Goed punt, daar dacht ik ook aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:53 schreef Ambrosius het volgende:
Break Fed, niet erg eigenlijk voor Tips. Nu mag 'ie zelf beginnen in de vijfde.
aces....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap iets niet. Ergens in de vierde set stond er in beeld dat Federer 61 winners had en Tipsarevic 31. Maar Tipsarevic stond met 2 sets tegen 1 voor. Weet iemand hoe dat kan?
de aces zijn daarbij opgeteld he + federer meer UE's heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:57 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap iets niet. Ergens in de vierde set stond er in beeld dat Federer 61 winners had en Tipsarevic 31. Maar Tipsarevic stond met 2 sets tegen 1 voor. Weet iemand hoe dat kan?
Ja, zit wat in. Maar hoe vaak komt het voor dat iemand achter staat die twee keer zoveel winners heeft geslagen als zijn tegenstander?quote:
Hij zal zo ook wel zeggen dat die dit wel had zien aankomen zo'n 5 setterquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:03 schreef Nalbandian het volgende:
Federer zal nu proberen te breaken....no shit Sherlock
Die zit te zweten voor de tvquote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:07 schreef kleinzusje het volgende:
Waar is TheGeneral ?
dacht ik ook maar die tips staat erg sterk te serveren!quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:08 schreef Damzkieee het volgende:
Federer wint dit, dat kan toch niet anders?
Tips wint niet, break en 6-2.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:14 schreef Norrage het volgende:
als tipsy het wint is het de grootste verrassing sinds in een grand slam, sinds, eeh....sampras door Bastl verslagen werd of zo?...ongelooflijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |