abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56303494
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Doen we dat, degene die de laatste post plaatst mag het nieuwe deel openen, geldt enkel in die reeks. Als het zo moet.

En verder wat Ray zegt, een prettig weekend en genoeg hierover.
dan hebben we dus regel nummer drie dit jaar voor een topic met maar twee delen, knap hoor! En als ik nou die laatste ben, krijgen we dan regel nummer vier?
  vrijdag 25 januari 2008 @ 17:43:34 #202
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56303507
Hoi, ik zag net dat je mijn pas geopende topic alweer hebt gesloten terwijl het een apart iets is en het gewoon maar dumpen in de Feyenoord-topic wel erg makkelijk is. Dit gaat over een boek!, tis een apart iets en geen algemene chat over en alles en nog wat van Feyenoord wat wel in de Feyenoord topic zou horen. Vind het een beetje flauw om iemands werk zo teniet te doen. Verplaats het dan op zijn minst naar de algemene topic als je toch bij je standpunt blijft anders pleur ik'm wel in de boekrecensie zone want dit is tenslotte een geschreven materiaal. bedoel dan kan ik ook zo redeneren

[ Bericht 5% gewijzigd door tgs. op 25-01-2008 17:49:34 ]
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_56303524
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:43 schreef tgs. het volgende:
Hoi, ik zag net dat je mijn [url= ]http://forum.fok.nl/topic/1119472/1/25#56303336] pas geopende topic[/url] alweer hebt gesloten terwijl het een apart iets is en het gewoon maar dumpen in de Feyenoord-topic wel erg makkelijk is. Dit gaat over een boek!, tis een apart iets en geen algemene chat over en alles en nog wat van Feyenoord wat wel in de Feyenoord topic zou horen. Vind het een beetje flauw om iemands werk zo teniet te doen. Verplaats het dan op zijn minst naar de algemene topic als je toch bij je standpunt blijft anders pleur ik'm wel in de boekrecensie zone want dit is tenslotte een geschreven materiaal.[sub[ bedoel dan kan ik ook zo redeneren[/sub]
zorg dat je op RayMania zijn MSN-lijstje komt, dat heb je nergens last meer van...
pi_56303538
quote:
Hoi, ik zag net dat je mijn pas geopende topic alweer hebt gesloten terwijl het een apart iets is en het gewoon maar dumpen in de Feyenoord-topic wel erg makkelijk is. Dit gaat over een boek!, tis een apart iets en geen algemene chat over en alles en nog wat van Feyenoord wat wel in de Feyenoord topic zou horen. Vind het een beetje flauw om iemands werk zo teniet te doen. Verplaats het dan op zijn minst naar de algemene topic als je toch bij je standpunt blijft anders pleur ik'm wel in de boekrecensie zone want dit is tenslotte een geschreven materiaal.[sub[ bedoel dan kan ik ook zo redeneren[/sub]
Is geen discussiewaardigmateriaal forumwijd, alleen Feyenoorders zullen hierin geïnteresseerd zijn. Dus Feyenoord-topic.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_56303546
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:44 schreef Tennessee het volgende:

[..]

zorg dat je op RayMania zijn MSN-lijstje komt, dat heb je nergens last meer van...
WiL JiJ oOk oP MiJn MsN LiJsTjUh?
pi_56303578
Ze zouden autisten eigenlijk ook niet los mogen laten op publieke fora, veel te veel mensen..
pi_56303584
quote:
Hoi, ik zag net dat je mijn pas geopende topic alweer hebt gesloten terwijl het een apart iets is en het gewoon maar dumpen in de Feyenoord-topic wel erg makkelijk is. Dit gaat over een boek!, tis een apart iets en geen algemene chat over en alles en nog wat van Feyenoord wat wel in de Feyenoord topic zou horen. Vind het een beetje flauw om iemands werk zo teniet te doen. Verplaats het dan op zijn minst naar de algemene topic als je toch bij je standpunt blijft anders pleur ik'm wel in de boekrecensie zone want dit is tenslotte een geschreven materiaal.[sub[ bedoel dan kan ik ook zo redeneren[/sub]
Okee, dat verplaatsen had ik kunnen doen. Naar het recensie deel bijvoorbeeld. (excuses daarvoor) Maar een apart topic is veel teveel van het goede.
That's all folks!
pi_56303598
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Is geen discussiewaardigmateriaal forumwijd, alleen Feyenoorders zullen hierin geïnteresseerd zijn. Dus Feyenoord-topic.
heee, RayMania heeft een nieuwe hulp-moderator.... ADO, let op, éérst op RayMania zijn MSN lijstje, dan mag jij misschien óók hulp-moderaten...
pi_56303630
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:48 schreef Tennessee het volgende:

[..]

heee, RayMania heeft een nieuwe hulp-moderator.... ADO, let op, éérst op RayMania zijn MSN lijstje, dan mag jij misschien óók hulp-moderaten...
Ik speel vals, ik ben een undercover mod.

Had je net zelf nog gezegd.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_56303631
Tennessee, kappen met dat gezever op RayMania en andere mensen nu!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56303700
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:49 schreef venomsnake het volgende:
Tennessee, kappen met dat gezever op RayMania en andere mensen nu!!
tuuuurlijk, stuk of zes man is aan het zeiken en ik ben weer de enige die een waarschuwing krijgt... hoe voorspelbaar...
pi_56303759
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:53 schreef Tennessee het volgende:

[..]

tuuuurlijk, stuk of zes man is aan het zeiken en ik ben weer de enige die een waarschuwing krijgt... hoe voorspelbaar...
Je kent de regels op dit forum prima, je was te laat met je topic en gaat je nu als een klein kind gedragen om je zin te krijgen. Gewoon accepteren dat je te laat was.

Nu ga je erg kinderachtig Ray aanvallen. Je weet niet half hoeveel tijd en energie Ray in dit forum steekt om het jou en andere users naar de zin te maken. Dus je moet gewoon kappen met het persoonlijk aanvallen van Ray.

Bovendien is FB daar niet voor bedoeld..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_56303847
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je kent de regels op dit forum prima, je was te laat met je topic en gaat je nu als een klein kind gedragen om je zin te krijgen. Gewoon accepteren dat je te laat was.
Mwah klein kind, hij is al bijna 40 hoor!
pi_56303853
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 17:56 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Je kent de regels op dit forum prima
Niet bij te houden die regels, ze veranderen steeds (naderhand)
quote:
je was te laat met je topic
BULLSHIT, montana en sjimz waren te vroeg!
quote:
en gaat je nu als een klein kind gedragen om je zin te krijgen.
Ik volg de regels die jullie hebben bepaalt, montana en sjimz houden zich er niet aan en krijgen van jullie nog gelijk ook... wie is er nou kinderachtig?
quote:
Nu ga je erg kinderachtig Ray aanvallen. Je weet niet half hoeveel tijd en energie Ray in dit forum steekt om het jou en andere users naar de zin te maken. Dus je moet gewoon kappen met het persoonlijk aanvallen van Ray.
Ik heb heel veel respect voor Ray en de andere moderators zolang ze zich aan hun eigen regels houden... Als jullie die regels gaan lopen veranderen om jullie MSN-vriendjes te vriend te houden heb ik daar géén respect voor.

En ik stop óók een hoop tijd en energie in dit forum en dat doe ik óók niet alleen voor mijn eigen plezier... Waarom zeggen jullie er nooit wat van als ik persoonlijk word aangevallen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Tennessee op 25-01-2008 18:06:15 ]
pi_56303933
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:00 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik heb heel veel respect voor Ray en de andere moderators zolang ze zich aan hun eigen regels houden... Als jullie die regels gaan lopen veranderen om jullie MSN-vriendjes te vriend te houden heb ik daar géén respect voor.
Nou, wat straalt er een respect af van deze post zeg!!

Wat denk je nu te bereiken met dat soort stomzinnige opmerkingen?
pi_56304002
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Nou, wat straalt er een respect af van deze post zeg!!

Wat denk je nu te bereiken met dat soort stomzinnige opmerkingen?
de mensen die ik daarmee bedoel hebben het wéér voor elkaar om me kwaad te krijgen, met hulp van de moderators... zien jullie nou écht niet wat er precies gebeurt? Hoe zou jij het vinden als je de hele tijd wordt aangevallen en belachelijk gemaakt en als dan de moderators daar nog een paar schepjes bovenop doen?

Zolang jullie gewoon doen waarvoor je bent "aangenomen" heb je van mij geen last, als jullie je macht gaan misbruiken heb ik daar een probleem mee en ik ben dan niet iemand die zijn mond houdt.
pi_56304144
Neem nou maar van mij aan dat alles goed in de gaten gehouden wordt en dat OOK ANDEREN aangesproken worden op bepaald gedrag. Maar jij bent heel ergens anders boos om nu, je bent pissed dat je topic is gesloten en dat er nu één open is waarvan de TT je niet bevalt.

Maargoed, dat zie jij blijkbbaar anders, of je wilt het niet geloven.
Prima, maar daar kunnen wij verder niets mee.
pi_56304219
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:17 schreef venomsnake het volgende:
Neem nou maar van mij aan dat alles goed in de gaten gehouden wordt en dat OOK ANDEREN aagesproken worden op bepaald gedrag. Maar jij bent heel ergens anders boos om nu, je bent pissed dat je topic is gesloten en dat er nu één open is waarvan de TT je niet bevalt.
Onzin... RayMania heeft wel 20 keer herhaald dat degene die als eerste een nieuwe topic opent als de oude vol is de TT mag bepalen en dan gaan Sjimz en Montana slim lopen doen door vlak vóór het oude topic vol is de nieuwe te openen en dan vinden jullie dat nog goed ook, dáár ben ik boos om!

En waarom zie ik dat dan nooit dat die anderen erop worden aangesproken? Gaat dat allemaal via MSN of zo?
pi_56304286
Tennessee, hou op met zeuren.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_56304334
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:23 schreef shmoopy het volgende:
Tennessee, hou op met zeuren.
Ik geef feedback schmoopy, en ik hou me aan de regels... waarom zeg je niets tegen de mensen die zich niét aan de regels houden en de moderators die de regels vervolgens veranderen om die mensen dan nog gelijk te geven ook?
pi_56304340
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:20 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Onzin... RayMania heeft wel 20 keer herhaald dat degene die als eerste een nieuwe topic opent als de oude vol is de TT mag bepalen en dan gaan Sjimz en Montana slim lopen doen door vlak vóór het oude topic vol is de nieuwe te openen en dan vinden jullie dat nog goed ook, dáár ben ik boos om!
Je moet je maar ergens druk om maken
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_56304385
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik geef feedback schmoopy, en ik hou me aan de regels... waarom zeg je niets tegen de mensen die zich niét aan de regels houden en de moderators die de regels vervolgens veranderen om die mensen dan nog gelijk te geven ook?
Geef me een goede reden waarom jij uit je plaat gaat van wiens topic er wel of niet openblijft.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_56304394
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:25 schreef dndiek het volgende:

[..]

Je moet je maar ergens druk om maken
Tja, hij is niet de enige. De mensen die het topic eerder openen om maar de juiste TT te krijgen maken zich er dus ook druk genoeg om
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_56304478
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:27 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Geef me een goede reden waarom jij uit je plaat gaat van wiens topic er wel of niet openblijft.
uit mijn plaat gaan is nog wel een paar trapjes erger hoor...

Ik ben er boos om omdat er maandenlang door de moderators wordt herhaald dat degene die de nieuwe topic opent als de oude vol is de TT mag bepalen en dat er dan een paar mensen om mij te treiteren vlak vóórdat de oude topic vol is snel een nieuwe beginnen en dat dan ineens de regel veranderd wordt in "het mag ook wel vast bij post 298 of 299"...
pi_56304515
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 18:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Tja, hij is niet de enige. De mensen die het topic eerder openen om maar de juiste TT te krijgen maken zich er dus ook druk genoeg om
Valt wel mee hoor, die gaan gewoon rustig eten, maken af en toe een grapje of laten zich helemaal niet in FB zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')