Pas je wel op met voetje vrijen... ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:27 schreef Soempie het volgende:
We hebben elkaar al ruim een week niet gezien. Hij komt het bed niet uit vanavond hoor.

Aha, ik snapquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, de kinderen van m'n zus zie ik meer als m'n zusjes. En m'n zus en haar man zijn mijn pleegouders. Als ik het over m'n nichtjes heb zeg ik dus vaak ook dat het m'n zussen zijn. Verwarrend altijd.
M'n zus en ik schelen zo'n 30 jaar en haar kinderen zijn ouder dan ik.
[..]
We hebben elkaar al ruim een week niet gezien. Hij komt het bed niet uit vanavond hoor.

Dat, ja...quote:

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:25 schreef ElizabethR het volgende:

Ja het schijnt inderdaad wel bevallen te zijn................
Whehehe
Zo fout, om je eigen woordgrapjes lachen
 het is mij in elk geval super bevallen. Vond het alleen maar leuk, ondanks de poepluier en het sporadische gejengel. Hij is lief, warm, knuffelig en reageert erg schattig op praten
  het is mij in elk geval super bevallen. Vond het alleen maar leuk, ondanks de poepluier en het sporadische gejengel. Hij is lief, warm, knuffelig en reageert erg schattig op praten   

IIeuwwwwwwwquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:26 schreef B.ertha het volgende:
Zeg Soempie, je hoeft hem er niet meteen af te halen
[ afbeelding ]

Dat is ranzig!
  Dat is ranzig! Heb het kaartnummer
  Heb het kaartnummer 

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En toch bekruipt mij de nieuwsgierigheid dat ik dat wel moet doen...
[..]
[ afbeelding ]

dan is het ook maar goed dat we grotendeels ook bezet en gelukkig zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat, ja...
Maar ik kan ook niet op alle dames hier verliefd worden, ik heb maar 24 uur per dag...

De dokter zei een jongetje.. maar jullie hebben nog twijfels ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou ja, de toekomst zal ons leren wat het wordt...

je hoeft het niet recht te praten hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat, ja...
Maar ik kan ook niet op alle dames hier verliefd worden, ik heb maar 24 uur per dag...
 ik ben niet het mooiste meisje dat weet ik wel
 ik ben niet het mooiste meisje dat weet ik wel  maar ik ben wel gelukkig en ik heb een schat van een vriend
 maar ik ben wel gelukkig en ik heb een schat van een vriend  

Ik begrijp het wel hoor!! Kinderen van een ander zijn trouwens altijd leuker en liever enzo, dan die van jezelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]

Nou ja, de toekomst zal ons leren wat het wordt...
En nu ga ik even in de keuken staan, daarna boodschappen doen. PC gaat uit, ik wens jullie allemaal een prettig weekend

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef B.ertha het volgende:
dan is het ook maar goed dat we grotendeels ook bezet en gelukkig zijn
Al je tijd kun je richten op MaJo, Nesle en Puntenslijpsel vergeet ik iemand?
 , je vergeet niemand.
, je vergeet niemand.

En daar gaat het om, op ieder potje past een dekseltje...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik ben wel gelukkig en ik heb een schat van een vriend

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..], je vergeet niemand.
Je noemt er zelfs 3 te veel...
Ik wist overigens niet eens dat Nesle een dame is...

Jawel, Nesle is 16/17/18 en zit in het laatste jaar van vwo
 Jawel, Nesle is 16/17/18 en zit in het laatste jaar van vwo

preciesquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En daar gaat het om, op ieder potje past een dekseltje...
En dit is niet bedoelt als belediging of zelfs maar een verkapte vorm daarvan!!!

Je kan ze na een uur weer terugbrengen of, als ze wat ouder zijn, zeggen: 'Rot nu maar weer op naar je moer!'.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:37 schreef ElizabethR het volgende:
Kinderen van een ander zijn trouwens altijd leuker en liever enzo, dan die van jezelf.

Wat zegt M.w. MM daarvan ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ze na een uur weer terugbrengen of, als ze wat ouder zijn, zeggen: 'Rot nu maar weer op naar je moer!'.
Kan prima met mijn neefje en nichtje opschieten overigens, ben zelfs voogd van ze.
Maar moet er niet aan denken om zelf kinderen te hebben, in geen enkel opzicht...

Ik ben ook nog singlequote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dan is het ook maar goed dat we grotendeels ook bezet en gelukkig zijn
Al je tijd kun je richten op MaJo, Nesle en Puntenslijpsel vergeet ik iemand?

ja maar je bent liefquote:

Die zegt hetzelfde...quote:

Really? Ik dacht dat je wel een vriend had. Geen idee waarom ik dat dacht overigensquote:

Als ik het over mocht doen kwamen er geen kinderenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan ze na een uur weer terugbrengen of, als ze wat ouder zijn, zeggen: 'Rot nu maar weer op naar je moer!'.
Kan prima met mijn neefje en nichtje opschieten overigens, ben zelfs voogd van ze.
Maar moet er niet aan denken om zelf kinderen te hebben, in geen enkel opzicht...

ga naar dat topic dat ElizabethR aanwees in OUDquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zin om te rellen ofzo , zou alleen niet weten wat of waar

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:01 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb zin om te rellen ofzo , zou alleen niet weten wat of waar

Really? Ik dacht dat je geen kinderen had. Geen idee waarom ik dat dacht overigensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:01 schreef ElizabethR het volgende:
Als ik het over mocht doen kwamen er geen kinderen

Omdat je dacht dat iemand met mijn geweldige persoonlijkheid toch niet single zou kunnen zijn, natuurlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Really? Ik dacht dat je wel een vriend had. Geen idee waarom ik dat dacht overigens

Hehe nee hoor, ik hoorde van mijn broer dat ie een remix van Daft Punk had gemaakt en wilde dat wel eens horen. En die vind ik toch wel heel vetquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je Kanye West überhaupt beluisterd...

Ja het leeftijdsverschil tussen mijn moeder en jou is exact 15 jaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb over ongeveer ons onderlinge leeftijdsverschil...
 Wij schelen iets meer
 Wij schelen iets meer  

Omdat het zo tegenviel, omdat het zonder net zo leuk was geweest? Waarom?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als ik het over mocht doen kwamen er geen kinderen

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:06 schreef MaJo het volgende:
Hehe nee hoor, ik hoorde van mijn broer dat ie een remix van Daft Punk had gemaakt en wilde dat wel eens horen. En die vind ik toch wel heel vet

Ik schrok al...quote:Ja het leeftijdsverschil tussen mijn moeder en jou is exact 15 jaarWij schelen iets meer

Plagiaat zeg ik je, plagiaat!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Really? Ik dacht dat je geen kinderen had. Geen idee waarom ik dat dacht overigens

Niet zo negatiefquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je hoeft het niet recht te praten hoorik ben niet het mooiste meisje dat weet ik wel
maar ik ben wel gelukkig en ik heb een schat van een vriend
 Je hebt een hartstikke leuk koppie
 Je hebt een hartstikke leuk koppie   

[Barry White-stem]Oeh ja, dat was de reden. Maar mijn hoofd zat zo vol met gedachten aan jou, lieveling, dat er geen ruimte meer over was voor rationeel denken[/Barry White-stem]quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:03 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Omdat je dacht dat iemand met mijn geweldige persoonlijkheid toch niet single zou kunnen zijn, natuurlijk

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet zo negatiefJe hebt een hartstikke leuk koppie

Stoute MM

thanks
 thanks 
 en ik ben tegenwoordig best wel tevreden met mezelf hoor
 en ik ben tegenwoordig best wel tevreden met mezelf hoor  
  was vroeger wel anders
 was vroeger wel anders  

Oooh Tim, wat romántischquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[Barry White-stem]Oeh ja, dat was de reden. Maar mijn hoofd zat zo vol met gedachten aan jou, lieveling, dat er geen ruimte meer over was voor rationeel denken[/Barry White-stem]

De standaard zuigt dan ookquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
thanks
laat ik het dan zo zeggen: volgens 'de standaard' ben ik niet mooien ik ben tegenwoordig best wel tevreden met mezelf hoor

was vroeger wel anders
 . Er zijn genoeg mensen die volgens de standaard mooi en aantrekkelijk zijn, maar het voor mij helemaal verpesten doordat ze zo ongelooflijk dom uit hun ogen kijken
. Er zijn genoeg mensen die volgens de standaard mooi en aantrekkelijk zijn, maar het voor mij helemaal verpesten doordat ze zo ongelooflijk dom uit hun ogen kijken

Ja maar de standaard is saaiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
thanks
laat ik het dan zo zeggen: volgens 'de standaard' ben ik niet mooien ik ben tegenwoordig best wel tevreden met mezelf hoor

was vroeger wel anders
 Ik vind standaard mooie meiden vaak helemaal niet mooi, ik vind uitstraling veel belangrijker. Jij hebt bijvoorbeeld een mooie glimlach, dat kan al genoeg zijn om iemand heel mooi te maken
 Ik vind standaard mooie meiden vaak helemaal niet mooi, ik vind uitstraling veel belangrijker. Jij hebt bijvoorbeeld een mooie glimlach, dat kan al genoeg zijn om iemand heel mooi te maken  Je hebt ook van die 'mooie' meiden die totaal geen uitstraling hebben, dat vind ik helemaal niets
 Je hebt ook van die 'mooie' meiden die totaal geen uitstraling hebben, dat vind ik helemaal niets 

kloptquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was het overigens Etcetera zelf niet die mij de titel 'botte klootzak' gaf

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De standaard zuigt dan ook. Er zijn genoeg mensen die volgens de standaard mooi en aantrekkelijk zijn, maar het voor mij helemaal verpesten doordat ze zo ongelooflijk dom uit hun ogen kijken
 ik heb zo'n hekel aan het gratenpakhuismodel he
 ik heb zo'n hekel aan het gratenpakhuismodel he  

Ben je er zo eenquote:

Idem, geef mij maar iemand die uiterlijk niet knap is, maar bijv. wel onder de tattoo's en piercings zit, als ze maar interessant is en iets unieks heeft.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef MaJo het volgende:
Ja maar de standaard is saaiIk vind standaard mooie meiden vaak helemaal niet mooi, ik vind uitstraling veel belangrijker. Jij hebt bijvoorbeeld een mooie glimlach, dat kan al genoeg zijn om iemand heel mooi te maken
Je hebt ook van die 'mooie' meiden die totaal geen uitstraling hebben, dat vind ik helemaal niets

Geen moment aan getwijfeld...quote:Disclaimer: nee ik ben niet lesbisch

Wat dat betreft ben ik het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef Etcetera het volgende:ik heb zo'n hekel aan het gratenpakhuismodel he

Ik vind het ook niks als ik xylofoon kan spelen op haar ribben, maar een domme blik kan het bij iedereen verpesten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik heb zo'n hekel aan het gratenpakhuismodel he

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem, geef mij maar iemand die uiterlijk niet knap is, maar bijv. wel onder de tattoo's en piercings zit, als ze maar interessant is en iets unieks heeft.
[..]

Je bedoelt gewoon iemand die echt dom is en dat uitstraaltquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind het ook niks als ik xylofoon kan spelen op haar ribben, maar een domme blik kan het bij iedereen verpesten.
En dan bedoel ik niet dat je af en toe dom kijkend op de foto staat, dan bedoel ik het zoals bij Paris Hilton
 Zoals Paris dus, die kijkt niet dom die ís het
 Zoals Paris dus, die kijkt niet dom die ís het 
 Voel me aangesproken
 Voel me aangesproken  

Nog nooit een zwaantje in de ringen gedaan, zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:30 schreef Whiteguy het volgende:

Dat vind ik nou juist zonde van dat mooie vrouwenlichaam... beetje tattoos of metaal dr in jagen

Jaloersquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo in ieder geval naar mijn half uurtje martelen bij de fysio...
Tot later...

Dat mensen haar als knap bestempelen .. brrquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En dan bedoel ik niet dat je af en toe dom kijkend op de foto staat, dan bedoel ik het zoals bij Paris Hilton

maar dan hoort het zo, dat ziet er ook meteen een stuk natuurlijker uit, en daardoor meteen 10x zo mooiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Enne ik ben ook tegen hele dunne meiden hoor, maar als je nou gewoon slank gebouwd bent?Voel me aangesproken

Piercings kunnen mooi zijn. Tattoo's vind ik nooit zo geweldigquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]

Dat vind ik nou juist zonde van dat mooie vrouwenlichaam... beetje tattoos of metaal dr in jagen

Zal ik weer een foto-serietje plaatsen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Piercings kunnen mooi zijn. Tattoo's vind ik nooit zo geweldig

Kan misschien wel. Maar komt zelden voor helaasquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Piercings kunnen mooi zijn. Tattoo's vind ik nooit zo geweldig

Joh als jij dat leuk vindt, vooral doen. Maar een Prins Albert hoef ik niet te zienquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik weer een foto-serietje plaatsen?

Dat vind ik nou ook, bij een mannenlichaam ook trouwens!! We wonen toch niet in Polynesië!! We zijn toch geen Maori's!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]

(mijn gezicht dan, mijn lichaam soms wel)
 (mijn gezicht dan, mijn lichaam soms wel)

Nee laat maar, tattoosquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik weer een foto-serietje plaatsen?

Jaquote:
 Ik vind het echt geweldig om helemaal gekraakt te worden bij de fysio
 Ik vind het echt geweldig om helemaal gekraakt te worden bij de fysio  Moet er snel weer eens heen
 Moet er snel weer eens heen  

rtl4 neemt op vanwege de bennyneymanblunder
 rtl4 neemt op vanwege de bennyneymanblunder  

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook, bij een mannenlichaam ook trouwens!! We wonen toch niet in Polynesië!! We zijn toch geen Maori's!!
 Tattoo's doe je alleen als ze iets bijzonders betekenen, niet om de tattoo. Neem al die vrouwen met tribals
 Tattoo's doe je alleen als ze iets bijzonders betekenen, niet om de tattoo. Neem al die vrouwen met tribals 

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee laat maar, tattoos
Piercings
Ik heb niet eens gaatjes in mijn oren, nooit gehad ook. Ik ben volledig ongeschonden

Ik heb wel oorbellen, dat vind ik wel mooi af en toequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee laat maar, tattoos
Piercings
Ik heb niet eens gaatjes in mijn oren, nooit gehad ook. Ik ben volledig ongeschonden

Vergeet niet die foute tattoos boven de asscrack die veel vrouwen tegenwoordig hebbenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]Tattoo's doe je alleen als ze iets bijzonders betekenen, niet om de tattoo. Neem al die vrouwen met tribals
Een jongen uit mijn klas bedacht vorige week dat een tattoo wel leuk is, deze week had hij er een: [ afbeelding ]
zo ongeveer

dat zijn toch vaak tribals?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet niet die foute tattoos boven de asscrack die veel vrouwen tegenwoordig hebben

Volgens mij had ik hem al een keer eerder in de SC geplempt, maar als ik een mes op de keel zou krijgen en een tattoo zou MOETEN laten zetten.. een waslabeltje onder mn voeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:41 schreef Etcetera het volgende:
ik heb 4 gaatjes in m'n oren en daar heb ik eigenlijk wel spijt van. had het beter niet kunnen doen, draag nooit oorbellen.
een tattoo lijkt me wel erg mooi, maar dat is zo ontzettend defintief, dat ik er echt 1000% zeker van moet zijn voor ik die laat zetten. en de perfecte ben ik nog nooit tegengekomen

Ja zo'n reetgeweiquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat zijn toch vaak tribals?
[ afbeelding ]

dat kan ik me nog wel herinneren jaquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens mij had ik hem al een keer eerder in de SC geplempt, maar als ik een mes op de keel zou krijgen en een tattoo zou MOETEN laten zetten.. een waslabeltje onder mn voeten.
Wassen op 40 graden, zachtjes en met de hand

Ik ga vanavond barbecueenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:45 schreef B.ertha het volgende:
Om maar even van onderwerp te veranderen: Ik krijg zo trouwens spaghetti
En daarna weer koopavond draaien
 . Zit nu in de schoolbieb maar van studeren komt niet zo heel veel terecht
. Zit nu in de schoolbieb maar van studeren komt niet zo heel veel terecht  . Het boek is vrij saai en omdat het management is staat het vol met dingen waarvan ik denk "Ja eikel, dat kon ik zelf ook nog wel verzinnen"
. Het boek is vrij saai en omdat het management is staat het vol met dingen waarvan ik denk "Ja eikel, dat kon ik zelf ook nog wel verzinnen"

Inderdaad! Vreselijk!! EN het stomste daaraan is dat 'iedereen het doet', dus dan laten al die meiden zich voor het leven tekenen. Zoooooo dom!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:40 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vergeet niet die foute tattoos boven de asscrack die veel vrouwen tegenwoordig hebben

Is het heel vreemd als dat niet bekend voor komt ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Inderdaad! Vreselijk!! EN het stomste daaraan is dat 'iedereen het doet', dus dan laten al die meiden zich voor het leven tekenen. Zoooooo dom!!!
Ik ben altijd heel tegendraads. Als iets in de mode komt, of populair wordt, wil ik het acuut niet meer. Ken je nog die stupide bordjes met ganzen voor de ramen?? Van die gare afbeeldingen, iedereen had ze staan. Nou ik mooi niet dus!! Was de enige in de straat!!

Het zegt mij ook nietsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Is het heel vreemd als dat niet bekend voor komt ?

als ik iets mooi vind, en het is in de mode, dan doe ik het aan/in/op whatever
 als ik iets mooi vind, en het is in de mode, dan doe ik het aan/in/op whatever 
 want ik ben vrij
 want ik ben vrij  

Ik weet wel wat je bedoeldquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:57 schreef ElizabethR het volgende:
A jawel joh! Dat was mode een jaar of 15 geleden!! Net zoals nu mode is dat iedereen 2 van die langwerpige grote grijze, of bruine plantenbakken met een sanseveria of anderszins strakke plant 'gezellig' symmetrisch voor het raam heeft staan
 Maar de rest is nog jong he
 Maar de rest is nog jong he  

Toen was ik 5 en amper groot genoeg om over de vensterbank heen te kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:57 schreef ElizabethR het volgende:
A jawel joh! Dat was mode een jaar of 15 geleden!! Net zoals nu mode is dat iedereen 2 van die langwerpige grote grijze, of bruine plantenbakken met een sanseveria of anderszins strakke plant 'gezellig' symmetrisch voor het raam heeft staan

quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:57 schreef ElizabethR het volgende:
 inderdaad!
 inderdaad!

) dan ben ik er meteen aan verkocht
 ) dan ben ik er meteen aan verkocht  

Als je niet verzekerd bent kost de behandeling je een rib uit het lijfquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Snif,weet niemand hoe het zit met gebroken ribben?

google is your friendquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:03 schreef RoofingBurner het volgende:

Ohja.. 15 jaar geleden... herinner het me als de dag van gisteren. Na het stoepkrijten even naar de borden met ganzen kijkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:57 schreef ElizabethR het volgende:

Nou.... lijkt me dat dat opzich wel redelijk snel weer goed groeit, maar ik weet er eigenlijk niets vanafquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:03 schreef RoofingBurner het volgende:

Wat bedoel je precies RB? Ik weet dat gebroken ribben erg pijnlijk zijn, en als het er een aantal zijn nog best gevaarlijk ook omdat ze de longfunctie kunnen aantasten. Je durft door de pijn niet goed door te ademen, met alle mogelijke gevolgen van dien, zoals vocht in je longen, en later zelfs longontsteking.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:03 schreef RoofingBurner het volgende:

Doe eens niet zo ouwelullerig manquote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ohja.. 15 jaar geleden... herinner het me als de dag van gisteren. Na het stoepkrijten even naar de borden met ganzen kijken
 Ik was toen 10 en weet ook wat ze bedoeld
 Ik was toen 10 en weet ook wat ze bedoeld   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |