Ik ga het aankomende seizoen de D1 trainen, in de 2e divisie. Een mooie competitie met meerdere BVO's. De club regelt een bus voor de verre uitwedstrijden, want die zitten er zeker tussen. 8 wedstrijden met over een uur enkele reistijd, met als toppunt Enschede - Ermelo. Maar mooi is het wel en zeker voor de jongens een topervaring

Momenteel ben ik in de VS om hier voetbaltraining te geven! Een fantastische tijd, ik leer veel als coach, zie veel van de VS, maak nieuwe vrienden, maak het Amerikaanse leven mee omdat ik veel bij gastgezinnen verblijf...supermooi

Ik kan het iedereen aanraden. Ik werk hier voor Midwest Soccer Academy, zij plaatsen je op voetbalkampen over het westen van de VS. Ik doe vooral dagkampen, waarbij de kinderen dus 's ochtends binnenkomen en 's avonds weer worden opgehaald. Je hebt meestal maar 2 sessies van 3 uur per dag ivm de hitte in de middag. Prima dus, want zo kun je ook nog wat van het land zien.
Om even een impressie te geven: ik begon in Michigan, toen naar Indiana, Illinois, op weg naar Louisiana stappen in Memphis en rijden door Missouri, Mississippi, Arkansas en Tennessee en zaterdag vlieg ik naar North Carolina. Daarna nog Florida en South Carolina

Vind het leuk om hier meer over te vertellen als dat gewenst is, dus vraag vooral raak