dan je doel voorbij schiet, en dat is toch jammer?

Laat het gaan, en wees er de volgende keer dan maar wat sneller bij.
We hoeven echt geen uren met elkaar in de clinch om ongeschreven regels, lijkt me.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_56304666
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Maar ze hebben het niet gedaan om 'de wachttijd op het nieuwe topic korter te maken'.
Het is een leuk topic, met een opvallende TT en die strijd tussen Tennessee en M0NTANA hoeft toch niet bij ieder nieuw topic te worden uitgevochten? Het zou eigenlijk ook niet moeten uitmaken wie het topic opent, gewoon wie het topic sluit lijkt me.
Heel veel topicreeksen openen al een nieuw topic voordat de oude vol is. Dat is soms in Ajax zo, HOOLS, PSV en livetopics.

Geen haan die er naar kraait.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56304670
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik vind het vermaak
En ik maak me er misschien wel druk om, maar in ieder geval op een positieve manier en kan er de humor van inzien
jij stond op de lagere school zeker ook altijd te juichen als er weer een "loser" door een groepje klootzakken in elkaar werd gemept...
pi_56304675
Maar het komt wel treiterig en kinderachtig over hoe jullie, sjimz, MONTANA en EC om de belangrijkste 3 te noemen op Tennessee reageren. Okee, dat kun je als humor zien. Kan. Maar je maakt de situatie er hier niet makkelijk op. Kan dat niet anders van jullie kant?
That's all folks!
pi_56304697
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het komt wel treiterig en kinderachtig over hoe jullie, sjimz, MONTANA en EC om de belangrijkste 3 te noemen op Tennessee reageren. Okee, dat kun je als humor zien. Kan. Maar je maakt de situatie er hier niet makkelijk op.
Wat moeten we dan doen? Tennessee reageert al 4 maanden niet op normale argumenten.
pi_56304758
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:39 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Daar zijn in principe ook niet echt regels voor, hoor.
In sommige subfora geldt er bij een reeks dat degene die 'm dichtgooit de nieuwe opent, in andere subfora weer niet en staat er al een topic klaar als het oude nog niet vol is.
Daar gaan we niet echt regeltjes voor maken, dat heeft gewoon te maken met de mores van het betreffende forum/de betreffende reeks.

En dat treiteren, tja, dat kan ik niet bewijzen, ik kan niet in iemands hoofd kijken, maar ik weet wel dat als anderen weten dat jij je om dit soort dingen heel druk maakt, dat je dan een wandelend doelwit wordt en dat jij zelf dan je doel voorbij schiet, en dat is toch jammer?

Laat het gaan, en wees er de volgende keer dan maar wat sneller bij.
We hoeven echt geen uren met elkaar in de clinch om ongeschreven regels, lijkt me.
schmoopy, dan ben je dus duidelijk niet goed op de hoogte van waar dit over gaat... heel specifiek over deze topic is door o.a. RayMania tientallen keren herhaald wat precies de regel is voor de MvB-topics... en dat was dus dat als de oude vol is er een nieuwe mag worden geopend en dat degene die die als eerste opent de TT mag bepalen... Sjimz en Montana houden zich vervolgens niet aan die regel en dan wordt gewoon de regel veranderd, dat slaat toch nergens op? Wanneer moet ik dan de volgende keer de nieuwe topic beginnen om "op tijd" te zijn? Bij post 297 of 296? Gegarandeerd dat de regel dan wéér wordt aangepast om Montana maar de TT te laten bepalen... Moet ik een paar voorbeelden van deze GESCHREVEN regel erbij zoeken?
pi_56304804
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:39 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Heel veel topicreeksen openen al een nieuw topic voordat de oude vol is. Dat is soms in Ajax zo, HOOLS, PSV en livetopics.

Geen haan die er naar kraait.
Maar daar is geen gezeur om de TT. Vind het zelf trouwens wel leuk, zo'n TT.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56304806
Tennessee, je bent paranoia en op zoek naar een complot dat er niet is.

Hou nou gewoon eens op.
pi_56304807
Hem niet belachelijk gaan maken, discussies over topictitels uit de weg gaan. Welke normale argumenten doel je nu op (ontopic of offtopic in het topic)?
That's all folks!
pi_56304811
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:39 schreef Tennessee het volgende:

[..]

jij stond op de lagere school zeker ook altijd te juichen als er weer een "loser" door een groepje klootzakken in elkaar werd gemept...
Nee.
En vind jij jezelf dan een loser?
pi_56304819
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Maar daar is geen gezeur om de TT. Vind het zelf trouwens wel leuk, zo'n TT.
Dit gaat ook niet om de TT hoor. Van 'onze' kant iig niet.
pi_56304862
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar het komt wel treiterig en kinderachtig over hoe jullie, sjimz, MONTANA en EC om de belangrijkste 3 te noemen op Tennessee reageren. Okee, dat kun je als humor zien. Kan. Maar je maakt de situatie er hier niet makkelijk op. Kan dat niet anders van jullie kant?
Tja misschien wel kinderachtig, maar het is toch te gek voor woorden dat iemand helemaal over de zeik gaat om een discussie op Fok waarbij het begon om een TT
Dan zit er echt iets niet goed hoor.
pi_56304892
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Hem niet belachelijk gaan maken, discussies over topictitels uit de weg gaan. Welke normale argumenten doel je nu op (ontopic of offtopic in het topic)?
Er is in deze discussie maar 1 partij die het niet over de topictitel eens is en ik dacht dat daar niet meer over gepraat zou worden.
En ik maak hem net zo belachelijk als dat hij mij belachelijk maakt, maar dat boeit me vrij weinig
pi_56304894
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Over de TT. Daar is in september/oktober meen ik al lang genoeg normaal over gepraat. Nu is het echter elke keer weer raak. Elk nieuw topic ziet Tennessee wel een nieuw paaltje om tegenaan te pissen en ziet hij achter elke boom een vijand.

Hij beroept zich op dingen die totaal niet waar zijn (MSN-vriendjes?) en andere complotten. Moeten we daar serieus op gaan reageren? Ok. Maar Tennessee leest het, het gaat het ene oor in, het andere oor uit. Hij slaat het niet op, en áls hij het opslaat (als het in zijn voordeel is), dan misbruikt hij dat keer op keer op keer. Van de tien laatste posts van Tennessee, zijn er minstens 7 hetzelfde. Moeten wij daar dan 7 keer hetzelfde op antwoorden? Nee, natuurlijk niet.
pi_56304901
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:45 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dit gaat ook niet om de TT hoor. Van 'onze' kant iig niet.
ga toch fietsen, elk nieuw deel zitten jij, montana en sjimz klaar om maar de eerste te zijn, behalve deze keer want nu hadden sjimz en montana het briljante idee hem nét iets te vroeg te openen...
pi_56304921
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:48 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Over de TT. Daar is in september/oktober meen ik al lang genoeg normaal over gepraat. Nu is het echter elke keer weer raak. Elk nieuw topic ziet Tennessee wel een nieuw paaltje om tegenaan te pissen en ziet hij achter elke boom een vijand.

Hij beroept zich op dingen die totaal niet waar zijn (MSN-vriendjes?) en andere complotten. Moeten we daar serieus op gaan reageren? Ok. Maar Tennessee leest het, het gaat het ene oor in, het andere oor uit. Hij slaat het niet op, en áls hij het opslaat (als het in zijn voordeel is), dan misbruikt hij dat keer op keer op keer. Van de tien laatste posts van Tennessee, zijn er minstens 7 hetzelfde. Moeten wij daar dan 7 keer hetzelfde op antwoorden? Nee, natuurlijk niet.
dit is echt totale onzin, en ik kan alles bewijzen, zélfs dat jullie allemaal bij elkaar op de MSN-lijstjes staan...
pi_56304925
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:49 schreef Tennessee het volgende:

[..]

ga toch fietsen, elk nieuw deel zitten jij, montana en sjimz klaar om maar de eerste te zijn, behalve deze keer want nu hadden sjimz en montana het briljante idee hem nét iets te vroeg te openen...
Ik zit niet klaar om het nieuwe topic te openen.

Die TT kan mijn derrière niet oxideren. Van mij part mag het ook Bassie is een geweldige clown of Marco is een wereldcoach heten.
pi_56304941
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:50 schreef Tennessee het volgende:

[..]

dit is echt totale onzin, en ik kan alles bewijzen, zélfs dat jullie allemaal bij elkaar op de MSN-lijstjes staan...
Ik heb sjimz en Ray op mn msn ja, Montana niet.

Maar wat zegt dat? Wil je chatlogs lezen?

De laatste keer dat ik tegen Ray heb gepraat op msn is een week of twee geleden, misschien wel langer.
pi_56304962
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:49 schreef Tennessee het volgende:

[..]

En voordat jij kwam huilen hier in VBL was dat niet nodig want toen was er niemand die zich er druk om maakte!
pi_56304972
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:45 schreef sjimz het volgende:

En vind jij jezelf dan een loser?
ik vind mezelf geen loser maar ik zie mezelf hier wel als de underdog... Zal ik je het verschil even uitleggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')