Mee eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:25 schreef skyrebel het volgende:
De zoveelste in de reeks van waardeloze onzinnige reality competitie shit waar heel nederland weer warm voor loopt. Soms twijfel ik toch echt aan het niveau van het nederlanse volk
die was echt niet te dikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:01 schreef Aoristus het volgende:
lekker wijf, die salsadanseres
blijf dansen!quote:TV: Dancing Queen
Gepubliceerd op vrijdag 01 februari 2008
Vanavond is de zoveelste Idols-ripp off te zien op SBS 6: Dancing Queen, waarin het publiek en een deskundige jury zoekt naar het beste vrouwelijke danstalent van Nederland. Barrie Stevens, die we vooral kennen als het jurylid uit De Soundmixshow, zit in die jury. Planet sprak hem.
U blijft toch altijd een beetje het jurylid van de Soundmixshow...
‘Maar ik ben daar al tien jaar weg! Mensen denken dat ik al die tijd op een onbewoond eiland heb gezeten, omdat ik niet met mijn hoofd op televisie was. Maar ik heb in de tussentijd keihard gewerkt. Ik ben docent aan de dansacademie, heb mijn eigen productiebedrijf en werkte mee aan vele musicals en dansproducties. Maar pas nu ik Dancing Queen doe en elke week op televisie kom, krijg ik weer aandacht. Dat voelt soms wel vervelend. Alsof dat wat ik achter de schermen deed, niet meetelt. Tsja, succes blijft een wonderlijk iets.’
U ziet het dus wel zitten om weer jurylid te worden?
‘Jazeker! Ik vind het geweldig! Vooral omdat het een dansprogramma is. In Dancing Queen gaan we op zoek naar de beste allround danseres van Nederland. En door in de jury te gaan zitten, kan ik het dansen in Nederland weer flink stimuleren. Dat het programma veel op Idols lijkt, klopt. Het is weer een talentenjacht, maar we gaan toch proberen er iets origineels van te maken.’
Nederlanders kunnen toch helemaal niet dansen?
‘Nou, dat valt reuze mee. Nederlanders hebben best losse heupen, maar durven er niet mee te zwaaien. Daar zijn ze te nuchter voor. Erg jammer. Tijdens de voorrondes, die vanavond worden uitgezonden, heb ik namelijk zó veel meisjes gezien die barstten van het talent. Maar die durfden dan eigenlijk niet in de spotlights te staan. Ze waren te verlegen. Heel zonde. Want er waren er ook heel veel waarvan ik dacht: ‘Meisje, heb jij nou geen enkele zelfkritiek? Heb je weleens in de spiegel gekeken?’’
Bent u dan streng voor dat soort meisjes?
‘Ik heb mezelf één ding voorgenomen: ik ga geen succes behalen door anderen te misbruiken. Mensen afzeiken, daar heeft niemand iets aan. Daar worden die meisjes niet gelukkiger van en ik ook niet. Ik ben tenslotte geen Gordon. Ik zal mijn kritiek, die altijd gefundeerd is, daarom netjes brengen. Dan kunnen de meisjes die afvallen, toch verder.’
‘Voowal doowgaan’ dus?
‘Nee, ik heb een nieuwe kreet! Als de jury een meisje niet goed genoeg vindt, zeg ik ‘Blijf dansen!’ Dat moet namelijk ook. De drang om te dansen zit in je hart en dat mag je nooit van iemand afnemen, hoe slecht diegene ook is.’
homo's zien altijd de verkeerde dingen. Het was gewoon een lekker wijf die goed in d'r vel zitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
die was echt niet te dik
die buikdanseres![]()
Dat kan best zo zijn, maar dat maakt je lijf nog niet per definitie geschikt voor dans op hoog niveauquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:11 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het was gewoon een lekker wijf die goed in d'r vel zit
SBS6 laat nooit iets van niveau zien, wees gerustquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:15 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, maar dat maakt je lijf nog niet per definitie geschikt voor dans op hoog niveau
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:17 schreef Aoristus het volgende:
[..]
SBS6 laat nooit iets van niveau zien, wees gerust
ik kan ook niet dansen, maar als je dat van jezelf weet, trek je geen strakke broek aan om voor een jury te staan hupsen...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:19 schreef pvc_boer het volgende:
knaken serie.
2 van die half engelse nichten
Leukste zijn die bolle weekdieren die denken te kunnen dansen
BTW: Ik kan ook niet dansen
Dat was wel grappig ja, "ga er maar even over nadenken"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:26 schreef minilotje het volgende:
Haha, en dan niet weten wat queer betekent.
zelf zijn ze ook verbaasd altijdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:32 schreef Karina het volgende:
Bij dit soort programma's ben ik toch elke keer weer verbaasd over die mensen die denken dat ze goed kunnen zingen/dansen of wat dan ook, terwijl ze echt ONTZETTEND slecht zijn.
Neequote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:41 schreef Aoristus het volgende:
jij niet he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |