hehe nou ik was dus 7 en heb het vermoeden dat dat bij mij in de regio niet zo populair was want kan het me echt niet voor de geest halenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ouwelullerig manIk was toen 10 en weet ook wat ze bedoeld
Ik zocht er ook al naar, het is een soort van zonwering voor planten. Een houten raamwerk in een vorm en daarin een kantkloswerkje ofzo.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:19 schreef ElizabethR het volgende:
Helaas vind ik niet zo snel een foto online van die ganzen, maar het waren in ieder geval uit triplex gezaagde ganzen, ongeveer 30 a 40 cm hoog. En die waren dan wit geschilderd en vaak hadden ze blauwachtige details, zoals een zakdoek ofzo om hun nek... En die werden per twee voor het raam gezet, dat ze naar elkaar keken![]()
Dat was raamdecoratie uit de jaren 90
Er begint me iets te dagen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:19 schreef ElizabethR het volgende:
Helaas vind ik niet zo snel een foto online van die ganzen, maar het waren in ieder geval uit triplex gezaagde ganzen, ongeveer 30 a 40 cm hoog. En die waren dan wit geschilderd en vaak hadden ze blauwachtige details, zoals een zakdoek ofzo om hun nek... En die werden per twee voor het raam gezet, dat ze naar elkaar keken![]()
Dat was raamdecoratie uit de jaren 90
Mja dit is mijn belangrijkste vriendengroep van het moment, inclusief mijn huisgenotenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zometeen borrelen met mn collega-thuiszorgersben benieuwd!!
MaJo, kun je niet een paar anderen overhalen om in een andere kroeg te gaan borrelen? T is wel zonde als je je vrijdagmiddag ineens leeg hebt natuurlijk
Tja, het zijn ook zijn vrienden he...... lastig is dat. Misschien is het nu tijd om wat andere vriendschappen weer nieuw leven in te blazen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja dit is mijn belangrijkste vriendengroep van het moment, inclusief mijn huisgenotenDat maakt het ook altijd zo lastig
Heb nu met een van mijn huisgenoten afgesproken om samen te eten, zij snapt wel dat ik hem niet wil zien. Maar de rest boeit het geen reet en gaat lekker gezellig met hem wat drinken
pssst... vanavond wat drinken saampjesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja dit is mijn belangrijkste vriendengroep van het moment, inclusief mijn huisgenotenDat maakt het ook altijd zo lastig
Heb nu met een van mijn huisgenoten afgesproken om samen te eten, zij snapt wel dat ik hem niet wil zien. Maar de rest boeit het geen reet en gaat lekker gezellig met hem wat drinken
Ja en dan gaat het ooit uit tussen ons en dan kan ik ook niet meer in de AKQ postenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
pssst... vanavond wat drinken saampjes?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:37 schreef MaJo het volgende:
JaIk vind het echt geweldig om helemaal gekraakt te worden bij de fysio
Moet er snel weer eens heen
Dan beloof ik wel dat ik een kloon aanmaak en onder dat alias in de AKQSC ga postenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja en dan gaat het ooit uit tussen ons en dan kan ik ook niet meer in de AKQ posten
Mijn leven, wat doe je
In dat geval moeten we de chinese methoden maar van stal halen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:14 schreef MadMaster het volgende:
Baedacht net dat ik MaJo iets beloofd had v.w.b. All Stars en ik heb net even gebeld met de bekende All Stars handelaar.
Hij zal kijken wat hij heeft in maat 40 en belt me terug. Hij was wel bang dat het gevraagde er niet meer was...
Uiteraard niet!! Als jij daarover wilt posten moet je dat vooral doen zeg!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Waar waren we gebleven...
[..]
En ik zal het onderwerp 'tattoos en piercings'maar laten rusten tot een geschikter moment, als ik het zo lees...![]()
En dan ben je wars van tattoo's en piercings?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:17 schreef Whiteguy het volgende:
In dat geval moeten we de chinese methoden maar van stal halen.
ergens op 5 minuut nogwatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:18 schreef MadMaster het volgende:
Wtf zit dat stukje met Etcetera
Heb nu 10 minuten nerds zitten bekijken met sleurhutten en grote burka's, maar Etcetera ben ik nog niet tegengekomen...
Als het gaat om kraken van botten dan ben ik inderdaad raarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Waar waren we gebleven...
[..]
Alsof je een middagje naar de bioscoop gaat of met vrienden wat gaat drinken in de kroeg...
Ik vind de fysio geen probleem op zich, de reden dat ik er moet zijn wel...![]()
En ik zal het onderwerp 'tattoos en piercings'maar laten rusten tot een geschikter moment, als ik het zo lees...![]()
Zo even Etcetera's filmpje bekoekeloeren, kan nu weer FF en wat dan ook gebruiken...
Thanksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:14 schreef MadMaster het volgende:
Baedacht net dat ik MaJo iets beloofd had v.w.b. All Stars en ik heb net even gebeld met de bekende All Stars handelaar.
Hij zal kijken wat hij heeft in maat 40 en belt me terug. Hij was wel bang dat het gevraagde er niet meer was...
Gevonden, wel 6 seconden beeld...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:19 schreef Whiteguy het volgende:
ergens op 5 minuut nogwat
Ah das dan wel weer lievquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan beloof ik wel dat ik een kloon aanmaak en onder dat alias in de AKQSC ga posten
als je maar niet mn bed onder kotst
Ik gok op een tattoo van Piet Keizer op zn schouderquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het gaat om kraken van botten dan ben ik inderdaad raarVind het echt geweldig
Net als pus trouwens
![]()
En laat je niet tegenhouden door de mening van de meeste AKQ'ers, als jij piercings en tattoos mooi vindt dan is dat toch prima? Ben nu wel benieuwd wat je allemaal aan piercings/tattoos hebt eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:21 schreef MaJo het volgende:
Als het gaat om kraken van botten dan ben ik inderdaad raarVind het echt geweldig
Net als pus trouwens
![]()
Ik heb over de volle breedte van mijn rug de afbeelding staan van de scéne van 'Do You Hear the People Sing', inclusief rode vlag.quote:En laat je niet tegenhouden door de mening van de meeste AKQ'ers, als jij piercings en tattoos mooi vindt dan is dat toch prima? Ben nu wel benieuwd wat je allemaal aan piercings/tattoos hebt eigenlijk
Ik heb de paarse met roze bloemetjes ook gevraagd, maar die kwamen hem onbekend voor.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:22 schreef MaJo het volgende:
Thanks![]()
Had zoiets al wel verwacht ja
Kan je gelijk vragen naar die paarse met roze bloemetjes?
Heb ineens zo een beeld voor me:quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:25 schreef ElizabethR het volgende:
Vroeger werd mijn moeder altijd voor de grap beschuldigd van het inbinden van mijn voetjes, want ik ben nooit verder gekomen dan maat 33En dan mag ik nog blij zijn dat mijn grote tenen zo lang zijn, en een stuk verder uitsteken dan mijn andere tenen, anders had ik denk ik maat 31
You've got to be kidding...........quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb over de volle breedte van mijn rug de afbeelding staan van de scéne van 'Do You Hear the People Sing', inclusief rode vlag.
Wowquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:25 schreef ElizabethR het volgende:
Ah. Lotusvoetjes![]()
Vroeger werd mijn moeder altijd voor de grap beschuldigd van het inbinden van mijn voetjes, want ik ben nooit verder gekomen dan maat 33En dan mag ik nog blij zijn dat mijn grote tenen zo lang zijn, en een stuk verder uitsteken dan mijn andere tenen, anders had ik denk ik maat 31
Pusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Mijn God, stoppen nu alsjeblieft...![]()
Seriouslyquote:Ik heb over de volle breedte van mijn rug de afbeelding staan van de scéne van 'Do You Hear the People Sing', inclusief rode vlag.
Heb geen Prins Albert, maar slechts een oorbel in mijn linkeroor. Zie de Zwaret Pieten-foto...
Bedankt voor het vragen in ieder gevalquote:Ik heb de paarse met roze bloemetjes ook gevraagd, maar die kwamen hem onbekend voor.
Maar hij gaat zoeken, hij staat er ook mee op markten en braderieën en zo, dus heeft regelmatig nieuwe partijen binnen, ook met oudere modellen (restpartijen)...
Ja juistquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
You've got to be kidding...........![]()
Foto?? Want dan ben ik nu wel heel benieuwd...
Werd daarbij ook de vlag gebruikt? Ik dacht alleen bij 'One day more'
1.68quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
WowHoe lang ben je dan? Als je langer dan 1.50 bent dan kloppen de verhoudingen niet meer echt
Dan zijn je voeten écht heel kleinquote:
Kidding inderdaad, wou eens kijken hoe snel de interesse voor tattoos gewekt kon worden...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:32 schreef ElizabethR het volgende:
You've got to be kidding...........![]()
Foto?? Want dan ben ik nu wel heel benieuwd...
Werd daarbij ook de vlag gebruikt? Ik dacht alleen bij 'One day more'
Hehequote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kidding inderdaad, wou eens kijken hoe snel de interesse voor tattoos gewekt kon worden...
En beat me v.w.b. die vlag, zit compleet fout inderdaad...![]()
Ik heb slechts enkele tattoo's, één oud logo van mijn cluppie op mijn rechterarm, één tekstuele op mijn linkerarm en een hele kleine tekst op mijn rechterdij.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:25 schreef ElizabethR het volgende:
Ah. Lotusvoetjes![]()
Vroeger werd mijn moeder altijd voor de grap beschuldigd van het inbinden van mijn voetjes, want ik ben nooit verder gekomen dan maat 33
Wat bedoel je met post/view ratio?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:49 schreef wyccie het volgende:
En jullie posten veel! De post/view-ratio is ook erg afwijkend.
Ruim 900 keer bekeken, 250 keer gepost. Bij de volle SC zit het aantal views rond de 1500.quote:
Moet dat nou zonder aankondiging?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:51 schreef MaJo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=cZd1Js0QaOI![]()
Ja maar dat zegt op zich niet zoveel tochquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ruim 900 keer bekeken, 250 keer gepost. Bij de volle SC zit het aantal views rond de 1500.
Totaal niet interessant, natuurlijk. Dat soort dingen merk ik dan weer op.
Uhuhquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet dat nou zonder aankondiging?
ik zou teleurgesteld zijn als dat niet het geval isquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:32 schreef TradeMarkie het volgende:
zometeen de vakantie 'bespreken' , zal wel weer uitdraaien op een avond ongegeneerd zuipen
Ik ben jaloers, moet nog beginnenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:31 schreef Nesle het volgende:
Joehoe
Mijn toetsweek zit er weer bijna op!Maandag nog het moeilijkste en meeste om te leren tentamen maar ik ben op zich wel tevreden. Ik heb nog geen resultaten dus ik weet eigenlijk niets zeker
quote:
Vond ik ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:38 schreef wyccie het volgende:
Heel verstandig, Tim.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vond ik ook. Maar ergens vind ik het toch vreemd om op vrijdagavond om 23 uur de kroeg uit te gaan in nuchtere toestand
Hee, ken ik jou niet ergens van?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:41 schreef Neleos het volgende:
Hoi.
Je gaat niet dus...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Ben ik ook weer, alles voor de vakantie is nu duidelijik
Ja, toch wel, ik mag weer mee dit jaarquote:
Ah ja, er gaat een vaag lampje branden....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:45 schreef Neleos het volgende:
Ja, ik ben het. Neleos. (van de AKQ vroeger enzo, weet je nog?)
Nee dat zeker niet, meestal ben ik op dinsdag in de kroeg (ivm theatersport) en dan is het al minder vreemd om vroeg en nuchter terug te gaan. Maar meestal blijf ik wel tot middernacht en ga dan weg (meestal nuchterquote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Je zuipt je toch niet elke week klem?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Slaap lekker allen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:59 schreef Neleos het volgende:
Vallen, opstaan en weer doorgaan!
Idem.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kijk nog even naar de Fischer-docu.
Fascinerende man.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:28 schreef MadMaster het volgende:
Kon het niet laten:
De SuperSmoker/E-Sigaret (Ervaringen!) deeltje 3
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:38 schreef MaJo het volgende:Net wanneer het weer begint te leven in de SC
Link?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik kijk nog even naar de Fischer-docu.
Fascinerende man.
Uhh... de 1 op m'n afstandsbediening deed wonderen voor mij.. maar het is net afgelopen.quote:
beetje welquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:46 schreef MaJo het volgende:
IS het erg genant dat ik vandaag voor het eerst over de supersmoker hoor?
Je kent de zouteloze 'reclame' waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:46 schreef MaJo het volgende:
IS het erg genant dat ik vandaag voor het eerst over de supersmoker hoor?
Nee die zag ik vandaag dus voor het eerstquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Je kent de zouteloze 'reclame' waarschijnlijk wel.
Okay..waar ging het precies over dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Uhh... de 1 op m'n afstandsbediening deed wonderen voor mij.. maar het is net afgelopen.
Ik heb 'Something Real' al trouwens. Toch bedankt.
Zit nu het topic te lezen en ben ook wel benieuwd jaquote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:54 schreef MadMaster het volgende:
Ik overweeg serieus om zo'n ding aan te schaffen, ben gewoon nieuwsgierig...
Ga er morgen misschien één kopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:59 schreef MaJo het volgende:
Zit nu het topic te lezen en ben ook wel benieuwd ja![]()
Alleen 80 euro vind ik wel een hele boel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |