abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70072872
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:45 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik.
De conditionele belasting in de eerste trainingsweek mag niet te hoog zijn.
ah, kijk zo steek ik nog eens wat op

Nog meer van dit soort tips?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:10:55 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70073870
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 20:48 schreef Swennus het volgende:

[..]

ah, kijk zo steek ik nog eens wat op

Nog meer van dit soort tips?
Daar kwam ik hier eigenlijk ook voor. Zit met een zogenaamd 'voetbalprobleem' :

Onze selectie bestaat voor het grootste gedeelte uit fysiek sterke voetballers met weinig techniek. Op wat voor manier kan ik daar, in opstelling of coaching/training optimaal van gebruik maken? Of moet ik ze gaan omturnen?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_70074504
Om welke leeftijd gaat het?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 21:33:38 #204
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70074838
A jeugd, 17-18 dus.
29.10 Novastar HMH
pi_70074938
Proberen te kijken of je ze zo simpel mogelijk kunt laten spelen... zo snel mogelijk richting het doel dmv positie spel
  woensdag 17 juni 2009 @ 08:46:53 #206
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70084566
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 21:36 schreef Dennus-F het volgende:
Proberen te kijken of je ze zo simpel mogelijk kunt laten spelen... zo snel mogelijk richting het doel dmv positie spel
Daar gaat het juist verkeerd. Moeite met de balbehandelingen en gebrek aan techniek. Met de lange bal wil het vaak nog het beste. Ik dacht zelf aan een 4-4-2 formatie met een sterk bezet middenveld, vervolgens uit de omschakeling scoren, dus snel naar voren werken.
29.10 Novastar HMH
pi_70085540
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 08:46 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Daar gaat het juist verkeerd. Moeite met de balbehandelingen en gebrek aan techniek. Met de lange bal wil het vaak nog het beste. Ik dacht zelf aan een 4-4-2 formatie met een sterk bezet middenveld, vervolgens uit de omschakeling scoren, dus snel naar voren werken.
Zo heb ik het dit jaar bij de C ook gedaan, een sterk centraal duo achterin, de beste voetballers op het middenveld en een snelle spits die de hele wedstrijd blijft lopen
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_70908910
Ga volgend seizoen twee F-selectieteams trainen. We moeten in de beker met F1 meteen tegen een hoofdklasser (althans de derde wedstrijd, waar de eerste twee tegen makkelijke tegenstanders zijn) dus een pittig begin.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_70909551
Bij ons nog geen beker indeling bekend
pi_70913674
Bij ons (district Noord) was het... vrijdag bekend volgens mij.
Jimmy Carter:
pi_70916605
Bij welke club zit je Nelson?
Hoi.
pi_70917042
Dat zeg ik op dit moment liever niet. Probeer wat anonimiteit te waarborgen. Hoop dat ik toch mee mag praten.
Jimmy Carter:
pi_70917396
tuurlijk ! Welk nivo/leeftijd train je?
pi_70917454
F-pupillen, F1 en F2. Met F1 zou ik hoofdklasse wel aandurven, maar we gaan in een sterke 1e klasse spelen en als mijn verwachtingen dan uitkomen, na de winter in de hoofdklasse. Niets moet, maar als ze die weerstand aankunnen, dan zou ik dat ook wel graag willen.

Jij dan?
Jimmy Carter:
pi_70940095
Aankomend seizoen de D1 1e klasse!
pi_71239244
Ik ga het aankomende seizoen de D1 trainen, in de 2e divisie. Een mooie competitie met meerdere BVO's. De club regelt een bus voor de verre uitwedstrijden, want die zitten er zeker tussen. 8 wedstrijden met over een uur enkele reistijd, met als toppunt Enschede - Ermelo. Maar mooi is het wel en zeker voor de jongens een topervaring

Momenteel ben ik in de VS om hier voetbaltraining te geven! Een fantastische tijd, ik leer veel als coach, zie veel van de VS, maak nieuwe vrienden, maak het Amerikaanse leven mee omdat ik veel bij gastgezinnen verblijf...supermooi

Ik kan het iedereen aanraden. Ik werk hier voor Midwest Soccer Academy, zij plaatsen je op voetbalkampen over het westen van de VS. Ik doe vooral dagkampen, waarbij de kinderen dus 's ochtends binnenkomen en 's avonds weer worden opgehaald. Je hebt meestal maar 2 sessies van 3 uur per dag ivm de hitte in de middag. Prima dus, want zo kun je ook nog wat van het land zien.

Om even een impressie te geven: ik begon in Michigan, toen naar Indiana, Illinois, op weg naar Louisiana stappen in Memphis en rijden door Missouri, Mississippi, Arkansas en Tennessee en zaterdag vlieg ik naar North Carolina. Daarna nog Florida en South Carolina

Vind het leuk om hier meer over te vertellen als dat gewenst is, dus vraag vooral raak
  † In Memoriam † donderdag 23 juli 2009 @ 09:34:04 #217
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71240955
Klinkt gaaf joh, hoe ben je er terecht gekomen?

Vriendlief gaat aankomend seizoen de B1 trainen (had uiteraard met zijn TC2 liever de A1 gedaan) en ik denk dat het daarna goed is om eens bij een ander club te gaan kijken!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_71247808
PAA, je bent een held.
Jimmy Carter:
pi_71249521
Erg leuk PAA. . Zal wel een prachtervaring zijn. En we moeten toch maar eens tegen elkaar oefenen. .

Zo, alle nieuwsbrieven e.d. zijn uit de deur. Nu mag het seizoen van mij wel beginnen. .
Hoi.
pi_71258450
MSA stuurt enkele keren per jaar een mail rond naar een trainersbestand, met daarin informatie over wat ze doen tijdens de zomer en contactinformatie. Als het je wel wat lijkt moet je dus reageren en dan krijg je evt. een sollicitatiegesprek. Bij mij is dat gesprek online gegaan omdat ik op dat moment in het buitenland was voor studie. Daarna moet je vanalles gaan regelen omdat je niet zomaar aan het werk komt in de VS. Dat is wel vervelend hoor, al dat papierwerk. Maar het is het allemaal wel waard
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
PAA, je bent een held.
?

Pekel, wat ga jij volgend jaar doen dan? Zelfde als dit jaar? Er was nog een kleine kans dat wij bij elkaar in de competitie zouden komen, maar wij zitten in de zuidelijke klasse. Oefenen lijkt me top, als jullie naar ons toekomen
pi_71258570
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 18:30 schreef PAA-053 het volgende:

Pekel, wat ga jij volgend jaar doen dan? Zelfde als dit jaar? Er was nog een kleine kans dat wij bij elkaar in de competitie zouden komen, maar wij zitten in de zuidelijke klasse. Oefenen lijkt me top, als jullie naar ons toekomen
Ja ook hetzelfde, maar ben daarnaast groepsleider bij de D's. Dus de drie teams die wij in de D-categorie hebben coördineren. Erg leuke groep begeleiders, dus komt vast in orde. .

Wellicht een keertje in de winterstop! Als jullie kunstgras hebben wil ik het zelfs nu al rond maken. .
Hoi.
pi_71263906
Dat hebben wij
pi_71264238
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 21:30 schreef PAA-053 het volgende:
Dat hebben wij
Dan houden we tzt wel contact.
Hoi.
pi_71264708
Gooien jullie in de VS die kinderen ook constant op kunstgras, of helemaal niet?
Jimmy Carter:
pi_71290444
Hier nog niet gezien. Voornamelijk slechte velden, veel open plekken, veel onkruid tussen het gras, lang gras....maar op de betere universiteitscomplexen hebben ze wel kunstgras. Je moet een beetje geluk hebben met het complex waar je terecht komt. Op dagkampen heb je vaak slechte velden, want dan zit je bij voetbalclubs in (soms) kleine dorpjes. Op residentiele kampen, waarbij de kinderen dus op het kamp overnachten, zit je altijd in universiteiten. Je slaapt dan in de dorms. Dan zijn de velden vaak beter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')