dan hebben we dus regel nummer drie dit jaar voor een topic met maar twee delen, knap hoor! En als ik nou die laatste ben, krijgen we dan regel nummer vier?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doen we dat, degene die de laatste post plaatst mag het nieuwe deel openen, geldt enkel in die reeks. Als het zo moet.
En verder wat Ray zegt, een prettig weekend en genoeg hierover.
zorg dat je op RayMania zijn MSN-lijstje komt, dat heb je nergens last meer van...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:43 schreef tgs. het volgende:
Hoi, ik zag net dat je mijn [url= ]http://forum.fok.nl/topic/1119472/1/25#56303336] pas geopende topic[/url] alweer hebt gesloten terwijl het een apart iets is en het gewoon maar dumpen in de Feyenoord-topic wel erg makkelijk is. Dit gaat over een boek!, tis een apart iets en geen algemene chat over en alles en nog wat van Feyenoord wat wel in de Feyenoord topic zou horen. Vind het een beetje flauw om iemands werk zo teniet te doen. Verplaats het dan op zijn minst naar de algemene topic als je toch bij je standpunt blijft anders pleur ik'm wel in de boekrecensie zone want dit is tenslotte een geschreven materiaal.[sub[ bedoel dan kan ik ook zo redeneren[/sub]
Is geen discussiewaardigmateriaal forumwijd, alleen Feyenoorders zullen hierin geïnteresseerd zijn. Dus Feyenoord-topic.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:43 schreef tgs. het volgende:
Hoi, ik zag net dat je mijn pas geopende topic alweer hebt gesloten terwijl het een apart iets is en het gewoon maar dumpen in de Feyenoord-topic wel erg makkelijk is. Dit gaat over een boek!, tis een apart iets en geen algemene chat over en alles en nog wat van Feyenoord wat wel in de Feyenoord topic zou horen. Vind het een beetje flauw om iemands werk zo teniet te doen. Verplaats het dan op zijn minst naar de algemene topic als je toch bij je standpunt blijft anders pleur ik'm wel in de boekrecensie zone want dit is tenslotte een geschreven materiaal.[sub[ bedoel dan kan ik ook zo redeneren[/sub]![]()
WiL JiJ oOk oP MiJn MsN LiJsTjUh?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:44 schreef Tennessee het volgende:
[..]
zorg dat je op RayMania zijn MSN-lijstje komt, dat heb je nergens last meer van...
Okee, dat verplaatsen had ik kunnen doen. Naar het recensie deel bijvoorbeeld. (excuses daarvoor) Maar een apart topic is veel teveel van het goede.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:43 schreef tgs. het volgende:
Hoi, ik zag net dat je mijn pas geopende topic alweer hebt gesloten terwijl het een apart iets is en het gewoon maar dumpen in de Feyenoord-topic wel erg makkelijk is. Dit gaat over een boek!, tis een apart iets en geen algemene chat over en alles en nog wat van Feyenoord wat wel in de Feyenoord topic zou horen. Vind het een beetje flauw om iemands werk zo teniet te doen. Verplaats het dan op zijn minst naar de algemene topic als je toch bij je standpunt blijft anders pleur ik'm wel in de boekrecensie zone want dit is tenslotte een geschreven materiaal.[sub[ bedoel dan kan ik ook zo redeneren[/sub]![]()
heee, RayMania heeft een nieuwe hulp-moderator.... ADO, let op, éérst op RayMania zijn MSN lijstje, dan mag jij misschien óók hulp-moderaten...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Is geen discussiewaardigmateriaal forumwijd, alleen Feyenoorders zullen hierin geïnteresseerd zijn. Dus Feyenoord-topic.
Ik speel vals, ik ben een undercover mod.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:48 schreef Tennessee het volgende:
[..]
heee, RayMania heeft een nieuwe hulp-moderator.... ADO, let op, éérst op RayMania zijn MSN lijstje, dan mag jij misschien óók hulp-moderaten...
tuuuurlijk, stuk of zes man is aan het zeiken en ik ben weer de enige die een waarschuwing krijgt... hoe voorspelbaar...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:49 schreef venomsnake het volgende:
Tennessee, kappen met dat gezever op RayMania en andere mensen nu!!
Je kent de regels op dit forum prima, je was te laat met je topic en gaat je nu als een klein kind gedragen om je zin te krijgen. Gewoon accepteren dat je te laat was.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:53 schreef Tennessee het volgende:
[..]
tuuuurlijk, stuk of zes man is aan het zeiken en ik ben weer de enige die een waarschuwing krijgt... hoe voorspelbaar...
Mwah klein kind, hij is al bijna 40 hoor!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kent de regels op dit forum prima, je was te laat met je topic en gaat je nu als een klein kind gedragen om je zin te krijgen. Gewoon accepteren dat je te laat was.
Niet bij te houden die regels, ze veranderen steeds (naderhand)quote:Op vrijdag 25 januari 2008 17:56 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kent de regels op dit forum prima
BULLSHIT, montana en sjimz waren te vroeg!quote:je was te laat met je topic
Ik volg de regels die jullie hebben bepaalt, montana en sjimz houden zich er niet aan en krijgen van jullie nog gelijk ook... wie is er nou kinderachtig?quote:en gaat je nu als een klein kind gedragen om je zin te krijgen.
Ik heb heel veel respect voor Ray en de andere moderators zolang ze zich aan hun eigen regels houden... Als jullie die regels gaan lopen veranderen om jullie MSN-vriendjes te vriend te houden heb ik daar géén respect voor.quote:Nu ga je erg kinderachtig Ray aanvallen. Je weet niet half hoeveel tijd en energie Ray in dit forum steekt om het jou en andere users naar de zin te maken. Dus je moet gewoon kappen met het persoonlijk aanvallen van Ray.
Nou, wat straalt er een respect af van deze post zeg!!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:00 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik heb heel veel respect voor Ray en de andere moderators zolang ze zich aan hun eigen regels houden... Als jullie die regels gaan lopen veranderen om jullie MSN-vriendjes te vriend te houden heb ik daar géén respect voor.
de mensen die ik daarmee bedoel hebben het wéér voor elkaar om me kwaad te krijgen, met hulp van de moderators... zien jullie nou écht niet wat er precies gebeurt? Hoe zou jij het vinden als je de hele tijd wordt aangevallen en belachelijk gemaakt en als dan de moderators daar nog een paar schepjes bovenop doen?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, wat straalt er een respect af van deze post zeg!!![]()
Wat denk je nu te bereiken met dat soort stomzinnige opmerkingen?
Onzin... RayMania heeft wel 20 keer herhaald dat degene die als eerste een nieuwe topic opent als de oude vol is de TT mag bepalen en dan gaan Sjimz en Montana slim lopen doen door vlak vóór het oude topic vol is de nieuwe te openen en dan vinden jullie dat nog goed ook, dáár ben ik boos om!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:17 schreef venomsnake het volgende:
Neem nou maar van mij aan dat alles goed in de gaten gehouden wordt en dat OOK ANDEREN aagesproken worden op bepaald gedrag. Maar jij bent heel ergens anders boos om nu, je bent pissed dat je topic is gesloten en dat er nu één open is waarvan de TT je niet bevalt.
Ik geef feedback schmoopy, en ik hou me aan de regels... waarom zeg je niets tegen de mensen die zich niét aan de regels houden en de moderators die de regels vervolgens veranderen om die mensen dan nog gelijk te geven ook?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:23 schreef shmoopy het volgende:
Tennessee, hou op met zeuren.
Je moet je maar ergens druk om makenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:20 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Onzin... RayMania heeft wel 20 keer herhaald dat degene die als eerste een nieuwe topic opent als de oude vol is de TT mag bepalen en dan gaan Sjimz en Montana slim lopen doen door vlak vóór het oude topic vol is de nieuwe te openen en dan vinden jullie dat nog goed ook, dáár ben ik boos om!
Geef me een goede reden waarom jij uit je plaat gaat van wiens topic er wel of niet openblijft.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:25 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik geef feedback schmoopy, en ik hou me aan de regels... waarom zeg je niets tegen de mensen die zich niét aan de regels houden en de moderators die de regels vervolgens veranderen om die mensen dan nog gelijk te geven ook?
Tja, hij is niet de enige. De mensen die het topic eerder openen om maar de juiste TT te krijgen maken zich er dus ook druk genoeg omquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je moet je maar ergens druk om maken
uit mijn plaat gaan is nog wel een paar trapjes erger hoor...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Geef me een goede reden waarom jij uit je plaat gaat van wiens topic er wel of niet openblijft.
Valt wel mee hoor, die gaan gewoon rustig eten, maken af en toe een grapje of laten zich helemaal niet in FB zien.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Tja, hij is niet de enige. De mensen die het topic eerder openen om maar de juiste TT te krijgen maken zich er dus ook druk genoeg om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |