abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56126604
Aangezien er enkele mensen zijn die kinderen niet leuk vinden en heel veel meer die kinderen wel leuk vinden leek mij het leuk om 10 redenen te bedenken waarom kinderen wel leuk zijn.

Ik quote hier eerst het nieuwsbericht [http://frontpage.fok.nl/nieuws/86753]
quote:
Ten eerste: Kinderen hebben geen humor. Kinderhumor is gewoon van een belabberd, zielig en betreurenswaardig niveau. En toch word je geacht mee te lachen.

Ten tweede: Ze zijn vervelend in de supermarkt. Iedereen die wel eens winkelt, heeft geen verdere uitleg nodig.

Ten derde: Kinderen zijn egocentrisch, ze beschouwen zichzelf als het middelpunt van het universum. Hebben sommige volwassenen overigens ook last van.

Punt vier: Kinderen kosten je een rib uit het lijf. Kleren waar ze om de haverklap uitgroeien en die ook nog eens van een duur merk moeten zijn, een fiets, een brommer en eigen computer. Het Nederlandse Nationaal Instituut voor Budgetvoorlichting rekende ooit uit dat één kind ongeveer 18% van het netto-inkomen kost, twee kinderen 26% en drie 33%.

Nummer vijf: Vriendschappen gaan vaak ten onder als er kinderen zijn gekomen. Alles draait om de pasgeboren koter(s).

Ten zesde: Kinderen nemen je identiteit af. Het leven draait om hen.

Punt zeven: Kinderen zijn niet enkel puur, eerlijk en onschuldig, maar ook wreed, berekenend en soms kwaadaardig.

Ten achtste: Kinderen zijn slecht voor dieren. Kinderen gooien met stokken naar honden, aaien goudvissen, smakken een konijn op de grond en leggen een katje in de poppenwieg.

Nummer negen: Ze verpesten het interieur. Je dure bankstel wordt door hen vakkundig ten gronde gericht.

En tenslotte punt tien: Kinderen smijten zo je goed bedoelde opvoeding overboord. Ze gaan aan de zuip, drugs, komen met een verkeerde vriend(in) thuis of belanden op het politiebureau.
Nu mijn versie, waarin ik de vorige delen wil ontkrachten.
quote:
Ten eerste: Kinderen hebben humor, ze zien het leuke van de kleine dingen in die wij helaas niet meer waarderen doordat we verwend zijn of bepaalde ideeen zijn ontgroeid.

Ten tweede: Winkelen met kinderen is heerlijk, je kunt lekker ouhoeren in de supermarkt. Oftewel je boodschappen doen en te gelijk heerlijk ontspannen. Iedereen die winkelt en niet houdt van ouhoeren heeft een probleem (haats? last van PMS?)

Ten derde: Kinderen zijn verdomd sociaal en denken vaak aan anderen? eigen voorbeeld dat mijn kind altijd vraagt of ik wat wil drinken en dat doe ik niet zo vaak als hij. Hadden volwassenen maar vaker het idee om te delen.

Punt vier: Kinderen kosten een hoop maar leveren veel meer op dan het kost en natuurlijk zijn er genoeg mensen die een financiele waarde aan kinderen hechten, maar deze moet ik teleurstellen want wat is belangrijker? geld of plezier?

Nummer vijf: Je maakt meer vrienden met kinderen, aangezien kinderen ook met andere kinderen willen omgaan moet jij ook socialer worden en is het gemakkelijker om contact te leggen met andere mensen. Aahhhh wat een schattig kindje

Ten zesde: Kinderen leren jezelf kennen, want je kind heeft je nodig, en aangezien een kind niet zoveel kan moet jij veel kunnen. Door de jaren heen leer je jezelf kennen en weet je wat je wel kunt en niet kunt.

Punt zeven: Kinderen zijn net zoals volwassenen, je weet vaak niet wat je met ze aanmoet en of dat ze de waarheid spreken of niet. Helaas geld dat nog meer voor volwassenen aangezien volwassenen meer mensen oplichten, verneuken, verlochelen en ga zo maar door. Maar je weet wat je aan je kind hebt en dat weet je vaak niet van je vrienden.

Ten achtste: Kinderen zijn erg sociaal en willen hun tijd graag besteden aan dieren, natuurlijk doen ze een dier ook wel eens pijn maar een kind zal NOOIT de bedoeling hebben om een dier pijn te doen tenzij ze door andere mensen op deze gedachten zijn gekomen. Een kind zal dan ook nooit een dier zomaar achter laten op een rare plaats met de bedoeling het dier kwijt te raken op wat voor manier dan ook.

Nummer negen: Ze laten je huis leven, hoevaak kom je wel niet bij mensen over de vloer die geen kinderen hebben en hun hele huis spik en span hebben opgeruimd!? dat noem je toch niet leven? als je leeft mag het af en toe best een zootje zijn!. Dit is trouwens ook beter voor je afweer systeem, schone huizen bevatten niet veel ziekte kiemen waardoor je imuumsysteem ook niet meer stoffen gaat ontwikkelen om je daar tegen te beschermen.

En tenslotte punt tien: Ze zeggen wel eens dat een kind wordt zoals zijn opvoeding hem heeft geleerd en natuurlijk kun je nooit een kind maken zoals JIJ wilt, aangezien jij ook niet bent geworden zoals je ouders het had gewild (niet persoonlijk). Iedereen is uniek en ongeacht je opvoeding kan iedereen de verkeerde beslissing maken, dit heeft met zoveel zaken te maken en niet alleen met opvoeding. Een kind maakt een lever voller en een stuk waardevoller dan een leven zonder kind.
Kort samen gevat, kinderen zijn niet altijd leuk, en natuurlijk heeft iedere ouder wel eens van pfffffff ik wou nu echt het kind even achter het behang plakken maar gelukkig wegen de leuke dingen veel meer dan de minder leuke dingen.... alleen helaas is het een trend om de minder leuke dingen te onthouden en de leuke dingen te vergeten.

En nu jullie

Ps. ik ben een ouder van een niet mijn biologisch kind, maar serieus, ik wil niet meer anders.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_56126671
fijn voor jouw, de mijne zijn groot en alleen de eerste vier jaar zijn leuk, de rest is slaaf van je kinderen in alle opzichten
pi_56126733
Ik ben nog geen papa maar het lijkt me geweldig kinderen te hebben
Wie weet binnen niet al te lange periode
pi_56126740
Ik vind ze nogsteeds kut.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_56126793
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:32 schreef henkway het volgende:

[..]

Nee daar komen ze uit, toch??
Joah, en dat hoeft van mij ook al niet.
pi_56126830
Zou niet best zijn als iedereen op basis van 10 regels geen kinderen wil, neemt, krijgt.

Dan sterft de bevolking af en heb je tevens geen bestaansrecht meer.

Gelukkig heb ik die nu wel...
Road kill collector would be appropriate
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:35:02 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_56126834
---.OUD
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_56126862
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:27 schreef Chandler het volgende:
Nu mijn versie, waarin ik de vorige delen wil ontkrachten.
De vorige delen zijn natuurlijk niet te ontkrachten omdat dit natuurlijk puur een gevoels/persoons kwestie is. Je kan nog zoveel "leuke" dingen aankaarten, maar mij krijg je daar niet mee overtuigd.

Maar dat was maar even een terzijde.
Never argue with an idiot, he will take you down to his level and beat you with experience
pi_56126933
Ik heb ze zelf nog niet,en ik verheug mij er erg op.
Ja ze zijn soms schattig en lastig,al dan niet tegelijk,maar het is heel veel aangeleerd dor de ouders/verzorgers.
Mijn ouders waren kalmte en geduld zelve en ik kan mij niet herinneren dat ik ze ooit gehaat heb.
pi_56127160
Kinderen kosten je 70.000 euro per stuk

kost me nu alleen nog maar 350 euro studiekosten pm
  vrijdag 18 januari 2008 @ 12:48:28 #12
3185 Adelante
To let it go now
pi_56127187
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:35 schreef HeatWave het volgende:
---.OUD
volgens mij hebben ze daar geen redenen meer nodig
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_56127193
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:29 schreef henkway het volgende:
fijn voor jouw, de mijne zijn groot en alleen de eerste vier jaar zijn leuk, de rest is slaaf van je kinderen in alle opzichten
De vraag is dan alleen aan wie dat ligt: je kinderen of jou. Ík heb wel zo'n vermoeden. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_56127336
Ten eerste: Kinderen hebben humor, ze zien het leuke van de kleine dingen in die wij helaas niet meer waarderen doordat we verwend zijn of bepaalde ideeen zijn ontgroeid.

Jammer voor je dat je zelf de kleine dingen niet meer kan zien. Mijn vrouw en ik huppelen nog graag over straat. We zijn de dertig gepasseerd en hebben geen kinderen.

Ten tweede: Winkelen met kinderen is heerlijk, je kunt lekker ouhoeren in de supermarkt. Oftewel je boodschappen doen en te gelijk heerlijk ontspannen. Iedereen die winkelt en niet houdt van ouhoeren heeft een probleem (haats? last van PMS?)

Ik heb nooit haast in de supermarkt maar ongestoord kunnen winkelen zonder gekrijs van kinderen omdat ze de nieuw bob de bouwer boterhamworst niet mogen is wel zo fijn.

Ten derde: Kinderen zijn verdomd sociaal en denken vaak aan anderen?

Kinderen zijn erg egoïstisch. De eerste jaren bepalen ze het dag en nacht ritme van de ouders door domweg te gaan huilen als ze iets willen.

Punt vier: Kinderen kosten een hoop maar leveren veel meer op dan het kost

Er zijn meer dan genoeg kinderen die meer kosten dan ze opleveren. Alleen de exemplaren die iets zinnigs met hun leven doen leveren geld op. De rest kost geld.

Nummer vijf: Je maakt meer vrienden met kinderen, aangezien kinderen ook met andere kinderen willen omgaan moet jij ook socialer worden

Mensen die alleen met me om willen gaan omdat ik een kind heb zijn nogal zielig. Ook zonder kinderen leg ik contact met mensen.

Ten zesde: Kinderen leren jezelf kennen, want je kind heeft je nodig, en aangezien een kind niet zoveel kan

Datzelfde heb ik nou ook met de kat. Maakt ook zijn eigen eten niet, en ik moet steeds de deur voor hem open en dicht doen.

Punt zeven: Kinderen zijn net zoals volwassenen, je weet vaak niet wat je met ze aanmoet en of dat ze de waarheid spreken of niet. Helaas geld dat nog meer voor volwassenen aangezien volwassenen meer mensen oplichten, verneuken, verlochelen en ga zo maar door. Maar je weet wat je aan je kind hebt en dat weet je vaak niet van je vrienden.

Als je niet weet wat je aan je vrienden hebt, zijn het geen vrienden. Echte vrienden blijven je leven lang. Je kinderen stoppen je op je 80e in het verpleeghuis en komen dan alleen nog maar langs om te controleren of de erfenis al verdeeld kan worden. Voor die tijd zie je ze maar een paar keer per jaar.

Ten achtste: Kinderen zijn erg sociaal en willen hun tijd graag besteden aan dieren, natuurlijk doen ze een dier ook wel eens pijn maar een kind zal NOOIT de bedoeling hebben om een dier pijn te doen tenzij ze door andere mensen op deze gedachten zijn gekomen. Een kind zal dan ook nooit een dier zomaar achter laten op een rare plaats met de bedoeling het dier kwijt te raken op wat voor manier dan ook.

Nummer negen: Ze laten je huis leven, hoevaak kom je wel niet bij mensen over de vloer die geen kinderen hebben en hun hele huis spik en span hebben opgeruimd!? dat noem je toch niet leven?

Ons huis leeft zo erg dat er geen ruimte is voor kinderen. Ik heb 3 jaar geleden een fiets gebouwd in de huiskamer. No way dat daar nog kinderen bij hadden gekund die overal aan zitten.

En tenslotte punt tien: Ze zeggen wel eens dat een kind wordt zoals zijn opvoeding hem heeft geleerd en natuurlijk kun je nooit een kind maken zoals JIJ wilt, aangezien jij ook niet bent geworden zoals je ouders het had gewild (niet persoonlijk). Iedereen is uniek en ongeacht je opvoeding kan iedereen de verkeerde beslissing maken, dit heeft met zoveel zaken te maken en niet alleen met opvoeding. Een kind maakt een lever voller en een stuk waardevoller dan een leven zonder kind.

Eigenlijk zeg je hier dat alles wat je doet om je kind een beetje goed op te voeden zinloos is omdat ze toch wel doen wat ze willen. Ze hebben nooit naar je geluisterd en zullen dat niet gaan doen ook. Om het nog erger te maken zorgen ze ervoor de je aan de alcohol raakt, tenminste dat is denk ik wat je bedoelt met je lever voller maken.

Dank je wel voor deze post, ik weet weer precies waarom ik een hekel heb aan kinderen
pi_56127444
En kom er maar weer in hoor!

De Ouders die gaan roepen dat "je dat nu wel allemaal zegt dat kinderen niet leuk zijn, maar wacht maar! Over een paar jaar...... "

Zeg maar al de standaard dooddoeners van mensen met kinderen... die er vanuit gaan dat Iederéén kinderen wilt hebben (oh nee krijgen natuurlijk ) op den duur

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56127470
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:57 schreef DarkElf het volgende:
En kom er maar weer in hoor!

De Ouders die gaan roepen dat "je dat nu wel allemaal zegt dat kinderen niet leuk zijn, maar wacht maar! Over een paar jaar...... "

Zeg maar al de standaard dooddoeners van mensen met kinderen... die er vanuit gaan dat Iederéén kinderen wilt hebben (oh nee krijgen natuurlijk ) op den duur

Het leuke aan dit soort argumenten is altijd dat ze nooit in het echt voorbij komen maar wel een stempel op OUD drukken.

Onzin dus, of anders: bron, link?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_56127520
Kinderen zijn nu gewoon kut. Misschien denk ik er anders over zodra ik 30 ben ofzo. Maar nu iig niet.
Wat me wel opvalt;

Kinderen worden te vaak gebruikt door de ouders als kutsmoesje om asociaal gedrag te vertonen.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:01:13 #18
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_56127521
Kinderen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:01:37 #19
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_56127534
Werkelijk waar, laat mensen dat lekker voor zichzelf beslissen. Waarom zou je uberhaubt het nemen van kinderen aanprijzen bij andere mensen? Kan iemand mij dat eens uitleggen dan?

Of je kinderen wilt of niet zal me werkelijk een rotzorg zijn maar als je ze dan eenmaal hebt, waarom moet ik ze dan ook? Dát wil ik nou wel eens weten.
pi_56127584
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het leuke aan dit soort argumenten is altijd dat ze nooit in het echt voorbij komen
Oh jawel hoor. Dat kreeg ik een paar weken geleden nog te horen van een vriendin van vrienden van me. Zaten we ergens te eten, vroeg ze of ik dat mormel op schoot wilde. Op de vriendelijke 'nee bedankt' kreeg ik én een vreemde blik en de 'ahhh.. over een paar jaartjes, als je mijn leeftijd hebt dan wil jij er ook een hoor."

En de beroemde "Ja, dat ik geen kinderen wou, zei ik op jouw leeftijd ook."
pi_56127601
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 12:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het leuke aan dit soort argumenten is altijd dat ze nooit in het echt voorbij komen maar wel een stempel op OUD drukken.

Onzin dus, of anders: bron, link?
Oh jee, bron? Link??

*snel zoeken gaat*

Oh nee, wacht... aangezien mijn post deels op waarheid berust (vaak genoeg gezien op het forum en irl) en deels gekscherend is hoef ik helemaal niets te zoeken...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56127613
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:04 schreef Janetje het volgende:

[..]

Oh jawel hoor. Dat kreeg ik een paar weken geleden nog te horen van een vriendin van vrienden van me. Zaten we ergens te eten, vroeg ze of ik dat mormel op schoot wilde. Op de vriendelijke 'nee bedankt' kreeg ik én een vreemde blik en de 'ahhh.. over een paar jaartjes, als je mijn leeftijd hebt dan wil jij er ook een hoor."

En de beroemde "Ja, dat ik geen kinderen wou, zei ik op jouw leeftijd ook."
pi_56127642
Voor diegene die kinderen niet leuk vinden..

Als jullie ouders dat toen ook dachten waren jullie niet geboren.

Heb nog eens een gesprek hierover met hen. Blijf je dan nog bij je standpunt, dan vind ik het ok!
Road kill collector would be appropriate
pi_56127690
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:06 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:

Heb nog eens een gesprek hierover met hen. Blijf je dan nog bij je standpunt, dan vind ik het ok!
Ik was een ongelukje. Als m'n moeder mazzel had gehad was ik er niet geweest. Had ik ook prima gevonden overigens.

Maar ik snap het hele gedoe van mensen niet. Als iemand geen kinderen wil, wil iemand geen kinderen. Zit niet zo te zeiken en mensen kinderen op te dringen dat kinderen leuk zijn. Kinderen zijn niet leuk, niet lief, niet schattig. Ze zijn irritant.

Dat is mijn mening, jij hebt een andere. Live with it.
  vrijdag 18 januari 2008 @ 13:09:17 #25
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_56127715
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 13:06 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:

Wat is dat nou weer voor een kulargument? Omdat mijn ouders vroeger in een sloot sprongen, moet ik het nu ook doen?

-edit-
Afgezien daarvan ben ik mezelf nu wel een beetje onderuit aan het halen. Ik ga wel lurken vanaf nu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')