NEC uit is nog een zware klusquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En jouw moeder is tevens je zus.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:23 schreef w00h00 het volgende:
Anders moeten hopen dat Colin fit is,Krijg het bijna niet getypt.
Als ze er nou ook eens wat mee dedenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:30 schreef MaxC het volgende:
3 miljoen is prima, scheelt toch weer wat.
Daar heb je ook niks aan. Zelfde type als Ogararu en Emanuelson. We moeten een echte verdedigende verdediger hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als ze er nou ook eens wat mee deden![]()
Maar ik verwacht wel dat ze nu Bruno Silva gaan halen.
Laat hem maar lekker meespelen, kan ie vast nog welquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:32 schreef Nashje het volgende:
Frank de Boer in de OP. Toeval?
Edman en Srna. Investeren godnondeju!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:33 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar heb je ook niks aan. Zelfde type als Ogararu en Emanuelson. We moeten een echte verdedigende verdediger hebben.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Edman en Srna. Investeren godnondeju!
Edman is ook een opkomende backquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Edman en Srna. Investeren godnondeju!
Dat betwijfel ik, vast nog wel eensquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:31 schreef M0NTANA het volgende:
NEC gaat eraan, we worden kampioen!
Jahaaaaaaaa maar Edman wilt terug naar Engeland!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]Edman zou ik een goede versterking vinden. Die andere speler ken ik niet zo goed.
Zou wel kunnen, maar je kunt het op z'n minst proberen. Ik heb vaak het idee dat Ajax bij voorbaat er al vanuit gaat dat spelers niet willen komen, en het daarom niet proberen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaa maar Edman wilt terug naar Engeland!
Klopt, dan moeten we aan Mathijsen gaan denkenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:45 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Edman zit ook niet in het netwerk van van Geel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |