Sorry, moet je in OUD komen om te mogen reageren. Topic gaat al helemaal niet meer over het onderwerp, maar toch...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kijk het topic nog eens door voor de grap.
Dan zie je dat er op dit moment 3 (!!!!) OUD-users zijn die in dit topic gereageerd hebben, Jarno, Sjeen en Bix.
Verder zijn het allemaal mensen vanover heel FOK! die nooit in OUD komen.![]()
DarkElf, lees je mee? Maar oh nee, wacht, het is allemaal gebaseerd op jouwquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan zie je dat er op dit moment 3 (!!!!) OUD-users zijn die in dit topic gereageerd hebben, Jarno, Sjeen en Bix.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:49 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
[..]
Sorry, moet je in OUD komen om te mogen reageren. Topic gaat al helemaal niet meer over het onderwerp, maar toch...
De ouders waren ook allemaal te druk met het praten over hun kinderen om hier te komen discuseren, daarom voelde ik me geroepen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
echt wel! rellen zatquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
OUDers zijn toch ook gewoon lullig, ze roepen het over zichzelf uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sla jij de plank ook even lekker mis.
Gripper zegt (met andere woorden) in zijn reactie dat dit weer zo'n (haha) topic is waarin heel OUD uit loopt om zichzelf te verdedigen.
Ik geef aan dat dat dus in dit topic niet het geval is.
NERGENS heb ik gezegd dat je niet mag reageren in OUD als je er niet vaker komt.
Ik geef juist aan dat het grappig is dat deze discussie in dit topic gevoerd wordt door alles behalve OUD users maar dat het linksom of rechtsom toch weer zo gebogen wordt dat OUD de lul is.
Je behoort tot OUD als je van die vieze jongmensen heb gemaakt.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:55 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Vraag wat is OUD, bij welke leeftijd bedoel ik, behoor je tot OUD?
Ik ben niet lullig... hooguit af en toe een kutwijfquote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
OUDers zijn toch ook gewoon lullig, ze roepen het over zichzelf uit.![]()
Tis maar net hoe je het opvat!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:17 schreef kozakken het volgende:![]()
Oh wacht... moest ik me melden voor een nieuwe discussie over het wel of niet leuk vinden van kinderen en daar dan vervolgens heel gevat op gaan reageren?
![]()
Soms zijn kinderen geweldig en soms ook niet.
En het hangt van de persoon, de stemming en het moment af hoe je daar over denkt.
klaar.
Nog meer diepzinnige opmerkingen nodig?
Of is het vooral de bedoeling om lekker op elkaar te gaan hakken zo gezellig op deze druilerige vrijdag.
Oh boehoe Jarno, kan je je zo moeilijk over dingen heen zetten?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:50 schreef Jarno het volgende:
Ik kan gewoon slecht tegen mensen die wel iets roepen maar het niet kunnen onderbouwen. Geef dan op zijn minst toe dat je niet weet waar je het over hebt en dat je maar wat zit te trollen. Je probeert je er nu met een geintje vanaf te maken maar volgende keer is er wel weer een andere ukko die wat over OUD roept 'want tsja dat roept iedereen dus dat zal wel waar zijn'. Makkelijke napraterij, dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Oh boehoe Jarno, kan je je zo moeilijk over dingen heen zetten?
sjeeshoe serieus kan je dingen nemen
En de rest verzin je er gewoon bij, niet waar?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:36 schreef DarkElf het volgende:
Nee hoor, ik heb zelf, zoals ik al zei, meerdere malen gezien en gelezen op fok dat mensen zulke dingen zeggen... maar goed das logisch want ik kom hier al zes jaar ofzo.... in die tijd lees je een hoop.
Ja, kut is dat he, als iemand je een keer aanspreekt op wat je allemaal uitkraamt. Liever dat iedereen voor zoete koek meetrollt. Snap ik ook wel.quote:Maar goed...... waar kan je je in hemelsnaam zo druk om maken.. Tis een forum...
Dankje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:43 schreef DarkElf het volgende:
Tuurlijk Jarno. Ik verzin alles gewoon uit mijn duimpje...
is dat zo belabberd dat dit wat toevoegt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:42 schreef kozakken het volgende:
Het was meer om 't gemiddelde op te krikken van de aanwezig Fok-ouders
Ik voeg al 11717 posts wat nuttigs aan fok toequote:Alhoewel jouw vier reacties in dit topic ook echt de moeite van een dicussie waard zijn...
Kijk, dat voegt wat nuttigs aan dit topic toequote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:48 schreef YPPY het volgende:
Denk je er wel aan tegen wie je het zegt kozakken? Jump is wel een schatje hoor.
dat is zuigen toch?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 16:43 schreef DarkElf het volgende:
Tuurlijk Jarno. Ik verzin alles gewoon uit mijn duimpje... Dat zal het zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |