In zijn backhand zitten nog veel verbeterpunten, daar kan hij veel winst boeken. Nu is het meestal alleen terugbrengen, aanvallen kan hij er niet mee. Hij moet leren een achterzwaai te maken, nu is het een spastische beweging.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zal het uitmaken? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er zijn gewoon veel meer sterke spelers, en misschien is dit wel zijn plafond.
Dat laatste is het denk ik wel hoor, z'n wapenarsenaal is vrij beperkt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Zal het uitmaken? Ik denk het eerlijk gezegd niet. Er zijn gewoon veel meer sterke spelers, en misschien is dit wel zijn plafond.
Daar hebben ze naar eigen zeggen in 2007 hard aan gewerkt. Vandaag vond ik het ook helemaal niks, kwam niet verder dan het servicevak.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:18 schreef erkel het volgende:
[..]
In zijn backhand zitten nog veel verbeterpunten, daar kan hij veel winst boeken. Nu is het meestal alleen terugbrengen, aanvallen kan hij er niet mee. Hij moet leren een achterzwaai te maken, nu is het een spastische beweging.
Hoelang is hij nu de coach van Andy?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:13 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hmmm geen Djokovic (quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:16 schreef Tim86 het volgende:
Zakpatatze tegen Kirilenko..(of Venus tegen Mirza)
Ook radwanska-Kuznetsova , Monaco-Berdych en spadea-ferrer starten die tijd.
Zijn backhand is gewoon een rustmoment voor de tegenstander. Als ervan zijn backhand meer dreiging uitgaat en hij er winner mee kan slaan, dan kan hij weer die wereldtopper worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:20 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Daar hebben ze naar eigen zeggen in 2007 hard aan gewerkt. Vandaag vond ik het ook helemaal niks, kwam niet verder dan het servicevak.
Een backhandwinner proberen te slaan kan nooit geen kwaad, maar zelfs dat zat er vandaag niet in.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:34 schreef TheGeneral het volgende:
Pff, Ben weer even aan het bijkomen.
Doe je snel.quote:
quote:
quote:When I won I didn’t really do my post-match celebration like I said I was going to on Wednesday. I told the physios before the match what celebration I was going to do if I won. They said it was better not to do it out of respect for Marat and other players. Maybe if I get to the quarters or semifinals I’ll do it. It’s something really original and maybe people could take it the wrong way. So that’s why I didn’t do it. It’s just one funny thing that I wanted to do. Some people I spoke to said maybe I shouldn’t do it. I’m really sorry to my fans. I shouldn’t say something and then not do it. I hope I can play the semis and then show you.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:47 schreef Tim86 het volgende:
zie aussie open site..denk dat eurosport kiest voor Kirilenko vs chakvetadze
Wie zegt dat Koeznetsova moet winnenquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:12 schreef Tim86 het volgende:
hmm dat is een goeie...lastig lastig want ik verwacht dat Kuzzie een taaie gaat hebben...
De zon scheen haar waarschijnlijk in de ogen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:41 schreef Szura het volgende:
whahaha die "smash" van Koeznetsova, iemand gezien? 3 meter van het net, slaat ze hem nog op de eigen helft
Zou kunnen, maar het deed me toch zeker aan Kournikova denken die services op eigen helft wist te slaanquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:42 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
De zon scheen haar waarschijnlijk in de ogen...
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:43 schreef Szura het volgende:
Zou kunnen, maar het deed me toch zeker aan Kournikova denken die services op eigen helft wist te slaan
Nope.quote:
Laat maar, mariette geeft het antwoordquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:06 schreef Szura het volgende:
is die regen al voorbij of niet?
Wie?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:23 schreef Tim86 het volgende:
chakvetadze is de meest irritante speelster uit de tour maar kan qua spel niet overtroffen worden door die Hsieh..echt verschrikkelijk..
toch wel de grote verrassing van dit toernooi denk ik (samen met Dellacqua)...kwam als qualifier van buiten de top 150 ofzo en versloeg oa Bammer en Rezai. Zij speelt bijna alles geblokt en gesliced en speelt heel vaak middenin de rally de bal superhoog achterin om te ontregelen..soms echt 6 keer achter elkaar..ziet er echt niet uit..quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:28 schreef Tim86 het volgende:
En ze ziet er uit als een vietnamese prostitute met herpes van 12
ahaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
toch wel de grote verrassing van dit toernooi denk ik (samen met Dellacqua)...kwam als qualifier van buiten de top 150 ofzo en versloeg oa Bammer en Rezai. Zij speelt bijna alles geblokt en gesliced en speelt heel vaak middenin de rally de bal superhoog achterin om te ontregelen..soms echt 6 keer achter elkaar..ziet er echt niet uit..
En ze ziet er uit als een vietnamese prostitute met herpes van 12
Voor Nabyquote:Op zaterdag 19 januari 2008 02:41 schreef Nalbandian het volgende:
Wanneer begint Blake te spelen, want dit kwaliteitstennis trek ik niet meer lang...
Nee gekkiequote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:08 schreef Szura het volgende:
ik dacht al dat je was afgehaakt omdat Roddick verloren had, kleinzusje
Tim, jij hebt toch sport 1quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:07 schreef Tim86 het volgende:
blake is inmiddels bezig maar eurosport switched niet
Was een top wedstrijdquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:15 schreef Szura het volgende:
ach troost je, hij speelde de wedstrijd van het toernooi en hij ging strijdend (met iedereen) ten onder
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:11 schreef kleinzusje het volgende:
ps. Maar het verdriet zit erg diep![]()
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg.![]()
Als je nou als Ajax-hooligan alle Europese uitwedstrijden bezoekt en er een vermogen aan uitgeeft mag je klagen.![]()
Het gaat toch om het spel en het was een fantastische wedstrijd.
Nopequote:
Ik vrees dat je de enige poster zal zijn als je een 'Dagopvang voor tennisfans' topic opent.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:40 schreef kleinzusje het volgende:
Nope
Verdriet is soms gewoon niet in geld uit te drukken
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 03:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat je de enige poster zal zijn als je een 'Dagopvang voor tennisfans' topic opent.![]()
Hoewel, het zou ook zoiets als het Verkerk-topic kunnen worden.
Je klinkt nu een heel klein beetje als Huubquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |